Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Varde Kommune
Opdateringer
EU udbud - Kørselsordninger i Varde Kommune
Varde Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
29189811
Bytoften 2
Varde
6800
Danmark
Kontaktperson: Henrik Saarup Mortensen
Telefon: +45 79946193
E-mail: hmor@varde.dk
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/84743062.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.vardekommune.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/84743062.aspx
Del II: Genstand
EU udbud - Kørselsordninger i Varde Kommune
Varde Kommune ønsker hermed at udbyde levering af kørselsordninger i Varde Kommune.
Udbuddet omhandler befordring/kørsel af Varde Kommunes borgere, der er visiteret til at modtage befordring.
Nærværende udbud blev bekendtgjort i januar 2018 og annulleret i marts 2018. Varde Kommune har udarbejdet et rettelsesblad, som synliggør rettelser og ændringer foretaget i nærværende udbudsmateriale i forhold til første version. Det understreges, at rettelsesbladet alene er ment som en vejledning, der synliggør rettelser med mere, og det er altid formuleringerne og ordlyden i selve udbudsmaterialet, som er gældende.
Varde Kommune ønsker at indgå en kontrakt for perioden fra den 1.8.2018 til den 31.7.2023 med mulighed for forlængelse i op til 2 x 12 måneder.
Varde Kommune.
Det er muligt at stille spørgsmål til materialet via Mercell indtil den 17.5.2018 kl. 12:00. Spørgsmål modtaget efter dette tidspunkt vil blive besvaret i det omfang det er muligt at fremkomme med en besvarelse senest 6 dage inden tilbudsfristen.
Spørgsmål skal stilles under fanen "kommunikation". Svar fra Varde Kommune kan ses under fanen "kommunikation" / ekstra info".
Alle dokumenter i tilbuddet skal uploades og sendes igennem Mercell inden tidsfristen udløber, hvilket er omkostningsfrit for tilbudsgiver.
3 dage før tilbudsfristen udløber vil du modtage en påmindelse omkring opgaven på din e-mail. Spørgsmål omkring funktionaliteten af systemet sendes til danmark@mercell.com eller ring på 6313 3702.
Al kommunikation med ordregiver skal foregå via Mercell Danmark A/S. Tilbud modtaget på andre måder end gennem Mercell vil ikke blive tage med i vurderingen.
Kontrakten kan forlænges i op til 2 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Det er en forudsætning for at byde på den udbudte opgave, at tilbudsgiver besidder tilladelser til erhvervsmæssig personbefordring under buslovens regler eller tilladelser til taxikørsel efter taxilovens regler (gammel taxilov, lov nr. 399 af 9.5.2012), idet der under den nye taxilov kan benyttes tilladelse til erhvervsmæssig persontransport, udstedt af Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen efter 1.1.2018, jf. lov nr. 1538 af 19.12.2017.
Lov nr. 1538 af 19.12.2017.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk