Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Københavns Kommune, Børne- og Ungeforvaltningen
Vindere
Udflytterkørsel, rammekontrakter
(15.09.2018)
Jens Kolls Turist
Enebærhaven 43
2620 Albertslund
Udflytterkørsel, rammekontrakter
(15.09.2018)
Vikingbus A/S
Amager Strandvej 16
2300 København S
Udflytterkørsel, rammekontrakter
(15.09.2018)
Lyngby Turistfart A/S
Islevdalvej 110
2610 Rødovre
Udflytterkørsel, rammekontrakter
(15.09.2018)
Københavns Bustrafik APS
Bådehavnsgade 38
2450 København Sv
Udflytterkørsel, rammekontrakter
(15.09.2018)
Anchersen ApS
Jernholmen 20 - 22
2650 Hvidovre
Udflytterkørsel, rammekontrakter
(15.09.2018)
Gadstrup Bustrafik A/S
Ramsøvejen 34 B
4621 Gadstrup
Udflytterkørsel, rammekontrakter
(15.09.2018)
Dyssells Busser ApS
Paul Bergsøesvej 17
2600 Glostrup
Udflytterkørsel, rammekontrakter
(15.09.2018)
VeddeBus A/S
Bådehavnsgade 38
2450 København
Udflytterkørsel, rammekontrakter
(15.09.2018)
Brønnums A/S
Kærhøjgaardsvej 46
3540 Lynge
Udflytterkørsel, rammekontrakter
(15.09.2018)
Jyttes Bus v/Maj-Brit Norlin
Gammel Roskildevej 11
3650 Ølstykke
Udflytterkørsel, rammekontrakter
(15.09.2018)
Dania Turist A/S
Bådehavnsgade 38
2450 København SV
Udflytterkørsel, rammekontrakter
(15.09.2018)
DitoBus Excursions A/S
K.P. Danøsvej 2
4300 Holbæk
Udflytterkørsel, rammekontrakter
(15.09.2018)
Damm Tours
Thorkildgårdsvej 5
3670 Veksø
Udflytterkørsel, rammekontrakter
Københavns Kommune, Børne- og Ungeforvaltningen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
64942212
Gyldenløvesgade 15
København V
1502
Danmark
Kontaktperson: Dorthe A Dornonville de la Cour
E-mail: zh7y@buf.kk.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/81663907.aspx
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/81663907.aspx
Del II: Genstand
Udflytterkørsel, rammekontrakter
Københavns Kommune udbyder hermed rammeaftaler for udflytterkørsel af børnehavebørn i offentligt EU-udbud.
Kørslen omfatter kørsel med børn i alderen 2 år og 10 måneder op til 6 år. Kørslen omfatter kørsel på hverdage tur/retur fra børnehavernes opsamlingssted til udflyttersted, som er beliggende enten i Københavns Kommune eller i en anden kommune. Der vil være behov for kørsel ca. 220 dage om året.
Rammeaftalen skal kunne dække ca. 90 ruter, som vil blive udbudt af ca. 8 - 10 omgange. Første mini udbud igangsættes, når der er indgået aftale med 10 – 14 leverandører på rammeaftalen. Enkelte ruter består af kørsel til og fra to eller flere institutioner.
De valgte leverandører vil være på rammeaftalen så længe, de kan leve op til de krav, der er stillet om materiel, personale, samarbejde etc. Miniudbud vil blive gennemført blandt de leverandører, der er på rammeaftalen, og der vil der blive indgået aftale med én leverandør pr. rute.
Der udbydes hermed rammekontrakter på udflytterkørsel i offentligt udbud. De ca 90 konkrete ruter vil blive tildelt efter en efterfølgende elektronisk auktion.
Kan forlængelse med 2 x 1 år.
Kan forlænges med 2 x 1 år.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal have tilladelse til erhvervsbefordring.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk