Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Røde Kors Asylafdeling
Vindere
Rammeaftale 3.A - Taxakørsel i Jylland
(12.06.2018)
Vejle taxas økonomiske forening
Sønderbrogade 38
7100 Vejle
Rammeaftale 4.A - Sundhedskørsel i Jylland
(12.06.2018)
Vejle Taxas Økonomiske forening
Sønderbrogade 38
7100 Vejle
Rammeaftale 2.B - Skolebuskørsel på Midtsjælland
(12.06.2018)
Anchersen A/S
Jernholmen 20-22
2650 Hvidovre
Rammeaftale 1 - Sagstransport inklusive beboerflytninger
(12.06.2018)
Anchersen A/S
jernholmen 20-22
2650 Hvidovre
Opdateringer
De aflyste delkontrakter forventes genudbudt ultimo 2018.
De aflyste delkontrakter forventes genudbudt ultimo 2018.
De aflyste delkontrakter forventes genudbudt ultimo 2018.
Indkøb af Transportydelser til Røde Kors asylafdeling
Røde Kors Asylafdeling
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
18887886
Rosenørns Alle 31, 4. sal
Frederiksberg C
1970
Danmark
Kontaktperson: Jens Henriksen
Telefon: +45 35278550
E-mail: jehe@redcross.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/79656200.aspx
Del II: Genstand
Indkøb af Transportydelser til Røde Kors asylafdeling
Røde Kors Asylafdeling driver en række asylcentre i Danmark som operatør for den danske stat repræsenteret ved Udlændingestyrelsen. Som operatør har vi derfor også opgaven med at befordre asylansøgere til forskellige formål.
Udbuddet er opdelt i 10 delaftaler fordelt på kategori og geografi. Udbuddet indeholder, sags-transport og beboerflytning med bus, der udbydes som én landsdækkende aftale. Udbuddet indeholder skolekørsel med bus, er opdelt geografisk på 3 rammeaftaler. Udbuddet indeholder Taxikørsel med asylansøgere og ansatte, er opdelt geografisk i 3 rammeaftaler. Udbuddet indeholder Erhvervsmæssig persontransport med asylansøgere til behandling i sundhedssystemet, er opdelt geografisk i 3 rammeaftaler.
Vedståelsesfristen for tilbud afgivet på Rammeaftale 1, 2 og 4 er 3 måneder. Vedståelsesfristen for tilbud afgivet på Rammeaftale 3 er 6 måneder.
Rammeaftale 1 sagstransport og beboerflytning med bus
Denne Rammeaftale er landsdækkende.
Sagstransport og beboerflytning med bus omhandler bustransport af asylmodtagere til/fra asylcentre til/fra sagsbehandling hos myndigheder samt af beboerflytninger og fragt af beboernes ejendele imellem asylcentre, hvor træk med anhænger og bustrailer er påkrævet. Sagstransport og beboerflytning foregår fra alle asylcentre, hvor Røde Kors er operatør på vegne af staten og til alle øvrige asylcentre i Danmark, herunder også kommunale asylcentre.
2 x 12 måneder
Rammeaftale 2.A skolebuskørsel - Jylland
Rammeaftale 2.A udbydes som en option på speciel rutekørsel imellem asylcenter Jelling og asylcenter Thyregod. Optionen indeholder 2 ruter. Den første rute er speciel rutekørsel med vuggestue/børnehavebørn i alderen 1-5 år, samt 1-2 ledsagere, som er Ordregivers personale. Den anden rute omhandler speciel rutekørsel med børn i aldersgruppen 6 - 16 år, samt ledsagere. Rammeaftalen indeholder mulighed for yderligere kørsel såfremt behovet skulle opstå i aftalens løbetid.
2 x 12 måneder
Der er mulighed for oprettelse af ekstra ruter ved udnyttelse af option.
Rammeaftale 2.B skolebuskørsel - Midtsjælland
Rammeaftale 2.B udbydes som en option og omhandler skolebuskørsel på 2 ruter. Den første rute er imellem Asylcenter Avnstrup og Røde Kors skolen i Lynge. Den anden rute er imellem asylcenter Avnstrup og kommuneskolerne Kildeskolen og Byskovskolen. På begge ruter køres der ud om morgenen og retur om eftermiddagen og kørslen foregår efter fastlagt skoleskema. Passagererne er asylansøgere i skolealderen. Rammeaftalen indeholder mulighed for yderligere kørsel, såfremt behovet skulle opstå i rammeaftalens løbetid.
2 x 12 måneder
Der er mulighed for at oprette yderligere busruter ved unyttelse af option.
Rammeaftale 2.C skolebuskørsel - Nordsjælland
Rammeaftale 2.C omhandler skolebuskørsel i Nordsjælland imellem Udrejsecenter Sjælsmark og Røde Kors Skolen i Lynge. Passagererne er asylansøgere i skolealderen samt evt. ledsagere. Skolebuskørslerne tur/retur foregår med afsæt i planlagte afgang/ankomsttidspunkter mandag til fredag i forhold til planlagte skoleskemaer for asylansøgerne, børn og voksne. Denne rute er på ca. 12 kilometer. Rammeaftalen indeholder option på mere kørsel, såfremt behov skulle opstå.
2 x 12 måneder
Der er mulighed for oprettelse af yderligere ruter ved udnyttelse af option.
Rammeaftale 3.A Taxikørsel - Jylland
Denne rammeaftale omfatter overordnet set befordring med taxa, af asylansøgere og ansatte i Røde Kors asylafdeling til forskellige formål og omfatter ad-hoc kørsel fra/til Røde Kors Asylafdelings centre i Jylland.
2 x 12 måneder
Rammeaftale 3.B Taxikørsel - Midtsjælland
Denne rammeaftale omfatter overordnet set befordring med taxa, af asylansøgere og ansatte i Røde Kors asylafdeling til forskellige formål og omfatter ad-hoc kørsel fra/til Røde Kors Asylafdelings center på Midtsjælland, som på nuværende tidspunkt er asylcenter Avnstrup.
2 x 12 måneder
Rammeaftale 3.C Taxikørsel - Nordsjælland
Denne rammeaftale omfatter overordnet set befordring med taxa, af asylansøgere og ansatte i Røde Kors asylafdeling til forskellige formål og omfatter ad-hoc kørsel fra/til Røde Kors Asylafdelings adresser i Region Hovedstaden. Rammeaftalen omfatter ikke Bornholm.
2 x 12 måneder
Rammeaftale 4.A Sundhedskørsel - Jylland
Denne Rammeaftale omfatter kørsel af asylansøgere fra/til asylcentre i Jylland, hvor Røde Kors Asylafdeling er operatør, fra/til behandling i sundhedssystemet. Kørslen er variabel kørsel med en fast pris ud fra på forhånd definerede ruter. Rammeaftalen omfatter Asylcenter Jelling, Asylcenter Thyregod, Asylcenter Sandvad. Det meste af kørslen bestilles i forvejen, men der kan forekomme akutkørsel.
2 x 12 måneder
Rammeaftale 4.B Sundhedskørsel - Midtsjælland
Denne Rammeaftale omfatter kørsel af asylansøgere fra/til asylcentre på Midtsjælland, hvor Røde Kors Asylafdeling er operatør, fra/til behandling i sundhedssystemet. Kørslen er variabel kørsel med en fast pris ud fra på forhånd definerede ruter. Rammeaftalen omfatter Asylcenter Avnstrup. Det meste af kørslen bestilles i forvejen, men der kan forekomme akutkørsel.
