Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Esbjerg Kommune
Vindere
Udbud på levering og drift af et dynamisk parkeringshenvisningssystem
(07.03.2019)
Atki A/S
Transportbuen 5
4700 Næstved
Udbud på levering og drift af et dynamisk parkeringshenvisningssystem
Esbjerg Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189803
Torvegade 74
Esbjerg
6700
Danmark
Kontaktperson: Alice Knudsen
Telefon: +45 76161443
E-mail: alikn@esbjergkommune.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/94699203.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.esbjergkommune.dk/
Del II: Genstand
Udbud på levering og drift af et dynamisk parkeringshenvisningssystem
Udbuddet vedrører etablering og drift af et dynamisk parkeringshenvisningssystem til Esbjerg Kommune.
Udbuddet omhandler levering af et nøglefærdigt parkeringshenvisningssystem bestående af en kombination af dynamiske og faste henvisningstavler som beskrevet i udbudsmaterialets øvrige dokumenter. Udbuddet omhandler desuden en aftale om drift og vedligehold af systemet.
Udbuddet omhandler således i hovedtræk:
— Levering og opsætning af dynamiske og faste P-henvisningstavler i Esbjerg og Ribe,
— Projektering og etablering af detektering ved et antal parkeringspladser, herunder 3 P-huse,
— Levering af styresystem og løsning for overvågning af systemet,
— Drift og vedligehold af det samlede system. Udbuddet er opbygget som et funktionsudbud, hvorved systemets overordnede funktion er beskrevet, men det er op til tilbudsgiver at projektere og beskrive de tilbudte tekniske løsninger.
Bygherre lægger vægt på, at det tilbudte system er stabilt og kan tilvejebringe en nøjagtig angivelse af antallet af ledige pladser på de af systemet omfattede parkeringspladser.
Kontrakten på drift og vedligeholdelse af systemet kan forlængelse med 2 x 1 år.
Ordregiver kan vælge at gøre brug af nedennævnte optioner på etablering, drift og vedligeholdelse:
1) Andre offentligt ejede p-pladser: Sygehus Syd (Esbjerg), Sygehus Nord (Esbjerg), Sygehus Øst (Esbjerg), Sygehus Vest (Esbjerg), Dokvej (Esbjerg);
2) Privat ejede p-pladser: Føtex P-hus (Esbjerg), Føtex (Ribe), Kvickly (Ribe), Broen (Esbjerg);
3) Esbjerg Lufthavn (Esbjerg).
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgivers samlede årsomsætning.
Nøgletal for det seneste afsluttede regnskabsår i form af soliditetsgrad og egenkapital.
- Det er et mindstekrav at tilbudsgiver har en samlet årlig omsætning på minimum 6 000 000 DKK,
- Det er et mindstekrav at tilbudsgiver har en positiv soliditetsgrad på minimum 20% og en positiv egenkapital.
Tilbudsgiver skal vedlægge reference i form af dokumentation for, at have udført mindst 1 dynamisk parkeringshenvisningssystem eller trafikstyret signalanlæg indenfor de seneste 3 år.
Referencen bør indeholde beskrivelse af opgaven, tidspunkt for udførelsen (dato) og modtager.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk