23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 010-019082
Offentliggjort
16.01.2018
Udbudstype
Opdatering

Udbyder

Nyborg Kommune

EU-udbud på visiteret personbefordring til Nyborg Kommune


Nyborg Kommune

Berigtigelse

Bekendtgørelse om ændringer eller supplerende oplysninger

Tjenesteydelser

(Supplement til Den Europæiske Unions Tidende, 2017/S 243-506725)

Del I: Ordregivende myndighed/enhed

I.1) Navn og adresser
Nyborg Kommune
74094511
Torvet 1
Nyborg
5800
Danmark
Kontaktperson: Cecilie Lindegaard Hansen
Telefon: +45 63337728
E-mail: ceh@nyborg.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/77822043.aspx

Internetadresse for køberprofilen: http://www.nyborg.dk/

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

EU-udbud på visiteret personbefordring til Nyborg Kommune

II.1.2) Hoved-CPV-kode
60140000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Nærværende udbud vedrører Ordregivers udbud af rammekontrakt med 15 delaftaler vedr. visiteret personbefordring.

Udbuddet gennemføres som et offentligt EU-udbud i henhold til LOV nr. 1564 af 15/12/2015 (Udbudsloven).

Det samlede udbudsmateriale består af:

— Udbudsbetingelser,

— Udkast til Rammekontrakt,

— Kravspecifikation:

Bilag 1.0: Krav til Leverandøren

Bilag 1.1-1.15: Kørselsbeskrivelse, delaftale 1-15 inkl. underbilag.

Bilag 2 – Prisliste

Bilag 3 - Arbejdsklausul

Bilag 4 – Databehandleraftale

Udbudsbilag A - Tilbudsbesvarelse

Udbudsbilag B – Støtteerklæring

Udbudsbilag C – Konsortieerklæring

Udbudsbilag D – Spørgsmål/svar

Generelle krav fremgår af Bilag 1.0 Krav til Leverandøren. Omfang og krav til den specifikke kørsel fremgår af Bilag 1.1 - 1.15.

Den årlige totale volumen er estimeret til DKK 10 mio. ekskl. moms, med en samlet anslået rammekontraktværdi på DKK 40 mio. Den angivne volumen er udelukkende vejledende og baserer sig på historiske tal.

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
12/01/2018
VI.6) Oprindelig bekendtgørelsesreference
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2017/S 243-506725

Del VII: Ændringer

VII.1) Oplysninger, der skal ændres eller tilføjes
VII.1.2) Tekststykke, der skal ændres i den oprindelige bekendtgørelse
Afsnit nummer: III.1.1)
Placering af det tekststykke, der skal ændres: Egnethed
I stedet for:

Tilbudsgivere, som får tildelt kontrakt, skal inden indgåelse af rammekontrakt være i besiddelse af gyldig EP/OST-tilladelse, bustilladelse eller taxatilladelse til alle afgivne tilbud. Tilbudsgivere, der ikke besidder de fornødne tilladelser pr. 1.8.2018 mister retten til at idriftsætte de vundne kørsler med mindre andet er aftalt med Ordregiver.

Læses:

Tilbudsgivere, som får tildelt kontrakt, skal inden indgåelse af rammekontrakt være i besiddelse af nødvendige tilladelser for at udføre den tildelte kørsel i henhold til gældende lovgivning. Tilbudsgivere der ikke besidder de fornødne tilladelser pr. 1.8.2018, mister retten til at idriftsætte de tildelte kørsler, med mindre andet er aftalt med Ordregiver.

VII.2) Yderligere supplerende oplysninger:

Send til en kollega

0.047