Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=206917&B=HTK
Udbyder
Høje-Taastrup Kommune
Vindere
Udbud af kontrakt om bevillingskørsel for Høje-Taastrup Kommune
(25.03.2019)
Sammenslutningen TAXA 4 x 35
Rosenlunds Allé
2720 Vanløse
Udbud af kontrakt om bevillingskørsel for Høje-Taastrup Kommune
Høje-Taastrup Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
19501817
Bygaden 2
Taastrup
2630
Danmark
Kontaktperson: Niels Tiedemann
Telefon: +45 43591000
E-mail: NielsTi@htk.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.htk.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/330953
Del II: Genstand
Udbud af kontrakt om bevillingskørsel for Høje-Taastrup Kommune
Udbuddet omfatter en kontrakt om bevillingskørsel for Kommunen. Bevillingskørsel er kørsel, som Kommunen udfører i henhold til lov, jf. taxilovens § 4, stk. 1, nr. 1). Den udbudte bevillingskørsel er hovedsageligt daglig kørsel af skoleelever med bopæl i Kommunen til et dagsbehandlingshjem beliggende udenfor Kommunens grænser i f.eks. Herlev, Smørum, Hvidovre og København. I marts 2018 befordrer Kommunen 20 skoleelever på denne måde. Kommunens udgift til denne bevillingskørsel var ca. 1 000 000 DKK i 2017.
Udbuddet omfatter en kontrakt om bevillingskørsel for Kommunen. Bevillingskørsel er kørsel, som Kommunen udfører i henhold til lov, jf. taxilovens § 4, stk. 1, nr. 1). Den udbudte bevillingskørsel er hovedsageligt daglig kørsel af skoleelever med bopæl i Kommunen til et dagsbehandlingshjem beliggende udenfor Kommunens grænser i f.eks. Herlev, Smørum, Hvidovre og København. I marts 2018 befordrer Kommunen 20 skoleelever på denne måde. Kommunens udgift til denne bevillingskørsel var ca. 1 000 000 DKK i 2017.
To gange med 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilladelse til erhvervsmæssig persontransport, jf. § 1 i lov nr. 329 af 14. maj 1997 om taxikørsel, jf. lovbekendtgørelse nr. 107 af 30.1.2013, eller § 3 i lov nr. 1538 af 19.12.2017 (taxilov).
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk