Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=216191&B=RK
Udbyder
Rødovre Kommune
Opdateringer
Social klausul:
Rødovre Kommune ønsker at samarbejde med virksomheder, der påtager sig et socialt ansvar, lever op til egne muligheder for at etablere lære- og praktikpladser og har formuleret personalepolitikker om fastholdelse af medarbejdere med længerevarende sygdom, truet arbejdsevne mv.
Som leverandør til Rødovre Kommune skal der så tidligt som muligt inden leverancen/arbejdets udførelse tages kontakt til Jobcentret hos Rødovre Kommune på tlf. 36 37 70 60 med henblik på at indgå i et samarbejde om kommunens beskæftigelsesindsats.
Efterlevelse af internationale konventioner:
Leverandøren forpligter sig til som en del af udførelsen af kontrakten at efterleve de internationale konventioner, som Danmark har tiltrådt, herunder:
- Tvangsarbejde (ILO-konvention nr. 29 og 105),
- Diskrimination i ansættelsen (ILO-konvention nr. 100 og 111),
- Minimumsalder for ansættelse samt forbud mod og afskaffelse af de værste former for børnearbejde (ILO-konvention nr. 138 og 182),
- Organisationsfrihed og ret til kollektive forhandlinger (ILO-konvention nr. 87, 98 og 135),
- Sikkert og sundt arbejdsmiljø (ILO-konvention nr. 155).
1- og 2-kammerkomprimatorbiler på el-chassiser til Rødovre Kommune
Rødovre Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
65307316
Rødovre Parkvej 150
Rødovre
2610
Danmark
Kontaktperson: Mark Doubine
Telefon: +45 36377072
E-mail: udbud@rk.dk
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.rk.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/330957
Del II: Genstand
1- og 2-kammerkomprimatorbiler på el-chassiser til Rødovre Kommune
Nærværende EU-udbud vedrører anskaffelse af 1- og 2-kammer komprimatorkasser på el-chassiser til indsamling af affald i Rødovre Kommune.
Rødovre Kommune
Udbuddet omfatter følgende anskaffelser:
— 7 stk. 3-akslet el-chassiser, inklusiv 2-kammer komprimatorkasse,
— 2 stk. 3-akslet el-chassiser, inklusiv 1-kammer komprimatorkasse,
— 1 stk. 1-kammer komprimatorkasse inkl. opbygning på 3-akslet dieselchassis,
— Serviceaftale på ovennævnte el-chassiser gældende i 10 år,
— Serviceaftale på ovennævnte 2-kammer komprimatorkasser gældende i 2 år,
— Serviceaftale på ovennævnte 1-kammer komprimatorkasser gældende i 2 år.
Kontrakten er gældende fra datoen for kontraktunderskrift og frem til udløbet af serviceaftalerne, hvor Kontrakten udløber uden nærmere varsling.
Serviceaftalerne for el-chassiserne er gældende i 10 år fra leveringstidspunktet.
Serviceaftalen for komprimatorkasserne er gældende i 2 år fra leveringstidspunktet.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiverne skal opfylde følgende mindstekrav:
— Positiv egenkapital i gennemsnit for de seneste 3 afsluttede regnskabsår (regnet fra tidspunkt for afgivelse af tilbuddet), samt
— Positivt resultat for de seneste 3 afsluttede regnskabsår (regnet fra tidspunkt for afgivelse af tilbuddet), eller
— Fremvisning af bindende forhåndstilsagn fra tilbudsgivers pengeinstitut eller kautionsselskab om, at der i forbindelse med indgåelse af Kontrakt kan stilles en bankgaranti, på 3 mio. kr.
Tilbudsgiver skal endvidere på tidspunktet for kontraktens indgåelse opfylde følgende mindstekrav:
Leverandøren har forsikringsmæssig dækning af sit produkt- og erhvervsansvar i et af Finanstilsynet anerkendt forsikringsselskab dækkende tingsskade og/eller tab på minimum 12,5 mio. DKK pr. år og personskade på minimum 10 mio. DKK pr. år.
Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav:
— Tilbudsgiver skal have udført mindst 3 tilsvarende leverancer af komprimatorkasser inden for de seneste 3 år (regnet fra tidspunktet for afgivelse af tilbuddet).
Med >>tilsvarende opgave<< forstås leverancer af 2-kammerkomprimatorkasser, som anvendes til tømning af 2-kammerbeholdere med mad- og restaffald.
Levering den 1.10.2019:
— 1 stk. 3-akslet el-chassis, inklusiv 2-kammer komprimatorkasse.
Levering den 15.10.2019:
— 6 stk. 3-akslede el-chassiser, inklusiv 2-kammer komprimatorkasse,
— 2 stk. 3-akslede el-chassiser, inklusiv 1-kammer komprimatorkasse,
— 1 stk. 1-kammer komprimatorkasse til opbygning på et 3-akslet dieselchassis.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Social klausul
Rødovre Kommune ønsker at samarbejde med virksomheder, der påtager sig et socialt ansvar, lever op til egne muligheder for at etablere lære- og praktikpladser og har formuleret personalepolitikker om fastholdelse af medarbejdere med længerevarende sygdom, truet arbejdsevne mv.
Som leverandør til Rødovre Kommune skal der så tidligt som muligt inden leverancen/arbejdets udførelse tages kontakt til Jobcentret hos Rødovre Kommune på tlf. 36 37 70 60 med henblik på at indgå i et samarbejde om kommunens beskæftigelsesindsats.
Efterlevelse af internationale konventioner
Leverandøren forpligter sig til som en del af udførelsen af kontrakten at efterleve de internationale konventioner, som Danmark har tiltrådt, herunder:
— Tvangsarbejde (ILO-konvention nr. 29 og 105)
— Diskrimination i ansættelsen (ILO-konvention nr. 100 og 111)
— Minimumsalder for ansættelse samt forbud mod og afskaffelse af de værste former for børnearbejde (ILO-konvention nr. 138 og 182)
— Organisationsfrihed og ret til kollektive forhandlinger (ILO-konvention nr. 87, 98 og 135)
— Sikkert og sundt arbejdsmiljø (ILO-konvention nr. 155).
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk