Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Region Syddanmark - Sygehus Sønderjylland
Vindere
Lagerautomater til Sygehus Sønderjylland - Aabenraa
(30.12.2019)
Reoler A/S
Bakkegårdsvej 501
3050 Humlebæk
Opdateringer
IV.2.2
I stedet for:
Dato: 21-01-2019
Time: 12:00
Læses:
Dato: 28-01-2019
Time: 12:00
IV.2.3
I stedet for:
Dato: 23-01-2019
Læses:
Dato: 30-01-2019
Yderligere oplysninger
Udbudsdokumenterne "Udbudsbetingelser" og "Kravspecifikation_Lagerautomater" foreligger nu i revision A, hvor ændringer er farvemarkeret.
Lagerautomater til Sygehus Sønderjylland - Aabenraa
Region Syddanmark - Sygehus Sønderjylland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
DK29190909
Kresten Philipsens Vej 15
Aabenraa
6200
Danmark
Kontaktperson: Martin Djørup
Telefon: +45 29490347
E-mail: martin.djorup@rsyd.dk
NUTS-kode: DK032
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.sygehussonderjylland.dk/wm233821
Del II: Genstand
Lagerautomater til Sygehus Sønderjylland - Aabenraa
Levering, montering, idriftsætning og indkøring af lagerautomater.
Udbygning af sygehuset i Aabenraa, som er et projekt under kvalitetsfonden, udføres i 2 faser. Fase 1 blev taget i brug i efteråret 2014. Dette udbud vedrører teknisk udstyr til projektets fase 2. Der henvises i øvrigt til udbudsmaterialet uploadet på https://www.rib-software.dk/udbudsportal/ under tilbudsnummer TN281171
Ved udvælgelsen blandt de egnede og kvalificerede ansøgere, vil Region Syddanmark vælge de 5 ansøgere, som i lyset af den udbudte opgave har den bedste tekniske og faglige formåen. Ved vurderingen vil Region Syddanmark lægge vægt på, at ansøgerne via referencer kan dokumentere at de har tilsvarende anlæg kørende på andre sygehuse og/eller lagre i dag.
Udbuddet omfatter optioner på forskellige niveauer af serviceaftaler.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ansøgere vil blive udelukket fra deltagelse i denne udbudsprocedure, såfremt de er omfattet af en eller flere af de i udbudslovens § 137 stk. 1 nævnte frivillige udgivelsesgrunde. Der stilles ikke i øvrigt krav til egnethed.
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet.
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet.
Der henvises til udbudsmaterialets aftalegrundlag.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt. Klager over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden.
I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen. Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 20 000 DKK
Carl Jacobsensvej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 33326144
Internetadresse: https://www.kfst.dk