23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 032-069898
Offentliggjort
15.02.2018
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Røde Kors Asylafdeling

Vindere

Rammeaftale 3.A - Taxakørsel i Jylland

(12.06.2018)
Vejle taxas økonomiske forening
Sønderbrogade 38
7100 Vejle

Rammeaftale 4.A - Sundhedskørsel i Jylland

(12.06.2018)
Vejle Taxas Økonomiske forening
Sønderbrogade 38
7100 Vejle

Rammeaftale 2.B - Skolebuskørsel på Midtsjælland

(12.06.2018)
Anchersen A/S
Jernholmen 20-22
2650 Hvidovre

Rammeaftale 1 - Sagstransport inklusive beboerflytninger

(12.06.2018)
Anchersen A/S
jernholmen 20-22
2650 Hvidovre

Opdateringer

Annullering
(12.06.2018)

De aflyste delkontrakter forventes genudbudt ultimo 2018.

Annullering
(12.06.2018)

De aflyste delkontrakter forventes genudbudt ultimo 2018.

Annullering
(12.06.2018)

De aflyste delkontrakter forventes genudbudt ultimo 2018.

Indkøb af Transportydelser til Røde Kors asylafdeling


Røde Kors Asylafdeling

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Røde Kors Asylafdeling
18887886
Rosenørns Alle 31, 4. sal
Frederiksberg C
1970
Danmark
Kontaktperson: Jens Henriksen
Telefon: +45 35278550
E-mail: jehe@redcross.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/79656200.aspx

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://permalink.mercell.com/79656200.aspx
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://permalink.mercell.com/79656200.aspx
I.4) Type ordregivende myndighed
Anden type: humanitær organisation
I.5) Hovedaktivitet
Anden aktivitet: asylområdet

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Indkøb af Transportydelser til Røde Kors asylafdeling

II.1.2) Hoved-CPV-kode
60100000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Røde Kors Asylafdeling driver en række asylcentre i Danmark som operatør for den danske stat repræsenteret ved Udlændingestyrelsen. Som operatør har vi derfor også opgaven med at befordre asylansøgere til forskellige formål.

Udbuddet er opdelt i 10 delaftaler fordelt på kategori og geografi. Udbuddet indeholder, sags-transport og beboerflytning med bus, der udbydes som én landsdækkende aftale. Udbuddet indeholder skolekørsel med bus, er opdelt geografisk på 3 rammeaftaler. Udbuddet indeholder Taxikørsel med asylansøgere og ansatte, er opdelt geografisk i 3 rammeaftaler. Udbuddet indeholder Erhvervsmæssig persontransport med asylansøgere til behandling i sundhedssystemet, er opdelt geografisk i 3 rammeaftaler.

Vedståelsesfristen for tilbud afgivet på Rammeaftale 1, 2 og 4 er 3 måneder. Vedståelsesfristen for tilbud afgivet på Rammeaftale 3 er 6 måneder.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Rammeaftale 1 sagstransport og beboerflytning med bus

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60100000
60140000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Denne Rammeaftale er landsdækkende.

Sagstransport og beboerflytning med bus omhandler bustransport af asylmodtagere til/fra asylcentre til/fra sagsbehandling hos myndigheder samt af beboerflytninger og fragt af beboernes ejendele imellem asylcentre, hvor træk med anhænger og bustrailer er påkrævet. Sagstransport og beboerflytning foregår fra alle asylcentre, hvor Røde Kors er operatør på vegne af staten og til alle øvrige asylcentre i Danmark, herunder også kommunale asylcentre.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 10 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/10/2019
Slut: 30/09/2021
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

2 x 12 måneder

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Rammeaftale 2.A skolebuskørsel - Jylland

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60100000
60130000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Rammeaftale 2.A udbydes som en option på speciel rutekørsel imellem asylcenter Jelling og asylcenter Thyregod. Optionen indeholder 2 ruter. Den første rute er speciel rutekørsel med vuggestue/børnehavebørn i alderen 1-5 år, samt 1-2 ledsagere, som er Ordregivers personale. Den anden rute omhandler speciel rutekørsel med børn i aldersgruppen 6 - 16 år, samt ledsagere. Rammeaftalen indeholder mulighed for yderligere kørsel såfremt behovet skulle opstå i aftalens løbetid.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

2 x 12 måneder

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Der er mulighed for oprettelse af ekstra ruter ved udnyttelse af option.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Rammeaftale 2.B skolebuskørsel - Midtsjælland

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60100000
60130000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Rammeaftale 2.B udbydes som en option og omhandler skolebuskørsel på 2 ruter. Den første rute er imellem Asylcenter Avnstrup og Røde Kors skolen i Lynge. Den anden rute er imellem asylcenter Avnstrup og kommuneskolerne Kildeskolen og Byskovskolen. På begge ruter køres der ud om morgenen og retur om eftermiddagen og kørslen foregår efter fastlagt skoleskema. Passagererne er asylansøgere i skolealderen. Rammeaftalen indeholder mulighed for yderligere kørsel, såfremt behovet skulle opstå i rammeaftalens løbetid.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

2 x 12 måneder

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Der er mulighed for at oprette yderligere busruter ved unyttelse af option.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Rammeaftale 2.C skolebuskørsel - Nordsjælland

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60100000
60130000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Rammeaftale 2.C omhandler skolebuskørsel i Nordsjælland imellem Udrejsecenter Sjælsmark og Røde Kors Skolen i Lynge. Passagererne er asylansøgere i skolealderen samt evt. ledsagere. Skolebuskørslerne tur/retur foregår med afsæt i planlagte afgang/ankomsttidspunkter mandag til fredag i forhold til planlagte skoleskemaer for asylansøgerne, børn og voksne. Denne rute er på ca. 12 kilometer. Rammeaftalen indeholder option på mere kørsel, såfremt behov skulle opstå.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

2 x 12 måneder

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Der er mulighed for oprettelse af yderligere ruter ved udnyttelse af option.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Rammeaftale 3.A Taxikørsel - Jylland

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60120000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Denne rammeaftale omfatter overordnet set befordring med taxa, af asylansøgere og ansatte i Røde Kors asylafdeling til forskellige formål og omfatter ad-hoc kørsel fra/til Røde Kors Asylafdelings centre i Jylland.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 240 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

2 x 12 måneder

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Rammeaftale 3.B Taxikørsel - Midtsjælland

Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60100000
60120000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Denne rammeaftale omfatter overordnet set befordring med taxa, af asylansøgere og ansatte i Røde Kors asylafdeling til forskellige formål og omfatter ad-hoc kørsel fra/til Røde Kors Asylafdelings center på Midtsjælland, som på nuværende tidspunkt er asylcenter Avnstrup.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 120 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

2 x 12 måneder

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Rammeaftale 3.C Taxikørsel - Nordsjælland

Delkontraktnr.: 7
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60120000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Denne rammeaftale omfatter overordnet set befordring med taxa, af asylansøgere og ansatte i Røde Kors asylafdeling til forskellige formål og omfatter ad-hoc kørsel fra/til Røde Kors Asylafdelings adresser i Region Hovedstaden. Rammeaftalen omfatter ikke Bornholm.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 2 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

2 x 12 måneder

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Rammeaftale 4.A Sundhedskørsel - Jylland

Delkontraktnr.: 8
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60100000
60120000
60130000
60140000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Denne Rammeaftale omfatter kørsel af asylansøgere fra/til asylcentre i Jylland, hvor Røde Kors Asylafdeling er operatør, fra/til behandling i sundhedssystemet. Kørslen er variabel kørsel med en fast pris ud fra på forhånd definerede ruter. Rammeaftalen omfatter Asylcenter Jelling, Asylcenter Thyregod, Asylcenter Sandvad. Det meste af kørslen bestilles i forvejen, men der kan forekomme akutkørsel.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 4 600 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

2 x 12 måneder

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Rammeaftale 4.B Sundhedskørsel - Midtsjælland

Delkontraktnr.: 9
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60100000
60120000
60130000
60140000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Denne Rammeaftale omfatter kørsel af asylansøgere fra/til asylcentre på Midtsjælland, hvor Røde Kors Asylafdeling er operatør, fra/til behandling i sundhedssystemet. Kørslen er variabel kørsel med en fast pris ud fra på forhånd definerede ruter. Rammeaftalen omfatter Asylcenter Avnstrup. Det meste af kørslen bestilles i forvejen, men der kan forekomme akutkørsel.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 400 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

2 x 12 måneder

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Rammeaftale 4.C Sundhedskørsel Nordsjælland

Delkontraktnr.: 10
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60100000
60120000
60130000
60140000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Denne Rammeaftale omfatter kørsel af asylansøgere fra/til asylcentre i Nordsjælland, hvor Røde Kors Asylafdeling er operatør, fra/til behandling i sundhedssystemet og Ordregivers egen psykologenhed på Frederiksberg. Kørslen er variabel kørsel med en fast pris ud fra på forhånd definerede ruter. Rammeaftalen omfatter Asylcenter Gribskov, Asylcenter Sjælsmark og Asylcenter Sandholm. Det meste af kørslen bestilles i forvejen, men der kan forekomme akutkørsel.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 400 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

2 x 12 måneder

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

1: Krav om årsomsætning;

2: Krav om egenkapital;

3: Krav om soliditetsgrad.

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Soliditetsgraden for det pågældende regnskabsår beregnes på følgende måde: (Egenkapital ultimo*100/ Aktiver ultimo).

For Rammeaftale 1 er gældende:

- Tilbudsgiver skal i de seneste 2 år for hvert regnskabsår have haft en omsætning på mindst 20 mio DKK;

- Tilbudsgiver skal i de seneste 2 år have haft en positiv egenkapital;

- Tilbudsgiver skal i de seneste 2 år have haft soliditetsgrad på mindst 5%.

For Rammeaftale 2.A-2.C er gældende:

- Tilbudsgiver skal i de seneste 2 år for hvert regnskabsår have haft en omsætning på mindst 2,8 mio. DKK;

- Tilbudsgiver skal i de seneste 2 år have haft en positiv egenkapital;

- Tilbudsgiver skal i de seneste 2 år have haft en soliditetsgrad på mindst 5%.

For Rammeaftale 3.A og 3.B er gældende:

- Tilbudsgiver skal i de seneste 2 år for hvert regnskabsår have haft en omsætning på mindst 240 000 DKK.

For Rammeaftale 3.C er gældende:

- Tilbudsgiver skal i de seneste 2 år for hvert regnskabsår have haft en omsætning på mindst 4 mio. DKK.

For Rammeaftale 4.A er gældende:

- Tilbudsgiver skal i de seneste 2 år for hvert regnskabsår have haft en omsætning på mindts 9,2 mio. DKK.

For Rammeaftale 4.B og 4.C er gældende:

- Tilbudsgiver skal i de seneste 2 år for hvert regnskabsår have haft en omsætning på mindst 2,8 mio. DKK.

Såfremt tilbudsgiver byder på mere end én rammeaftale, gælder det at omsætningskravet svarer til summen af de delaftaler tilbudsgiver byder på.

Som dokumentation for tilbudsgivers efterlevelse af minimumskravene til økonomisk og finansiel formåen skal tilbudsgiver på ordregivers anmodning herom, jf. udbudsbetingelsernes punkt 11. fremsende følgende:

- Seneste 2 års reviderede og godkendte budgetter eller årsregnskab fra den juridiske enhed, som skal afgive tilbud.

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

1: Krav om Referencer;

2: Krav om tilladelse;

3: Krav om vognpark.

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

For Rammeaftale 1: Dokumenteret minimum 3 års løbende erfaring og samarbejde med befordring af personer med bus, for eller i samarbejde med offentlige eller private enheder i Danmark. Erfaringen skal være opnået inden for de seneste 4 år.

For Rammeaftale 2.A-2.C: Dokumenteret minimum 3 års løbende erfaring og samarbejde med skolebuskørsler, for eller i samarbejde med offentlige eller private enheder i Danmark. Erfaringen skal være opnået inden for de seneste 4 år.

For Rammeaftale 3.A-3.C: Dokumenteret minimum 3 års løbende erfaring med taxikørsel for eller i samarbejde med offentlige eller private enheder i Danmark. Erfaringen skal være opnået inden for de seneste 3 år.

For Rammeaftale 4.A-4.C: Dokumenteret minimum 3 års løbende erfaring og samarbejde med befordring af personer, til behandling i sundhedsvæsenet, for eller i samarbejde med offentlige enheder i Danmark. Erfaringen skal være opnået inden for de seneste 4 år.

Som dokumentation for tilbudsgivers efterlevelse af krav til reference, skal der kunne fremsendes: Mindst 1 reference på udførelse af lignende transportopgaver for offentlig eller private kunde. Af referencen skal fremgå en kort beskrivelse af opgaven, tidsperiode for udførelse af opgaven, navn, e-mail og telefonnummer på referencen.

Krav 2:

For Rammeaftale 1 og 2.A-2.C: Dokumentation for tilladelse til erhvervsmæssig personbefordring, jf. lov om buskørsel.

For Rammeaftale 3.A-3.C: Dokumentation for tilladelse til at drive kørselskontor, jf. taxiloven.

For Rammeaftale 4.A-4.C: Dokumentation for tilladelse til erhvervsmæssig personbefordring eller tilladelse til at drive kørselskontor, eller tilladelse til sygetransport.

Krav 3:

For Rammeaftale 1 og 2: Såfremt der bydes på flere rammeaftaler skal mindstekravene til vognpark opfyldes særskilt.

For Rammeaftale 1:Tilbudsgiver skal på tidspunktet for tilbudsafgivelse råde over en vognpark, med mindst 12 busser, som opfylder krav til køretøjer i bilag 2. Tilbudsgiver skal råde over mindst 5 busser, som hver især er udstyret med mindst 40 passagersæder og anhængertræk.

Som dokumentation herfor, skal tilbudsgiver kunne fremsende: Udfyldte vognparkskemaer i bilag 1.1.A, hvor der i skema 1 skal udfyldes mindst 12 positioner.

For Rammeaftale 2.A-2.C:

Tilbudsgiver skal på tidspunktet for tilbudsafgivelse råde over en vognpark, med mindst 10 busser, som opfylder krav til køretøjer i bilag 2. Mindst 5 af disse busser skal hver især være udstyret med mindst 40 passagersæder.

Som dokumentation for tilbudsgivers efterlevelse af minimumskravene til teknisk formåen, skal tilbudsgiver kunne fremsende: Udfyldte vognparkskema i bilag 1.2.A, hvor der i skema 4 skal udfyldes mindst 10 positioner.

For Rammeaftale 3.A-3.C:

Tilbudsgiver skal på tidspunktet for tilbudsafgivelse råde over en vognpark, med mindst: 30 personvogne der er indregistreret til taxikørsel og som hver især er udstyret med 4 eller flere passagersæder og 4 vogne, som er udstyret med lift til kørestolsbrugere.

Som alle opfylder kravene til køretøjer i bilag 2.

Som dokumentation for tilbudsgivers efterlevelse af minimumskravene til teknisk formåen, skal tilbudsgiver kunne fremsende følgende: Udfyldte vognparkskema i bilag 1.3.A, hvor der i skema 5 skal udfyldes mindst 34 positioner.

For Rammeaftale 4.A-4.C:

Tilbudsgiver skal på tidspunktet for tilbudsafgivelse råde over en vognpark, med mindst: 30 personvogne der er indregistreret til taxikørsel, sygetransport eller erhvervsmæssig personbefordring i henhold til taxiloven og 4 vogne, som er udstyret med lift til kørestolsbrugere.

Som alle opfylder kravene til køretøjer i bilag 2 kravspecifikation.

Som dokumentation for tilbudsgivers efterlevelse af minimumskravene til teknisk formåen, skal tilbudsgiver på ordregivers anmodning herom, fremsende følgende:

Udfyldt vognparkskema i bilag 1.4.A, hvor der i skema 6 skal udfyldes mindst 34 positioner.

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med flere aktører
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 16/03/2018
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 16/03/2018
Tidspunkt: 12:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Københavns Byret
Domhuset, Nytorv
København K.
1450
Danmark
Telefon: +45 99687000
E-mail: kobenhavn@domstol.dk

Internetadresse:http://www.domstol.dk/kobenhavnsByret/Pages/default.aspx

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klage skal indgives til Københavns Byret inden for gældende forældelsesfrister, jf. bl.a. Lovbekendtgørelse nr. 1238 af 9.11.2015.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
13/02/2018

Send til en kollega

0.235