Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Esbjerg Kommune
Vindere
Delaftale 1 - specialkørsel
(12.10.2018)
Handicap Befordring A/S
Korskildelund 2
2670 Greve
Delaftale 2 - læge-, speciallæge- og genoptræningskørsel
(12.10.2018)
Handicap Befordring A/S
Korskildelund 2
2670 Greve
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 06-09-2018
Time: 23:59
Læses:
Dato: 10-09-2018
Time: 23:59
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 06-09-2018
Time: 23:59
Læses:
Dato: 10-09-2018
Time: 23:59
Udbud af læge-, speciallæge- og genoptræningskørsel samt specialkørsel
Esbjerg Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189803
Torvegade 74
Esbjerg
6700
Danmark
Kontaktperson: Ditte Munk Vækild
Telefon: +45 76161448
E-mail: dij1@esbjergkommune.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/89545237.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.esbjergkommune.dk/
Del II: Genstand
Udbud af læge-, speciallæge- og genoptræningskørsel samt specialkørsel
Udbuddet vedrører levering af følgende kørselsområder:
— Specialkørsel (delaftale 1),
— læge- og speciallægekørsel (delaftale 2),
— genoptræningskørsel (delaftale 2).
Udbuddet vedrører indkøb af specialkørsel, læge- og speciallægekørsel samt genoptræningskørsel til samtlige ordregivers enheder og institutioner. Tilbudsgiver skal stå for at planlægge og udføre kørslen på den for ordregiver mest optimale måde.
Der kan afgives tilbud på én eller begge delaftaler.
OBS! Tilbudsgivere skal underskrive fortrolighedserklæring i forbindelse med, at denne får adgang til kørelister.
Delaftale 1 - specialkørsel
Udbuddet omfatter befordring af borgere i alderen fra 0 år og opefter, som ikke er i stand til at anvende offentlige befordringsmidler. Borgerne har en betydelig varig nedsat funktionsevne og kan have følgehandicap som f.eks. lammelser, epilepsi, blindhed, autisme og døvhed. Desuden har flere borgere en impulsstyret og udadreagerende adfærd. Befordringen stiller store krav til tilbudsgiver, og ikke mindst til samarbejdet mellem tilbudsgiver og ordregiver.
Ordregiver udbyder befordring af borgere fra dennes bopæl eller aflastningsadresse til aktivitetstilbud, skole og lign. ved ordregiver i en 4-årig periode. Kørslen omfatter desuden kørsel til aktiviteter andre steder end på dagtilbuddene/skolen f.eks. kørsel til svømning, fysioterapi, fritidsordning og praktikker arrangeret af undervisningsstedet. Der er tale om rutekørsel.
Delaftale 2 - læge-, speciallæge- og genoptræningskørsel
Læge- og speciallægekørsel, delaftale 2a
Esbjerg Kommune yder kørsel til egen læge eller nærmeste speciallæge, når borgeren ikke kan transportere sig selv - pga. dårligt helbred, jf. Sundhedslovens § 170.
Kørslen foregår som hovedregel i tidsrummet 08:00-16:00 på hverdage hele året, men andre tidspunkter kan i få tilfælde forekomme.
Kørslen skal afvikles med stor hensyntagen til passagerernes sikkerhed, tryghed og velbefindende.
Det samlede forbrug af kørsel omfattet af udbuddet forventes på årsbasis at udgøre cirka 1 300 000 DKK ekskl. moms. Der er alene tale om et estimat, som ikke er bindende for ordregiver.
Genoptræningskørsel, delaftale 2b:
Esbjerg Kommune befordrer borgere til genoptræning jf. Sundhedslovens § 140.
Antal kørsler er baseret på tal fra 2 repræsentative uger i 2017.
Det samlede forbrug udgjorde i 2017 cirka 800 000 DKK ekskl. moms. Der er alene tale om et estimat, som ikke er bindende for ordregiver.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk