Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Ikast-Brande Kommune
Vindere
Delaftale 4B
(14.11.2018)
Ejstrupholm Taxi
Herning
Delaftale 6
(14.11.2018)
Secher's Taxi
Herning
Delaftale 4A
(14.11.2018)
Ejstrupholm Taxi
Ejstrupholm
Delaftale 4C
(14.11.2018)
Handicap Befordring
Greve
Delaftale 1A+1B+1C
(14.11.2018)
Secher's Taxi
Herning
Levering af Specialkørsel til Ikast-Brande Kommune
Ikast-Brande Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
29189617
Rådhuset, Rådhusstrædet 6
Ikast
7430
Danmark
Kontaktperson: Marit Lund
Telefon: +45 99604000
E-mail: marlu@ikast-brande.dk
NUTS-kode: DK0
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.ikast-brande.dk
Del II: Genstand
Levering af Specialkørsel til Ikast-Brande Kommune
Levering af Specialkørsel til Ikast-Brande Kommune omfatter følgende områder:
- Kørsel til/fra læge/speciallæge,
- Kørsel i forbindelse med bevilling af kropsbårne hjælpemidler samt kørsel til/fra undervisningssteder for sygdomsramte/tilskadekomne elever,
- Kørsel til/fra træning,
- Kørsel til/fra daghjem,
- Kørsel til/fra specialundervisning og institution,
- Kørsel til/fra aktivitetscentre og STU.
Delaftale 1A
Kørsel til/fra læge/speciallæge for borgere bosat i Distrikt Brande.
Delaftale 1B
Kørsel til/fra læge/speciallæge for borgere bosat i Distrikt Ikast.
Delaftale 1C
Kørsel til/fra læge/speciallæge for borgere bosat i Distrikt Nørre-Snede.
Delaftale 2
Kørsel i forbindelse med bevilling af kropsbårne hjælpemidler for borgere samt kørsel til/fra undervisningssteder for sygdomsramte/tilskadekomne elever – bosat i Ikast-Brande Kommune.
Delaftale 3A
Kørsel til/fra træning for borgere bosat i Distrikt Brande.
Delaftale 3B
Kørsel til/fra træning for borgere bosat i Distrikt Ikast.
Delaftale 3C
Kørsel til/fra træning for borgere bosat i Distrikt Nørre-Snede.
Delaftale 4A
Kørsel til/fra daghjem for borgere bosat i Distrikt Brande.
Delaftale 4A løber kun i perioden 1.10.2020 – 31.12.2022, men med option på at starte tidligere, hvis ordregiver ønsker det. En tidligere start forventes dog ikke at blive aktuelt.
Delaftale 4B
Kørsel til/fra daghjem for borgere bosat i Distrikt Ikast.
Delaftale 4C
Kørsel til/fra daghjem for borgere bosat i Distrikt Nørre-Snede.
Delaftale 5A
Kørsel til/fra specialundervisning og institution for børn bosat i Distrikt Brande.
Delaftale 5B
Kørsel til/fra specialundervisning og institution for børn bosat i Distrikt Ikast.
Delaftale 5C
Kørsel til/fra specialundervisning og institution for børn bosat i Nørre-Snede.
Delaftale 6
Kørsel til/fra aktivitetscentre samt STU beliggende i Ikast-Brande Kommune.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav vedr. retten til udøvelse af det pågældende erhverv, jf. udbudslovens § 141:
- Tilbudsgiver skal enten have en gældende ”Tilladelse til Taxikørsel” eller ”Tilladelse til sygetransport” givet i henhold til Lov om taxikørsel, eller have Trafikstyrelsens gældende ”Tilladelse til udførelse af erhvervsmæssig personbefordring” (dvs. tilladelse til udførelse af erhvervsmæssig personbefordring i køretøj indrettet til mindst 10 personer (føreren indregnet) – også kaldet en bustilladelse). Dette skal kunne dokumenteres i form af en kopi af tilladelsen eller et bekræftet dokument fra den tilladelsesudstedende myndighed.
Tilbudsgiver skal anføre sammenlignelige referencer fra tilsvarende tjenesteydelser, som tilbudsgiver har udført i løbet af de seneste 3 år.
Tilbudsgiver skal have mindst én sammenlignelig reference inden for de sidste 3 år.
Del IV: Procedure
Der vil ikke være adgang til at overvære åbningen af tilbuddene.
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbudsmaterialet med tilhørende bilag kan downloades på http://www.ikast-brande.dk/udbud
Bilag 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 og 13 indeholder dog personfølsomme oplysninger, hvorfor de skal behandles fortroligt og kun kan fås ved henvendelse til Marit Lund på e-mail: marlu@ikast-brande.dk Ved henvendelsen for at få de fortrolige bilag, SKAL der medsendes en udfyldt og underskrevet fortrolighedserklæring, som kan downloades fra samme side som udbudsmaterialet (se ovenfor). Hvis fortrolighedserklæringen ikke medsendes, kan bilagene ikke fremsendes. Når fortrolighedserklæringen er modtaget hos ordregiver sammen med anmodningen om bilagene, vil de fortrolige bilag blive fremsendt til virksomhedens sikre mailadresse, såfremt der opgives en sådan, der fungerer som en sikker mail. Ellers sendes de på CVR-nr. til virksomhedens e-boks.
Der afholdes spørgemøde den 14.6.2018 i Ikast.
Ordregiver ser gerne tilmelding af deltagere til spørgemødet med angivelse af navn, leverandør og e-mail-adresse, senest d. 12.6.2018 på e-mail til marlu@ikast-brande.dk
Alle henvendelser og spørgsmål vedrørende udbuddet skal være skriftlige og rettes til Marit Lund pr. e-mail:
marlu@ikast-brande.dk senest d. 6.8.2018 kl. 08:00.
Alle spørgsmål og besvarelser vil i anonymiseret form blive lagt på www.ikast-brande.dk/udbud senest d.
7.8.2018.
Tilbudsgiver skal være forberedt på inden for en frist på 2½ uge at skulle kunne fremsende serviceattest udstedt af Erhvervsstyrelsen og eventuel anden dokumentation for de i ESPD-en afgivne oplysninger.
Forvent leveringstid på serviceattesten, så bestil den gerne i god tid. Den kan bestilles på virk.dk på:
https://indberet.virk.dk/myndigheder/stat/ERST/Anmod_om_serviceattest
Serviceattesten skal også indeholde oplysninger fra politiet, så der skal medsendes samtykkeerklæring til Erhvervsstyrelsen.
Serviceattesten må ikke være ældre end 6 måneder.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt (med kopi af klagen med bilag) underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.
EU-udbud:
- En klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i Klagenævnet inden 20 kalenderdage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret,
- Andre klager skal være modtaget i Klagenævnet:
- - Inden 45 kalenderdage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt;
- - Inden 30 dage fra dagen efter, at ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, eller
- - Inden 6 måneder fra dagen efter, at ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med, hvis der er tale om en rammeaftale.
- Har ordregiveren fulgt proceduren i håndhævelseslovens § 4, skal en klage over, at ordregiveren har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse være modtaget i Klagenævnet inden 30 dage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk