Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=208762&B=GREVE
Udbyder
Greve Kommune
Vindere
Greve Kommune - Udbud af visiteret Kørsel
(14.07.2018)
taxivognmand Per Saabye
Plantagevej 16
2680 Solrød
Greve Kommune - Udbud af visiteret Kørsel (1)
Greve Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
44023911
Rådhusholmen 10
Greve
2670
Danmark
Kontaktperson: Johnny Stahl Hansen
Telefon: +45 43979504
E-mail: jsh@greve.dk
NUTS-kode: DK021
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.greve.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193861
Del II: Genstand
Greve Kommune - Udbud af visiteret Kørsel (1)
Den visiterede kørsel i Greve Kommune udbydes som en samlet opgave, idet vi forventer at kørselsomkostningerne vil blive reduceret i kraft af en central planlægning, administration og drift hos en leverandør, at ruteplanlægning kan optimeres da leverandøren har totaloverblikket over kommunens kørselsopgaver, at borgerne vil opleve en øget tryghed og højre serviceniveau i kraft af færre forskellige kontaktpunkter hos leverandøren og at kørselsbestilling forenkles for kommunens institutioner ved et kontaktpunkt. Greve Kommunes serviceniveau på kørselsområdet indebærer en maksimal køretid på 30 minutter for indenbys kørsel og 60 minutter for udenbys kørsel. Dog må kørsel til dagcenter og daghjem være en maksimal køretid på 60 minutter.
Greve Kommune.
Den visiterede kørsel i Greve Kommune udbydes som en samlet opgave, idet vi forventer at kørselsomkostningerne vil blive reduceret i kraft af en central planlægning, administration og drift hos en leverandør, at ruteplanlægning kan optimeres da leverandøren har totaloverblikket over kommunens kørselsopgaver, at borgerne vil opleve en øget tryghed og højre serviceniveau i kraft af færre forskellige kontaktpunkter hos leverandøren og at kørselsbestilling forenkles for kommunens institutioner ved et kontaktpunkt. Greve Kommunes serviceniveau på kørselsområdet indebærer en maksimal køretid på 30 minutter for indenbys kørsel og 60 minutter for udenbys kørsel. Dog må kørsel til dagcenter og daghjem være en maksimal køretid på 60 minutter.
Option på forlængelse i 2 x 12 måneder.
Option på forlængelse i 2 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilladelse til erhvervsmæssig personbefordring, jf. ESPD'et punkt IV.A.
Positiv egenkapital i hvert af de seneste 3 afsluttede regnskabsår.
Soliditetsgrad på minimum 10% i hvert af de seneste 3 afsluttede regnskabsår.
Erhvervsansvarsforsikring med forsikringsdækning pr. år på minimum 10 000 000 DKK for person og tingskade.
Lovpligtig motor- og ansvarsforsikring med forsikringsdækning pr. år på minimum 10 000 000 DKK for person og tingskade.
Jævnfør ESPD'et punkt IV.B for samtlige af disse udvælgelseskriterier.
Positiv egenkapital i hvert af de seneste 3 afsluttede regnskabsår.
Soliditetsgrad på minimum 10% i hvert af de seneste 3 afsluttede regnskabsår.
Erhvervsansvarsforsikring med forsikringsdækning pr. år på minimum 10 000 000 DKK for person og tingskade.
Lovpligtig motor- og ansvarsforsikring med forsikringsdækning pr. år på minimum 10 000 000 DKK for person og tingskade.
Jf. ESPD'et punkt IV.B for samtlige af disse udvælgelseskriterier.
Tilbudsgiver skal have udført mindst 2 lignende eller tilsvarende arbejder/opgaver inden for de seneste 3 år.
Tilbudsgiver skal have udført mindst 2 lignende eller tilsvarende arbejder/opgaver inden for de seneste 3 år.
Referencer fra forskellige ordregivere med oplysning om Tilbudsgivers betydeligste erfaring med tilsvarende arbejder/opgaver udført inden for de seneste 3 år. jf. ESPD'et pkt. IV.C 1.b.
Generelle sociale og etiske hensyn iht. til alle de nævnte konventioner i kontraktmaterialet.
Endvidere er det leverandørens ansvar, at de medarbejdere, der løser opgaver i Greve Kommune i henhold til leveringsaftaler under Rammeaftalen ikke har forhold i deres straffe- eller børneattest, der gør dem uegnet til at udføre de bestilte ydelser på betryggende og ansvarlig vis.
Leverandøren skal ligeledes sikre, at arbejdsklausulen vedr. sikring af arbejdstagerrettigheder overholdes.
Leverandøren skal endvidere tilse at punktet vedr. beskæftigelsesindsats opfyldes bedst muligt.
Uddybende beskrivelse m.m. fremgår af udbuddets kontraktmateriale.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35391000
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:www.klfu.dk
EU-udbud:
En klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i Klagenævnet inden 20 dage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret.
Andre klager skal være modtaget i Klagenævnet:
1) Inden 45 dage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt;
2) Inden 30 dage fra dagen efter, at ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, eller
3) Inden 6 måneder fra dagen efter, at ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med, hvis der er tale om en rammeaftale.
Har ordregiveren fulgt proceduren i Håndhævelseslovens § 4, skal en klage over, at ordregiveren har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse være modtaget i Klagenævnet inden 30 dage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:www.kfst.dk