Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/10004dd8-24cd-4bd4-a2b8-396809a64a8b/publicMaterial
Udbyder
Lyngby-Taarbæk Kommune
Udbud af flytteydelser
Lyngby-Taarbæk Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
Lyngby Torv 17
Kgs. Lyngby
2800
Danmark
Kontaktperson: Kathrine Larsen
E-mail: kathl@ltk.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/10004dd8-24cd-4bd4-a2b8-396809a64a8b/homepage
Frederiksberg
Danmark
E-mail: kathl@ltk.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/10004dd8-24cd-4bd4-a2b8-396809a64a8b/homepage
Gentofte
Danmark
E-mail: kathl@ltk.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/10004dd8-24cd-4bd4-a2b8-396809a64a8b/homepage
Gladsaxe
Danmark
E-mail: kathl@ltk.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/10004dd8-24cd-4bd4-a2b8-396809a64a8b/homepage
Holte
Danmark
E-mail: kathl@ltk.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/10004dd8-24cd-4bd4-a2b8-396809a64a8b/homepage
Allerød
Danmark
E-mail: kathl@ltk.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/10004dd8-24cd-4bd4-a2b8-396809a64a8b/homepage
Ballerup
Danmark
E-mail: kathl@ltk.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/10004dd8-24cd-4bd4-a2b8-396809a64a8b/homepage
Fredensborg
Danmark
E-mail: kathl@ltk.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/10004dd8-24cd-4bd4-a2b8-396809a64a8b/homepage
Frederikssund
Danmark
E-mail: kathl@ltk.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/10004dd8-24cd-4bd4-a2b8-396809a64a8b/homepage
Herlev
Danmark
E-mail: kathl@ltk.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/10004dd8-24cd-4bd4-a2b8-396809a64a8b/homepage
Del II: Genstand
Udbud af flytteydelser
Dette udbud vedrører levering af flytteydelser til Allerød Kommune, Ballerup Kommune, Fredensborg Kommune, Frederiksberg Kommune, Frederikssund Kommune, Gentofte Kommune, Gladsaxe Kommune, Herlev Kommune, Lyngby-Taarbæk Kommune og Rudersdal Kommune.
Formålet med udbuddet er, at sikre kommunerne kan få flyttet inventar i det omfang det er nødvendigt, der vil primært være tale om flytning af kontorinventar, herunder IT til brug ved kontorarbejde, arkivflytninger mv. Tilbudsgivere skal som led heri sikre, at ydelsen har en kvalitet, der svarer til almindelig god kvalitet inden for branchen og herunder har en kvalitet, der svarer til det af kravspecifikationen og rammeaftalen fastsatte niveau.
Delaftale 1, Frederiksberg, Gentofte, Gladsaxe, Lyngby-Taarbæk og Rudersdal Kommune
Dette udbud vedrører levering af flytteydelser til Frederiksberg Kommune, Gentofte Kommune, Gladsaxe Kommune, Lyngby-Taarbæk Kommune og Rudersdal Kommune.
Formålet med udbuddet er, at sikre kommunerne kan få flyttet inventar i det omfang det er nødvendigt, der vil primært være tale om flytning af kontorinventar, herunder IT til brug ved kontorarbejde, arkivflytninger mv. Tilbudsgivere skal som led heri sikre, at ydelsen har en kvalitet, der svarer til almindelig god kvalitet inden for branchen og herunder har en kvalitet, der svarer til det af kravspecifikationen og rammeaftalen fastsatte niveau.
Den udbudte rammeaftale træder i kraft den 16.5.2018 og ophører den 15.5.2021. Endvidere har Ordregiver en option på forlængelse i 1 x 12 måneder. Vilkårene for Ordregivers udnyttelse af optionen fremgår af udbudsmaterialets kontrakt.
Delaftale 2, Allerød, Ballerup, Fredensborg, Frederikssund og Herlev Kommune
Dette udbud vedrører levering af flytteydelser til Allerød Kommune, Ballerup Kommune, Fredensborg Kommune, Frederikssund Kommune og Herlev Kommune.
Formålet med udbuddet er, at sikre kommunerne kan få flyttet inventar i det omfang det er nødvendigt, der vil primært være tale om flytning af kontorinventar, herunder IT til brug ved kontorarbejde, arkivflytninger mv. Tilbudsgivere skal som led heri sikre, at ydelsen har en kvalitet, der svarer til almindelig god kvalitet inden for branchen og herunder har en kvalitet, der svarer til det af kravspecifikationen og rammeaftalen fastsatte niveau.
Den udbudte rammeaftale træder i kraft den 16.5.2018 og ophører den 15.5.2021. Endvidere har Ordregiver en option på forlængelse i 1 x 12 måneder. Vilkårene for Ordregivers udnyttelse af optionen fremgår af udbudsmaterialets kontrakt.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:www.kfst.dk