23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 219-502412
Offentliggjort
14.11.2018
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Nordjyllands Trafikselskab

29. udbud, af flextrafik i Region Nordjylland


Nordjyllands Trafikselskab

Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed

Tjenesteydelser

Legal Basis:

Direktiv 2014/25/EU

Del I: Ordregivende enhed

I.1) Navn og adresser
Nordjyllands Trafikselskab
30015940
John F. Kennedys Plads 1R, 3. sal
Aalborg
9000
Danmark
Kontaktperson: Lars C. Larsen
Telefon: +45 99341159
E-mail: lcl@ntmail.dk
Fax: +45 99341101
NUTS-kode: DK05

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.nordjyllandstrafikselskab.dk

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/631bafc5-67f2-4873-9a08-9e63a6e5e3c0/publicMaterial
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/631bafc5-67f2-4873-9a08-9e63a6e5e3c0/homepage
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/631bafc5-67f2-4873-9a08-9e63a6e5e3c0/homepage
I.6) Hovedaktivitet
Anden aktivitet: Offentlig transport

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

29. udbud, af flextrafik i Region Nordjylland

II.1.2) Hoved-CPV-kode
60100000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udførelse af flextrafik, udført i taxi, større eller mindre vogne eller (mini)busser, fx liftbusser (alm. rutekørsel), hovedsagelig handicapkørsel, teletaxikørsel, Flextur, Plustur, siddende patientbefordring, kørsel til læge- og speciallæge samt et antal faste kørselspakker. Der indgås:

- Parallelle rammeaftaler med en varighed på 12 mdr. om variabel kørsel uden rådighedsaftale for 1 500 vogne fordelt på 6 vogntyper,

- Rammeaftaler om variabel kørsel med rådighedsaftale fordelt på 2 overordnede delaftaler efter kommune omfattende 14 separate delaftaler fordelt i hhv. Hjørring og Aalborg Kommune,

- Rammeaftaler om fast kørsel. De faste kørselspakker er samlet under 8 overordnede delaftaler efter aftaleform, aftaleperiode og kommune. Disse 8 overordnede delaftaler omfatter i alt 67 separate delaftaler/kørselspakker som der indgås individuelle aftaler om (jf. udbudsbetingelserne for en nærmere beskrivelse).

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

VR-aftaler over 12 mdr. i Hjørring Kommune

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60112000
60120000
60130000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05
Hovedudførelsessted:

Region Nordjylland, samt kørsel herfra og til øvrige destinationer i Danmark.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

4 pakker med variabel kørsel med rådighedsaftale. Hjemsted ved Sygehus Vendsyssel i Hjørring.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 3 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 12
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

NT kan forlænge aftaleperioden (evt. af flere omgange) med op til 1 år.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

NT kan forlænge aftaleperioden (evt. af flere omgange) med op til 1 år.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

VR-aftaler over 12 mdr. i Aalborg Kommune

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60112000
60120000
60130000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05
Hovedudførelsessted:

Region Nordjylland, samt kørsel herfra og til øvrige destinationer i Danmark.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

10 pakker med variabel kørsel med rådighedsaftale. Hjemsted ved Aalborg Universitetshospital, Syd.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 7 500 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 12
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

NT kan forlænge aftaleperioden (evt. af flere omgange) med op til 1 år.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

NT kan forlænge aftaleperioden (evt. af flere omgange) med op til 1 år.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

F-aftale over 37 mdr. i Frederikshavn Kommune

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60112000
60120000
60130000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05
Hovedudførelsessted:

Frederikshavn Kommune, samt eventuelt kørsel herfra og til øvrige destinationer i Danmark.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

2 pakker med fast kørsel til skoler med specialklasser i Frederikshavn Kommune.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 818 750.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 37
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

NT kan forlænge aftaleperioden (evt. af flere omgange) med op til 2 år.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

NT kan forlænge aftaleperioden (evt. af flere omgange) med op til 2 år.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

F-aftale over 47 mdr. i Hjørring Kommune

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60112000
60120000
60130000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05
Hovedudførelsessted:

Hjørring Kommune, samt eventuelt kørsel herfra og til øvrige destinationer i Danmark.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

