Fakta om udbudet
Udbyder
Varde Kommune
EU udbud - Kørselsordninger i Varde Kommune
Varde Kommune
Berigtigelse
Bekendtgørelse om ændringer eller supplerende oplysninger
Tjenesteydelser
(Supplement til Den Europæiske Unions Tidende, 2018/S 013-025991)
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
29189811
Bytoften 2
Varde
6800
Danmark
Kontaktperson: Henrik Saarup Mortensen
Telefon: +45 79946193
E-mail: hmor@varde.dk
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/79296352.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.vardekommune.dk/
Del II: Genstand
EU udbud - Kørselsordninger i Varde Kommune
Varde Kommune ønsker hermed at udbyde levering af kørselsordninger i Varde Kommune.
Udbuddet omhandler befordring/kørsel af Varde Kommunes borgere, der er visiteret til at modtage befordring. Borgerne er børn, unge og voksne med specielle behov, børn til almen folkeskole, supplerende skolebuskørsel, børn og unge til svømme- og idrætsundervisning samt ældre til daghjem, læge og genoptræning. Specialinstitutioner, som borgere skal køres til, kan ligge både inden- og uden for Varde Kommunes grænser.
Varde Kommune ønsker at indgå en kontrakt for perioden fra den 1. august 2018 til den 31. juli 2022 med mulighed for forlængelse i op til 2 x 12 måneder.
Del VI: Supplerende oplysninger
Del VII: Ændringer
Det er muligt at stille spørgsmål til materialet via Mercell indtil den 12. februar 2018 kl. 12.00. Spørgsmål modtaget efter dette tidspunkt vil blive besvaret i det omfang det er muligt at fremkomme med en besvarelse senest 6 dage inden tilbudsfristen.
Spørgsmål skal stilles under fanen "kommunikation". Svar fra Varde Kommune kan ses under fanen "kommunikation" / ekstra info".
Alle dokumenter i tilbuddet skal uploades og sendes igennem Mercell inden tidsfristen udløber, hvilket er omkostningsfrit for tilbudsgiver.
Tre dage før tilbudsfristen udløber vil du modtage en påmindelse omkring opgaven på din e-mail. Spørgsmål omkring funktionaliteten af systemet sendes til danmark@mercell.com eller ring på 6313 3702.
Al kommunikation med ordregiver skal foregå via Mercell Danmark A/S. Tilbud modtaget på andre måder end gennem Mercell vil ikke blive tage med i vurderingen.
Det er muligt at stille spørgsmål til materialet via Mercell indtil den 19. februar 2018 kl. 12.00. Spørgsmål modtaget efter dette tidspunkt vil blive besvaret i det omfang det er muligt at fremkomme med en besvarelse senest 6 dage inden tilbudsfristen.
Spørgsmål skal stilles under fanen "kommunikation". Svar fra Varde Kommune kan ses under fanen "kommunikation" / ekstra info".
Alle dokumenter i tilbuddet skal uploades og sendes igennem Mercell inden tidsfristen udløber, hvilket er omkostningsfrit for tilbudsgiver.
Tre dage før tilbudsfristen udløber vil du modtage en påmindelse omkring opgaven på din e-mail. Spørgsmål omkring funktionaliteten af systemet sendes til danmark@mercell.com eller ring på 6313 3702.
Al kommunikation med ordregiver skal foregå via Mercell Danmark A/S. Tilbud modtaget på andre måder end gennem Mercell vil ikke blive tage med i vurderingen.