23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 051-113943
Offentliggjort
14.03.2018
Udbudstype
Opdatering

Udbyder

Trafikselskabet Movia

FR11 - Udbud af Flextrafik Rute


Trafikselskabet Movia

Berigtigelse

Bekendtgørelse om ændringer eller supplerende oplysninger

Tjenesteydelser

(Supplement til Den Europæiske Unions Tidende, 2018/S 044-096952)

Del I: Ordregivende myndighed/enhed

I.1) Navn og adresser
Trafikselskabet Movia
29896569
Gammel Køge Landevej 3
Valby
2500
Danmark
Kontaktperson: Terkel Toftager Larsen
Telefon: +45 36131742
E-mail: tel@moviatrafik.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/f56cedcf-342e-4c94-85f8-c5c2d2ff3693/homepage

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

FR11 - Udbud af Flextrafik Rute

II.1.2) Hoved-CPV-kode
60000000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Dette udbud af Flextrafik Rute omhandler specialkørsel af borgere fra beskyttede værksteder, dagtilbud og lign., hvor der foreligger et fast kørselsmønster. Udbuddet er opdelt i 43 delaftaler og omfatter kørsel i kommuner i Region Hovedstaden og Region Sjælland. Den samlede kørselsmængde i de 43 delaftaler vurderes at være ca. 540 000 timer årligt, af ca. 1 900 brugere. Det er et generelt krav, at chaufførerne har forståelse for og accept af brugergruppen og er uddannet til de særlige opgaver, som ansvaret for kørsel med handicappede indebærer. Operatøren skal kunne varetage ruteplanlægning og kommunikationen med institutioner og forældre/pårørende på et højt serviceniveau, således at kørslen udføres efter gældende servicekriterier og i forhold til de enkelte institutioners krav til kørslens udførelse. Stort set alle brugere kræver fast chaufførteam.

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
09/03/2018
VI.6) Oprindelig bekendtgørelsesreference
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2018/S 044-096952

Del VII: Ændringer

VII.1) Oplysninger, der skal ændres eller tilføjes
VII.1.2) Tekststykke, der skal ændres i den oprindelige bekendtgørelse
Afsnit nummer: II.2.1
Delkontraktnr.: 40
I stedet for:

LAVUK-Dagklub - Dagklubben Borgervænget (Københavns Kommune)

Læses:

Enhed 40 udgår fra udbuddet

Afsnit nummer: II.2.1
Delkontraktnr.: 41
I stedet for:

LAVUK-Stjernen - Dagtilbuddet Lærkevej (Københavns Kommune)

Læses:

Enhed 41 udgår fra udbuddet

Afsnit nummer: II.2.1
Delkontraktnr.: 42
I stedet for:

LAVUK-Stjernen - Dagtilbuddet Sdr. Fasanvej (Københavns Kommune)

Læses:

Enhed 42 udgår fra udbuddet

Afsnit nummer: II.2.1
Delkontraktnr.: 43
I stedet for:

LAVUK-Stjernen - Dagtilbuddet Strødammen (Københavns Kommune)

Læses:

Enhed 43 udgår fra udbuddet

Afsnit nummer: II.1.4
I stedet for:

Dette udbud af Flextrafik Rute omhandler specialkørsel af borgere fra beskyttede værksteder, dagtilbud og lign., hvor der foreligger et fast kørselsmønster. Udbuddet er opdelt i 43 delaftaler og omfatter kørsel i kommuner i Region Hovedstaden og Region Sjælland. Den samlede kørselsmængde i de 43 delaftaler vurderes at være ca. 540 000 timer årligt, af ca. 1 900 brugere. Det er et generelt krav, at chaufførerne har forståelse for og accept af brugergruppen og er uddannet til de særlige opgaver, som ansvaret for kørsel med handicappede indebærer. Operatøren skal kunne varetage ruteplanlægning og kommunikationen med institutioner og forældre/pårørende på et højt serviceniveau, således at kørslen udføres efter gældende servicekriterier og i forhold til de enkelte institutioners krav til kørslens udførelse. Stort set alle brugere kræver fast chaufførteam.

Læses:

Dette udbud af Flextrafik Rute omhandler specialkørsel af borgere fra beskyttede værksteder, dagtilbud og lign., hvor der foreligger et fast kørselsmønster. Udbuddet er opdelt i 39 delaftaler og omfatter kørsel i kommuner i Region Hovedstaden og Region Sjælland. Den samlede kørselsmængde i de 39 delaftaler vurderes at være ca. 495 000 timer årligt, af ca. 1 795 brugere. Det er et generelt krav, at chaufførerne har forståelse for og accept af brugergruppen og er uddannet til de særlige opgaver, som ansvaret for kørsel med handicappede indebærer. Operatøren skal kunne varetage ruteplanlægning og kommunikationen med institutioner og forældre/pårørende på et højt serviceniveau, således at kørslen udføres efter gældende servicekriterier og i forhold til de enkelte institutioners krav til kørslens udførelse. Stort set alle brugere kræver fast chaufførteam.

VII.2) Yderligere supplerende oplysninger:

Udbuddet for så vidt angår enhederne 40, 41, 42 og 43 annulleres. Årsagen er, at opgaven i dag er i en kontrakt hvor en eventuel optionsudnyttelse vil forskyde kontraktstarten den 1.10.2019. Under disse præmisser vil et udbud og en kontrakt blive for usikker og derfor annulleres udbuddet for så vidt angår disse enheder. Dette betyder, at udbuddets samlede omfang i stedet er kørsel af ca. 1 795 brugere til og fra 76 dagtilbud fordelt på 39 udbudsenheder, og at kørslen vil omfatte ca. 495 000 timer i kontraktperioden. Der er på baggrund af ændringen uploadet et opdateret samlet udbudsgrundlag, samt opdateret kontraktbilag 4 og 5, hvor enhederne 40, 41, 42 og 43 er fjernet.

Send til en kollega

0.047