Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Lolland Kommune
Vindere
Delaftale 1 Personbiler
(17.02.2018)
Skandinavisk Motor Co. A/S
Park Allé 355
2605 Brøndby
Udbud på køretøjer til Lolland Kommune
Lolland Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
29188572
Jernbanegade 7
Maribo
4930
Danmark
Kontaktperson: Marian Desrumaux Brodersen
Telefon: +45 54676767
E-mail: madeb@lolland.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/77042848.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://lolland.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/77042848.aspx
Del II: Genstand
Udbud på køretøjer til Lolland Kommune.
Der udbydes to delaftaler som følgende: 2 delaftaler: Delaftale 1: Segment A (Mikrobil) Segment B (Minibil) Lille varevogn / lille MPV / lille Van på gule plader Delaftale 2: Segment B Hybridbil For begge delaftaler er der tale om rammeaftaler. Det står leverandøren frit om denne ønsker at byde på 1 eller på begge delaftaler. Kontrakterne har en løbetid på 4 år. Vilkår for deltagelse udbuddet samt for den efterfølgende kontraktindgåelse, fremgår af det samlede materiale med tilhørende bilag og udkast til kontrakt. Der er i materialet indarbejdet sociale hensyn, hvor Lolland Kommune vil lægge vægt på om og hvordan den kommende leverandør er indstillet på at inddrage medarbejdere på særlige vilkår samt elever/praktikanter i opgaveløsningen for kommunen. Hver bil leveres med aftale på værksted og service, samt vedligeholdelse (rengøring). Værksted, service og vedligeholdelse foregår på leverandørens eget værksted.
Delaftale 1 Personbiler
Lolland Kommune.
Personer fordelt på 3 segmenter.
Aftalen kan forlænges med 1 år.
Der kan tilkøbes mobilitservice
Der kan tilkøbes ekstra bilvask.
Delaftale 2 Hybrider
Lolland Kommune.
Hybridbiler — segment B.
Aftalen kan forlænges med 1 år.
Der kan tilkøbes mobilityservice
Der kan tilkøbes ekstra bilvask.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk