Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Professionshøjskolen UCC
Opdateringer
Kørsel til skoler og uddannelsesinstitutioner i Region Hovedstaden
Professionshøjskolen UCC
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
30787986
Humletorvet 3
København V
1799
Danmark
Kontaktperson: Mona Frisk Kjelin
Telefon: +45 41897795
E-mail: mokj@ucc.dk
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/85077951.aspx
Internetadresse for køberprofilen: https://ucc.dk/
Del II: Genstand
Kørsel til skoler og uddannelsesinstitutioner i Region Hovedstaden
Center for Undervisningsmidler Københavns Professionshøjskole (CFU KP) anmoder hermed transportfirma om at give tilbud på kørsel til skoler og uddannelsesinstitutioner i Region Hovedstaden.
Den udbudte kørsel omfatter CFU’s kørsel med primært undervisningsmaterialer (bøger, materialesæt), tryksager og intern fordeling af emballage til madordningen for Børne og Ungdomsforvaltningen i Københavns Kommune til folkeskoler, privatskoler, ungdomsuddannelsesinstitutioner, specialinstitutioner mv. i Region Hovedstaden.
I 2017 havde CFU KP ca. 52 000 lån fordelt på ca. 676 500 enheder. Tilbuddet skal afgives på dansk i danske kroner og være ekslusiv moms. Tilbudspriserne skal omfatte samtlige omkostninger ved den pågældende kørsel i aktuelt prisniveau specificeret som pris pr. time. Den løbende afregning inkluderer betaling af kørsel fra start- og slutsted Kanalholmen 16 B, 2650 Hvidovre.
Aftalen for kørslen er 1 år med kørselsstart fra skolestart i august måned 2018. CFU KP har mulighed for at forlænge aftalen i op til 12 måneder. Meddelelse om forlængelse vil blive givet med minimum 3 måneders varsel, dvs. senest 1.3.2019 for første forlængelse.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk