Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
fsb
Vindere
(03.11.2018)
3x34 Transport a.m.b.a.
Taastrup
(03.11.2018)
Jonas A/S
Glostrup
(03.11.2018)
CT Flyt & Service ApS
Køge
(03.11.2018)
Team Relocations ApS
Hvidovre
Offentligt udbud af rammeaftale vedrørende indkøb af flytteydelser
fsb
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
10355117
Rådhuspladsen 59, 1.
København V
1550
Danmark
Kontaktperson: Anne Marie Lindegaard
Telefon: +45 33768238
E-mail: amr@fsb.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/82678789.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.fsb.dk/
Del II: Genstand
Offentligt udbud af rammeaftale vedrørende indkøb af flytteydelser
Indkøb af tjenesteydelsen "Flytteservice" til fsb.
Rammeaftalen vil omfatte levering af Flytteydelser, herunder:
1) flytteservice uden lagerhotel, enten indenfor samme boligafdeling eller til en anden fsb boligafdeling ("permanent genhusning");
2) flytteservice med lagerhotel, enten indenfor samme boligafdeling eller til en anden fsb boligafdeling ("midlertidig genhusning");
3) ad-hoc flyttesager, fx ifm. skimmelsvamp, dødsboer m.v.
Aftalen kan forlænges: 2 x 12 mdr.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
1) En oversigt over de betydeligste lignende leverancer af de udbudte ydelser jf. punkt II.2.4) ovenfor, som Tilbudsgiver har udført i løbet af de seneste 3 år, afhængigt af hvornår ansøgeren/tilbudsgiveren blev etableret eller startede sin virksomhed.
Ordregiver ser gerne, at oversigten for hver leverance indeholder en kort beskrivelse af den udførte leverance, den økonomiske værdi af leverancen (beløb) forstået som beløbet pr. kontrakt, dato for leverancen samt navn og telefonnummer på kunden (modtager), fsb forbeholder sig retten til at kontakte de oplyste referencer.
Der bør maksimalt angives 5 referencer. Såfremt Tilbuddet indeholder mere end 5 referencer, vil alene de første 5 referencer blive taget i betragtning.
Oplysningerne angives i det fælles europæiske udbudsdokument, Del IV, afsnit C: Teknisk og faglig formåen — For så vidt angår tjenesteydelsesskontrakter: levering af leverancer af den anførte type. Der henvises til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens vejledning herom.
Såfremt Tilbudsgiver baserer sig på andre enheders formåen, skal dette anføres i det fælles europæiske udbudsdokument, del II, afsnit C: Oplysninger om udnyttelse af andre enheders kapacitet, jf. i øvrigt punkt VI.3) Yderligere oplysninger nedenfor, og den eller de andre enheder skal hver udfylde et særskilt ESPD med de krævede oplysninger.
Såfremt Tilbudsgiver er del af et konsortium, skal dette anføres i det fælles europæiske udbudsdokument, Del II, afsnit A: Oplysninger om den økonomiske aktør, og hver af de deltagende økonomiske aktører skal udfylde et særskilt ESPD med de krævede oplysninger.
1 sammenlignelig reference indenfor de sidste 3 år. Med sammenlignelig reference mener Ordregiver, at referencen skal være på niveau med den udbudte opgave f.eks. i forhold til type ydelser og antal aktiviteter/opgaver.
Rammeaftalen regulerer i relevant omfang leverandørens udvisning af samfundsansvar, som formuleret i de konventioner, som ligger til grund for principperne i FN's Global Compact og som formuleret i OECD's Retningslinjer for Multinationale Virksomheder.
Rammeaftalen indeholder desuden krav i henhold til ILO-konvention 94 jf. cirkulære nr. 9471 af 30.6.2014 om arbejdsklausuler i offentlige kontrakter.
Del IV: Procedure
Alle tilbud modtages udelukkende via www.mercell.dk Indkomne bud bliver automatisk registreret her. Der vil ikke være mulighed for at overvære åbning af tilbud.
Gennemgang af tilbuddene er planlagt til umiddelbart efter tilbudsfristens udløb og forventes at tage ca. 5 arbejdsdage.
Fsb forventer ikke at forhandle med tilbudsgiverne om de afgivne bud inden indgåelse af kontrakt.
Del VI: Supplerende oplysninger
Alle fakturaer skal overholde standarderne bag NemHandel (OIOUBL og OIORASP).
Rammeaftalen kan evt. indgå i fsb's e-handel system dvs. Tilbudsgiver skal kunne modtage elektroniske bestillinger.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Vesterbrogade 32
København V
1620
Danmark
Telefon: +45 70206071
E-mail: kontakt@mediationsinstituttet.dk
Internetadresse:http://mediationsinstituttet.dk/
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk