Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=217509&B=DK_UDBUD
Udbyder
Udenrigsministeriet
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 07-09-2018
Time: 23:59
Læses:
Dato: 10-09-2018
Time: 23:59
IV.2.7)
I stedet for:
Dato: 10-09-2018
Time: 09:00
Læses:
Dato: 11-09-2018
Time: 09:00
Udbud af rammeaftale om internationale flytte- og transportopgaver, samt opmagasinering
Udenrigsministeriet
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
43271911
Asiatisk Plads 2
København K
1448
Danmark
Kontaktperson: Jeppe Honoré Isaksen
Telefon: +45 33920445
E-mail: jepisa@um.dk
NUTS-kode: 00
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.um.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/357535
Del II: Genstand
Udbud af rammeaftale om internationale flytte- og transportopgaver, samt opmagasinering
Rammeaftalen omfatter følgende typer opgaver og de dermed forbundne Ydelser:
a) Flytning af privat bohave for Udenrigsministeriets medarbejdere og opmagasineringer i forbindelse dermed. Flytningerne er primært til og fra Danmark, men flytninger direkte mellem 2 udenlandske destinationer forekommer også.
b) Flytning af privat bohave for udsendte Danida-langtidsrådgivere til og fra Danmark eller direkte mellem 2 udenlandske destinationer.
c) Flytning/Transport af statsmøblement, sikkerhedsudstyr, IT-udstyr og biometriudstyr til og fra repræsentationer.
d) Opmagasinering af medarbejdernes private bohave under udsendelse.
Danmark
Rammeaftalen omfatter følgende typer opgaver og de dermed forbundne Ydelser:
a) Flytning af privat bohave for Udenrigsministeriets medarbejdere og opmagasineringer i forbindelse dermed. Flytningerne er primært til og fra Danmark, men flytninger direkte mellem 2 udenlandske destinationer forekommer også.
b) Flytning af privat bohave for udsendte Danida-langtidsrådgivere til og fra Danmark eller direkte mellem 2 udenlandske destinationer.
c) Flytning/Transport af statsmøblement, sikkerhedsudstyr, IT-udstyr og biometriudstyr til og fra repræsentationer.
d) Opmagasinering af medarbejdernes private bohave under udsendelse.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk