Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=209670&B=DR
Udbyder
DR
Bustransport af DRs medarbejdere
DR
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
62786515
Emil Holms Kanal 20
København C
0999
Danmark
Kontaktperson: Susanne Pedersen
Telefon: +45 35203040
E-mail: suvp@dr.dk
NUTS-kode: DK0
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.dr.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/81416
Del II: Genstand
Bustransport af DRs medarbejdere
Ydelsen er landsdækkende. Det er fortrinsvist DRs kor og orkestre, som anvender bustransport i forbindelse med deres koncerter og turnerer i Danmark, og det et fortrinsvist i vinterhalvåret, hvilket i DRs tilfælde vil sige fra september til maj. Udgangspunktet er oftest DR Byen på Amager.
Ydelsen er landsdækkende. Det er fortrinsvist DRs kor og orkestre, som anvender bustransport i forbindelse med deres koncerter og turnerer i Danmark, og det et fortrinsvist i vinterhalvåret, hvilket i DRs tilfælde vil sige fra september til maj. Udgangspunktet er oftest DR Byen på Amager.
Rammeaftalen vedrører bustransport af DRs medarbejdere.
Ydelsen er landsdækkende. Det er fortrinsvist DRs kor og orkestre, som anvender bustransport i forbindelse med deres koncerter og turnerer i Danmark, og det et fortrinsvist i vinterhalvåret, hvilket i DRs tilfælde vil sige fra september til maj.
Udgangspunkter er oftest DR Byen på Amager.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
1) Soliditetsgraden skal minimum være 20% i det seneste regnskabsår;
2) Senest afsluttede årsregnskab skal indeholde en blank revisorpåtegning (eller virksomheden skal kunnevedlægge tilsvarende erklæring fra en revisor).
1) Tilbudsgiver skal som virksomhed have mindst 20 ansatte gennemsnitlig på årsbasis.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er):
I henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud (Lov nr. 492 af 12.5.2010 som ændret ved lov nr. 1556 af 21.12.2010, lov nr. 618 af 14.6.2011, lov nr. 1231 af 18.12.2012, lov nr. 511 af 27.5.2013) med efterfølgende ændringer jf. lov nr. 1564 af 15.12.2015 (udbudsloven), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller lovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamiske indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens §171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftlige underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i udbudsbekendtgørelsens punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk
Lov om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer kan hentes på www.retsinformation.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 4171500
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.klfu.dk