Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=226989&B=RK
Udbyder
Rødovre Kommune
Vindere
Kørsel af børn i Rødovre Kommune
(07.03.2019)
Ballerup-Turistfart
Rosavej 12
2750 Ballerup
Kørsel af børn i Rødovre Kommune
(07.03.2019)
Busselskabet Pletten ApS
Adolphsvej 1,st-tv
2820 Gentofte
Kørsel af børn i Rødovre Kommune
Rødovre Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
65307316
Rødovre Parkvej 150
Rødovre
2610
Danmark
Kontaktperson: Tina Maria Edwards Nielsen
Telefon: +45 36377074
E-mail: udbud@rk.dk
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.rk.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/330957
Del II: Genstand
Kørsel af børn i Rødovre Kommune
Udbuddet omfatter kørsel af børn i Rødovre Kommune. Udbuddet er opdelt i 2 delaftaler:
- Delaftale 1: Kørsel til skovbørnehaver,
- Delaftale 2: Kørsel til skolesvømning.
Kørsel af børn i Rødovre Kommune
Rødovre Kommune.
Udbuddet omfatter kørsel af børn i Rødovre Kommune. Udbuddet er opdelt i 2 delaftaler:
- Delaftale 1: Kørsel til skovbørnehaver,
- Delaftale 2: Kørsel til skolesvømning.
Mulighed for forlængelse op til 2 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Social klausul
Rødovre Kommune ønsker at samarbejde med virksomheder, der påtager sig et socialt ansvar, lever op til egne muligheder for at etablere lære- og praktikpladser og har formuleret personalepolitikker om fastholdelse af medarbejdere med længerevarende sygdom, truet arbejdsevne mv.
Som Leverandør til Rødovre Kommune skal der så tidligt som muligt inden leverancen/arbejdets udførelse tages kontakt til Jobcentret hos Rødovre Kommune på tlf. 36 37 70 60 med henblik på at indgå i et samarbejde om Rødovre Kommunes beskæftigelsesindsats.
Efterlevelse af internationale konventioner:
- Leverandøren forpligter sig som en del af rammeaftalegrundlaget til at efterleve de internationale konventioner, som Danmark har tiltrådt, herunder:
- - Tvangsarbejde (ILO-konvention nr. 29 og 105);
- - Diskrimination i ansættelsen (ILO-konvention nr. 100 og 111);
- - Minimumsalder for ansættelse samt forbud mod og afskaffelse af de værste former for børnearbejde (ILO-konvention nr. 138 og 182);
- - Organisationsfrihed og ret til kollektive forhandlinger (ILO-konvention nr. 87, 98 og 135);
- - Sikkert og sundt arbejdsmiljø (ILO-konvention nr. 155).
Tilbudsgiver skal for delaftale 1 og 2 opfylde følgende mindstekrav:
- Tilbudsgiver skal ved aftalestart have forsikringsmæssig dækning af sit produkt- og erhvervsansvar i et af Finanstilsynet anerkendt forsikringsselskab dækkende:
- - Personskade på minimum 10 000 000 DKK;
- - Tingskade på minimum 5 000 000 DKK;
- - Tilbudsgiver skal have en soliditetsgrad på mindst 20% for hvert af de 3 seneste tilgængelige årsregnskaber.
For begge delaftaler gælder det at tilbudsgiver skal have udført mindst 2 tilsvarende typer kørsel inden for de seneste 3 år (regnet fra tidspunkt for afgivelse af tilbuddet). Med tilsvarende kørsel, menes kørsel af børn i alderen 3-6 år, eller skolebørn, med fast køreplan hen over et år/skoleår.
Fremgår af udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk