Fakta om udbudet
Udbyder
Trafikselskabet Movia
Tilbudsfase billetkontrol
Trafikselskabet Movia
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende enhed
29896569
Gl. Køge Landevej 3
Valby
2500
Danmark
Kontaktperson: Andreas Knop
Telefon: +45 41888004
E-mail: ank@moviatrafik.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/70814032.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.moviatrafik.dk/omos/Pages/Omos.aspx
Del II: Genstand
Tilbudsfase billetkontrol.
Billetkontrol.
Formålet med opgaven er at udføre kontrol af kundernes rejsehjemmel (billetter og kort) i busserne i Movias område, herunder at dokumentere det nødvendige for at Movia kan udstede en kontrolafgift ved manglende gyldig rejsehjemmel.
Kontrollørernes opgave er også at skabe tryghed og sikkerhed i busserne samt at give kunderne service f.eks. i forhold til at forstå reglerne for billettering.
Movias busser har selvbillettering. Det betyder, at kunderne selv skal købe billetten hos chaufføren i bussen eller på anden måde selv har ansvaret for at have en gyldig rejsehjemmel, f.eks. rejsekort, periodekort etc.
Billetkontrolopgaven skal bidrage til at sikre Movias indtægter fra buskørslen i Movias område ved synligt at foretage kontrol og derved have en præventiv effekt, bekræfte betalende kunder i at købe rejsehjemmel samt give Movia det fornødne grundlag til at indkræve kontrolafgift fra de, der ikke har korrekt rejsehjemmel.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Tilbudsfase billetkontrol
Sydvestvej 98
Glostrup
2600
Danmark
Telefon: +45 43434388
E-mail: info@timecon.dk
Fax: +45 43434337
NUTS-kode: DK01
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk