Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Københavns Kommune, Økonomiforvaltningen, Byggeri København
Vindere
(25.07.2018)
Københavns Bustrafik ApS
Bådehavnsgade 38
2450 København
Kontrakt om buskørsel
Københavns Kommune, Økonomiforvaltningen, Byggeri København
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
64942212
Regnbuepladsen 7, 1 sal
København
1550
Danmark
Kontaktperson: Oline Zacho Hansen
Telefon: +45 51738485
E-mail: gi9a@okf.kk.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.byk.kk.dk
Del II: Genstand
Kontrakt om buskørsel
Byggeri København, Københavns Kommune, udbyder en kontrakt om buskørsel. Udbuddet og udbudsmaterialet findes ved at logge på https://www.rib-software.dk/ og gratis at oprette en bruger. Herefter søges efter udbuddet via TN-nummer fra RIB: TN869227.
Byggeri København (herefter benævnt Ordregiver), Københavns Kommune, har behov for buskørsel af skoleelever. Der udbydes dermed kontrakt om buskørsel af henholdsvis faste ruter og ad hoc kørsel. Kontrakten udbydes i et offentligt EU-udbud.
De faste ruter vedrører Randersgade Skole og Skolen i Sydhavnen. Udbudsmaterialet findes på https://www.rib-software.dk/ som beskrevet ovenfor
Kontrakten kan forlænges af 2 gange 12 måneder.
Der kan tilkøbes optioner til brug for ad-hoc kørsel.
Der henvises til udbudsmaterialet.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbuddet og udbudsmaterialet findes ved at logge på https://www.rib-software.dk/ (www.byggeweb.dk) og gratis at oprette en bruger. Herefter søges efter udbuddet via TN-nummer fra RIB: TN869227.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Klage over udbudsproceduren skal indgives til Klagenævnet for Udbud i henhold til § 7 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2.6.2016 af lov om Klagenævnet for Udbud, som følger:
1) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i Klagenævnet inden 20 kalenderdage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis der ved underretningen er angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen;
2) Andre klager skal være modtaget i Klagenævnet inden 45 dage fra dagen efter offentliggørelsen af ordregiverens bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt. Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet skal klager skriftligt underrette ordregiver om klagens indbringelse for Klagenævnet og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden. Såfremt klagen ikke er indgivet i standstill perioden,skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.
Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 20 000 DKK.
Se mere om indgivelse af klager på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk
Carl Jakobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: www.kfst.dk