22 pakker med fast kørsel til skoler med specialklasser og specialskole i Hjørring Kommune.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 29 700 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 47
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

NT kan forlænge aftaleperioden (evt. af flere omgange) med op til 2 år.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

NT kan forlænge aftaleperioden (evt. af flere omgange) med op til 2 år.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

F-aftale over 48 mdr. i Hjørring Kommune

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60112000
60120000
60130000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05
Hovedudførelsessted:

Hjørring Kommune, samt eventuelt kørsel herfra og til øvrige destinationer i Danmark.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

17 pakker med fast kørsel til skole med specialklasser, aktivitetscentre og anden institution samt SFO- og aflastningskørsel i Hjørring Kommune.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 24 446 250.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

NT kan forlænge aftaleperioden (evt. af flere omgange) med op til 2 år.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

NT kan forlænge aftaleperioden (evt. af flere omgange) med op til 2 år.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

F-aftale over 35 mdr. i Rebild Kommune

Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60112000
60120000
60130000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05
Hovedudførelsessted:

Rebild Kommune, samt eventuelt kørsel herfra og til øvrige destinationer i Danmark.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

3 pakker med fast kørsel til skole med specialklasser og SFO-kørsel i Rebild Kommune.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 2 250 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 35
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

NT kan forlænge aftaleperioden (evt. af flere omgange) med op til 2 år.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

NT kan forlænge aftaleperioden (evt. af flere omgange) med op til 2 år.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

F-aftale over 11 mdr. i Vesthimmerlands Kommune

Delkontraktnr.: 7
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60112000
60120000
60130000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05
Hovedudførelsessted:

Vesthimmerlands Kommune, samt eventuelt kørsel herfra og til øvrige destinationer i Danmark.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

1 pakke med fast kørsel til specialskole i Vesthimmerlands Kommune.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 506 250.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 11
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

NT kan forlænge aftaleperioden (evt. af flere omgange) med op til 2 år.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

NT kan forlænge aftaleperioden (evt. af flere omgange) med op til 2 år.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

F-aftale over 47 mdr. i Vesthimmerlands Kommune

Delkontraktnr.: 8
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60112000
60120000
60130000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05
Hovedudførelsessted:

Vesthimmerlands Kommune, samt eventuelt kørsel herfra og til øvrige destinationer i Danmark.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

19 pakker med fast kørsel til skole med specialklasser og institutioner i Vesthimmerlands Kommune.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 16 470 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 47
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

NT kan forlænge aftaleperioden (evt. af flere omgange) med op til 2 år.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

NT kan forlænge aftaleperioden (evt. af flere omgange) med op til 2 år.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

F-aftale over 49 mdr. i Vesthimmerlands Kommune

Delkontraktnr.: 9
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60112000
60120000
60130000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05
Hovedudførelsessted:

Vesthimmerlands Kommune, samt eventuelt kørsel herfra og til øvrige destinationer i Danmark.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

2 pakker med fast kørsel til skole med specialklasser og specialskole i Vesthimmerlands Kommune.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 2 070 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 49
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

NT kan forlænge aftaleperioden (evt. af flere omgange) med op til 2 år.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

NT kan forlænge aftaleperioden (evt. af flere omgange) med op til 2 år.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

F-aftale over 50 mdr. i Vesthimmerlands Kommune

Delkontraktnr.: 10
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60100000
60120000
60130000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05
Hovedudførelsessted:

Vesthimmerlands Kommune, samt eventuelt kørsel herfra og til øvrige destinationer i Danmark.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

1 pakke med fast kørsel til specialskole i Vesthimmerlands Kommune.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 170 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 50
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

NT kan forlænge aftaleperioden (evt. af flere omgange) med op til 2 år.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

NT kan forlænge aftaleperioden (evt. af flere omgange) med op til 2 år.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

Byders virksomhed skal være optaget i CVR-registret.

Byder skal enten have de nødvendige tilladelser til erhvervsmæssig personbefordring efter buslovens § 1 (original universaltilladelse) samt tilladelse for det nødvendige antal (mini)busser (bekræftede genparter af tilladelsen) eller de nødvendige tilladelser efter taxilovens § 3, eller alternativt hertil de nødvendige taxitilladelser eller tilladelser til offentlig servicetrafik efter § 1 i den gamle lov om taxikørsel (eller eventuelt et forhåndstilsagn om bustilladelse fra Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen).

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.4) Objektive regler og kriterier for deltagelse
Liste over og kort beskrivelse af regler og kriterier:

Tilbudsgivere der befinder sig under omstændigheder som anført i Udbudslovens § § 135, stk. 1-3, 136 og 137, stk. 1, nr. 1-6 (jf. lovbekendtgørelse nr. 1624 af 15.12.2015, § 10-11), er udelukket fra at deltage i udbuddet. Hvad angår § 137, stk. 1, nr. 5, skal det præciseres at bydere om hvem NT er vidende om at de inden for de sidste 2 år har fået opsagt en kontrakt om udførelse af offentligt betalt kørsel pga. en væsentlig misligholdelse af entreprenørens forpligtelser, vil blive betragtet som uegnede til at udføre opgaven. Tilsvarende gælder bydere der som leder eller kontaktperson har tegnet en virksomhed som inden for de sidste 2 år har fået opsagt en kontrakt om udførelse af offentligt betalt kørsel. Endelig gælder det samme bydere hvis adfærd som ansat hos en kontraktholder om offentligt betalt kørsel har været den direkte eller en stærkt medvirkende faktor til at vedkommendes arbejdsgivers kontrakt er blevet ophævet inden for de sidste 2 år (jf. Udbudsbetingelserne 1.4).

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.1.6) Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:

Der stilles ved tilbudsgivning på pakker krav om forhåndstilsagn om en ubetinget og uigenkaldelig anfordringsgaranti svarende til 15% af den samlede kontraktværdi af det udbudte årlige kørselsomfang (ekskl. tomkørsel). Forhåndstilsagnet herom skal alene omfatte den maksimale kørsel som tilbudsgiver kan vinde på baggrund af de indsendte tilbud. Derudover stilles der for tilbud på variabel kørsel med mere end 10 vogne krav om forhåndstilsagn om en ubetinget og uigenkaldelig anfordringsgaranti svarende til 1 000 DKK pr. vogn. Hvis byder vinder den pågældende kørsel, er det en betingelse for kontraktindgåelse at en endelig anfordringsgaranti fremsendes senest 7 dage inden fristen for underskrift af kontakten, jf. Udbudsbetingelsernes afsnit 1.4 og bilag I.

III.1.7) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
III.1.8) Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
Udførelse af tjenesteydelsen er forbeholdt en bestemt profession
Henvisning til den relevante lov eller administrative bestemmelse:

Udførelse af kørslen er i henhold til lovgivningen forbeholdt personer med tilladelse til erhvervsmæssig personbefordring efter Taxiloven eller Buskørselsloven.

III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med flere aktører
Højeste antal påtænkte deltagere i rammeaftalen: 200
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 19/12/2018
Tidspunkt: 16:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Tilbud skal være gyldige indtil: 01/09/2019
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 19/12/2018
Tidspunkt: 16:01

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: ja
Skønnet tidsplan for offentliggørelse af yderligere bekendtgørelser:

November 2020.

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:

Afgivelse af anmodning om deltagelse hhv. afgivelse af tilbud kan kun ske elektronisk via en særlig hjemmeside der indeholder udbudsmaterialet samt de fornødne faciliteter til den elektroniske afgivelse af virksomhedens tilbud.

Adgangen til udbudshjemmesiden opnås direkte via https://www.ethics.dk/ethics/eo#/631bafc5-67f2-4873-9a08-9e63a6e5e3c0/homepage

Virksomheden kan her få oprettet en bruger og tilmelde sig udbuddet og således få adgang til udbudshjemmesiden.

Virksomheder der ønsker at afgive tilbud, skal udfylde de særlige formularer i form af online blanketter der indeholder den konkrete og detaljerede udformning af de krævede oplysninger samt oplysninger om evt. krav til dokumentation.

Der gøres allerede nu opmærksom på at der i tilbudsevalueringen vil indgå anvendelse af det elektroniske støtteværktøj Ethics.

Kontraktkonceptet indgår i udbudsmaterialet.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
13/11/2018

Send til en kollega

0.048