Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/497669d2-2973-4daf-8604-62e2e7fbae45/publicMaterial
Udbyder
MOVIA
Vindere
Aktivitets- og samværstilbuddet Brønshøjvej og Hvepsereden - Brønshøjvej (Københavns Kommune)
(03.10.2018)
Handicap Befordring A/S
Greve
Kirkebækskolen (Vallensbæk Kommune)
(03.10.2018)
Handicap Befordring A/S
Greve
FR13 - Udbud af Flextrafik Rute
MOVIA
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29896569
Gammel Køge Landevej 3
Valby
2500
Danmark
Kontaktperson: Søren Brøgger Kock
E-mail: sbk@moviatrafik.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/497669d2-2973-4daf-8604-62e2e7fbae45/homepage
Del II: Genstand
FR13 - Udbud af Flextrafik Rute
Dette udbud af Flextrafik Rute omhandler specialkørsel af borgere fra beskyttede værksteder, dagtilbud og lignende, hvor der foreligger et fast kørselsmønster. Udbuddet er opdelt i 2 delaftaler og omfatter kørsel i kommuner i Region Hovedstaden. Den samlede kørselsmængde i de 2 delaftaler vurderes at være ca. 35 000 timer i kontraktperioden af ca. 120 brugere. Det er et generelt krav, at chaufførerne har forståelse for og accept af brugergruppen og er uddannet til de særlige opgaver, som ansvaret for kørsel med handicappede indebærer. Operatøren skal kunne varetage ruteplanlægning og kommunikationen med institutioner og forældre/pårørende på et højt serviceniveau, således at kørslen udføres efter gældende servicekriterier og i forhold til de enkelte institutioners krav til kørslens udførelse. Stort set alle brugere kræver fast chaufførteam.
Kirkebækskolen (Vallensbæk Kommune)
Kørsel af brugere til og fra Kirkebækskolen. Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 61 brugere på hverdage.
Aktivitets- og samværstilbuddet Brønshøjvej og Hvepsereden - Brønshøjvej (Københavns Kommune)
Kørsel af brugere til og fra Aktivitets- og samværstilbuddet Brønshøjvej og Hvepsereden - Brønshøjvej. Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 60 brugere på hverdage.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal være i besiddelse af enten i) en gyldig tilladelse til erhvervsmæssig personbefordring fra Trafik-, Bygge-, og Boligstyrelsen, som enten er udstedt i henhold til busloven (LBK nr. 1050 af 12.11.2012) eller i henhold til taxiloven (LBK nr. 1538 af 19.12.2017) eller ii) en tilladelse til erhvervsmæssig personbefordring efter den tidligere gældende taxilov (LBK nr. 107 af 30.1.2013), som fortsat er gældende eller iii) en tilladelse til at drive kørselskontor, jf. lov nr. 1538 af 19.12.2017, § 5 (alternativt kommunal godkendelse som bestillingskontor). Denne tilladelse skal være gældende på tidspunktet for afgivelse af tilbud. Tilbudsgiver skal endvidere være optaget i CVR-registeret eller tilsvarende udenlandsk register.
Der henvises til udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Trafikselskabet Movia, Gammel Køge Landevej 3, 2500 Valby.
Del VI: Supplerende oplysninger
Udelukkelsesgrundene i udbudslovens § § 135, 136 og 137, nr. 1, 2, 3 og 6 finder anvendelse på udbuddet. Der henvises til udbudsmaterialets afsnit 1.4.
Et af udbudsdokumenterne (dataark) på udbudssiden, som indeholder særlige personfølsomme oplysninger, er blevet subtraheret for disse oplysninger. Disse oplysninger vil kunne fremsendes ved udfyldelse af Movias fortrolighedserklæring (udbudsbilag D), hvorefter dokumentet kan fremsendes til tilbudsgiveren.
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til lovbekendtgørelse nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud, gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud: klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Efter klagenævnslovens § 6, stk. 4, skal klager, senest samtidig med indgivelse af klage over ordregiver til Klagenævnet, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage er indgivet til Klagenævnet. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: www.kfst.dk