2 x 12 måneder
Rammeaftale 4.C Sundhedskørsel Nordsjælland
Denne Rammeaftale omfatter kørsel af asylansøgere fra/til asylcentre i Nordsjælland, hvor Røde Kors Asylafdeling er operatør, fra/til behandling i sundhedssystemet og Ordregivers egen psykologenhed på Frederiksberg. Kørslen er variabel kørsel med en fast pris ud fra på forhånd definerede ruter. Rammeaftalen omfatter Asylcenter Gribskov, Asylcenter Sjælsmark og Asylcenter Sandholm. Det meste af kørslen bestilles i forvejen, men der kan forekomme akutkørsel.
2 x 12 måneder
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
1: Krav om årsomsætning;
2: Krav om egenkapital;
3: Krav om soliditetsgrad.
Soliditetsgraden for det pågældende regnskabsår beregnes på følgende måde: (Egenkapital ultimo*100/ Aktiver ultimo).
For Rammeaftale 1 er gældende:
- Tilbudsgiver skal i de seneste 2 år for hvert regnskabsår have haft en omsætning på mindst 20 mio DKK;
- Tilbudsgiver skal i de seneste 2 år have haft en positiv egenkapital;
- Tilbudsgiver skal i de seneste 2 år have haft soliditetsgrad på mindst 5%.
For Rammeaftale 2.A-2.C er gældende:
- Tilbudsgiver skal i de seneste 2 år for hvert regnskabsår have haft en omsætning på mindst 2,8 mio. DKK;
- Tilbudsgiver skal i de seneste 2 år have haft en positiv egenkapital;
- Tilbudsgiver skal i de seneste 2 år have haft en soliditetsgrad på mindst 5%.
For Rammeaftale 3.A og 3.B er gældende:
- Tilbudsgiver skal i de seneste 2 år for hvert regnskabsår have haft en omsætning på mindst 240 000 DKK.
For Rammeaftale 3.C er gældende:
- Tilbudsgiver skal i de seneste 2 år for hvert regnskabsår have haft en omsætning på mindst 4 mio. DKK.
For Rammeaftale 4.A er gældende:
- Tilbudsgiver skal i de seneste 2 år for hvert regnskabsår have haft en omsætning på mindts 9,2 mio. DKK.
For Rammeaftale 4.B og 4.C er gældende:
- Tilbudsgiver skal i de seneste 2 år for hvert regnskabsår have haft en omsætning på mindst 2,8 mio. DKK.
Såfremt tilbudsgiver byder på mere end én rammeaftale, gælder det at omsætningskravet svarer til summen af de delaftaler tilbudsgiver byder på.
Som dokumentation for tilbudsgivers efterlevelse af minimumskravene til økonomisk og finansiel formåen skal tilbudsgiver på ordregivers anmodning herom, jf. udbudsbetingelsernes punkt 11. fremsende følgende:
- Seneste 2 års reviderede og godkendte budgetter eller årsregnskab fra den juridiske enhed, som skal afgive tilbud.
1: Krav om Referencer;
2: Krav om tilladelse;
3: Krav om vognpark.
For Rammeaftale 1: Dokumenteret minimum 3 års løbende erfaring og samarbejde med befordring af personer med bus, for eller i samarbejde med offentlige eller private enheder i Danmark. Erfaringen skal være opnået inden for de seneste 4 år.
For Rammeaftale 2.A-2.C: Dokumenteret minimum 3 års løbende erfaring og samarbejde med skolebuskørsler, for eller i samarbejde med offentlige eller private enheder i Danmark. Erfaringen skal være opnået inden for de seneste 4 år.
For Rammeaftale 3.A-3.C: Dokumenteret minimum 3 års løbende erfaring med taxikørsel for eller i samarbejde med offentlige eller private enheder i Danmark. Erfaringen skal være opnået inden for de seneste 3 år.
For Rammeaftale 4.A-4.C: Dokumenteret minimum 3 års løbende erfaring og samarbejde med befordring af personer, til behandling i sundhedsvæsenet, for eller i samarbejde med offentlige enheder i Danmark. Erfaringen skal være opnået inden for de seneste 4 år.
Som dokumentation for tilbudsgivers efterlevelse af krav til reference, skal der kunne fremsendes: Mindst 1 reference på udførelse af lignende transportopgaver for offentlig eller private kunde. Af referencen skal fremgå en kort beskrivelse af opgaven, tidsperiode for udførelse af opgaven, navn, e-mail og telefonnummer på referencen.
Krav 2:
For Rammeaftale 1 og 2.A-2.C: Dokumentation for tilladelse til erhvervsmæssig personbefordring, jf. lov om buskørsel.
For Rammeaftale 3.A-3.C: Dokumentation for tilladelse til at drive kørselskontor, jf. taxiloven.
For Rammeaftale 4.A-4.C: Dokumentation for tilladelse til erhvervsmæssig personbefordring eller tilladelse til at drive kørselskontor, eller tilladelse til sygetransport.
Krav 3:
For Rammeaftale 1 og 2: Såfremt der bydes på flere rammeaftaler skal mindstekravene til vognpark opfyldes særskilt.
For Rammeaftale 1:Tilbudsgiver skal på tidspunktet for tilbudsafgivelse råde over en vognpark, med mindst 12 busser, som opfylder krav til køretøjer i bilag 2. Tilbudsgiver skal råde over mindst 5 busser, som hver især er udstyret med mindst 40 passagersæder og anhængertræk.
Som dokumentation herfor, skal tilbudsgiver kunne fremsende: Udfyldte vognparkskemaer i bilag 1.1.A, hvor der i skema 1 skal udfyldes mindst 12 positioner.
For Rammeaftale 2.A-2.C:
Tilbudsgiver skal på tidspunktet for tilbudsafgivelse råde over en vognpark, med mindst 10 busser, som opfylder krav til køretøjer i bilag 2. Mindst 5 af disse busser skal hver især være udstyret med mindst 40 passagersæder.
Som dokumentation for tilbudsgivers efterlevelse af minimumskravene til teknisk formåen, skal tilbudsgiver kunne fremsende: Udfyldte vognparkskema i bilag 1.2.A, hvor der i skema 4 skal udfyldes mindst 10 positioner.
For Rammeaftale 3.A-3.C:
Tilbudsgiver skal på tidspunktet for tilbudsafgivelse råde over en vognpark, med mindst: 30 personvogne der er indregistreret til taxikørsel og som hver især er udstyret med 4 eller flere passagersæder og 4 vogne, som er udstyret med lift til kørestolsbrugere.
Som alle opfylder kravene til køretøjer i bilag 2.
Som dokumentation for tilbudsgivers efterlevelse af minimumskravene til teknisk formåen, skal tilbudsgiver kunne fremsende følgende: Udfyldte vognparkskema i bilag 1.3.A, hvor der i skema 5 skal udfyldes mindst 34 positioner.
For Rammeaftale 4.A-4.C:
Tilbudsgiver skal på tidspunktet for tilbudsafgivelse råde over en vognpark, med mindst: 30 personvogne der er indregistreret til taxikørsel, sygetransport eller erhvervsmæssig personbefordring i henhold til taxiloven og 4 vogne, som er udstyret med lift til kørestolsbrugere.
Som alle opfylder kravene til køretøjer i bilag 2 kravspecifikation.
Som dokumentation for tilbudsgivers efterlevelse af minimumskravene til teknisk formåen, skal tilbudsgiver på ordregivers anmodning herom, fremsende følgende:
Udfyldt vognparkskema i bilag 1.4.A, hvor der i skema 6 skal udfyldes mindst 34 positioner.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Domhuset, Nytorv
København K.
1450
Danmark
Telefon: +45 99687000
E-mail: kobenhavn@domstol.dk
Internetadresse:http://www.domstol.dk/kobenhavnsByret/Pages/default.aspx
Klage skal indgives til Københavns Byret inden for gældende forældelsesfrister, jf. bl.a. Lovbekendtgørelse nr. 1238 af 9.11.2015.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk