Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=207838&B=SLAGELSE
Udbyder
Slagelse Kommune
Vindere
Udbud af kørsel til Lindholm Uddannelse
(22.09.2018)
Egons A/S
Industrivej 25
4200 Slagelse
Udbud af kørsel til Lindholm Uddannelse
Slagelse Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
29188505
Rådhuspladsen 11
Slagelse
4200
Danmark
Kontaktperson: Johanne Rasmussen
Telefon: +45 58573011
E-mail: johra@slagelse.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.slagelse.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193892
Del II: Genstand
Udbud af kørsel til Lindholm Uddannelse
Nærværende udbud omfatter befordring af elever til/fra Lindholm Dagsskole ApS på lukkede ruter. De lukkede ruter er for borgere for hvem, Slagelse Kommune efter lovgivningen kan og- /eller skal tilbyde befordring. Kørslen foretages primært inden for Slagelse kommune, dog kan dette udbud også gælde for elever i Slagelse Kommune, som er berettiget til befordring fra en anden kommune. Der kan være særlige hensyn, der gør sig gældende ved den enkelte kørsel, som skal iagttages.
Slagelse Kommune.
Det fremgår af udbudsbetingelserne, at nærværende udbud omfatter befordring til Lindholm Uddannelse.
2x12 måneder
2x12 måneders forlængelse af aftalen
Findes i udbudsmaterialet.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Anført i udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Rådhuspladsen 11, 4200 Slagelse.
Udelukkende bemyndiget personer internt hos Ordregiveren har adgang til overværelsen af tilbudsåbningen, dvs. at Tilbudsgivere ikke har adgang til dette.
Del VI: Supplerende oplysninger
Findes i udbudsmaterialet.
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/om-klagenaevnet-for-udbud
Klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til Klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt. Angår klagen overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens § § 191 og 192, regnes klagefristen på 45 kalenderdage fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klagefristerne er fastsat i lov om Klagenævnet for Udbud § 7, hvori der står:
Stk. 2. Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.
Carl Jacobsens Vej 34
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: www.kfst.dk