Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Allerød Kommune
Vindere
EU-udbud af Skolebuskørsel
(07.07.2018)
Brønnums A/S
Kærhøjgaardsvej 46
3540 Lynge
(07.07.2018)
Brønnums A/S
Lynge
EU-udbud af Skolebuskørsel
Allerød Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
60183112
Bjarkesvej 2
Allerød
3450
Danmark
Kontaktperson: Louise Waneck Borello
E-mail: lowb@alleroed.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/85160187.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.alleroedkommune.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/85160187.aspx
Del II: Genstand
EU-udbud af Skolebuskørsel
Allerød Kommune udbyder befordring i form af lukket skolebuskørsel. Kørslen omfatter befordring af elever, der af Kommunen kan opnå fri befordring i henhold til folkeskolelovens § 26. Der er for nuværende tale om 94 elever der er bevilliget kørsel til og fra skole 200 dage om året. Eleverne samles op ved opsamlingssteder og sættes af ved afsætningssteder. Flere elever skal køres om morgenen og færre om eftermiddagen. For at give Tilbudsgiver de optimale vilkår for at planlægge kørslerne, fastlægger Tilbudsgiver selv ruterne og antallet af køretøjer, der vil kunne imødekomme behovet.
Allerød Kommune udbyder befordring i form af lukket skolebuskørsel. Kørslen omfatter befordring af elever, der af Kommunen kan opnå fri befordring i henhold til folkeskolelovens § 26. Der er for nuværende tale om 94 elever der er bevilliget kørsel til og fra skole 200 dage om året. Eleverne samles op ved opsamlingssteder og sættes af ved afsætningssteder. Flere elever skal køres om morgenen og færre om eftermiddagen. For at give Tilbudsgiver de optimale vilkår for at planlægge kørslerne, fastlægger Tilbudsgiver selv ruterne og antallet af køretøjer, der vil kunne imødekomme behovet.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk