Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Københavns Kommune Økonomiforvaltningen Københavns Ejendomme og Indkøb
Vindere
Udbud af buskørsel ad hoc
(08.03.2019)
Lyngby Turistfart A/S
Islevdalvej 110
2610 Rødovre
Udbud af buskørsel ad hoc
Københavns Kommune Økonomiforvaltningen Københavns Ejendomme og Indkøb
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
64942212
Borups Allé 177
København NV
2400
Danmark
Kontaktperson: Sofie Ørsted
E-mail: fw6j@okf.kk.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.kk.dk/
Internetadresse for køberprofilen: http://www.kejd.dk/
Del II: Genstand
Udbud af buskørsel ad hoc
Ved Ad hoc buskørsel skal i dette udbud forstås bustransport, som bestilles ad hoc - dvs. løbende -, når der opstår et behov for persontransport med en eller flere busser. De faste ruter, som over en længere periode køres dagligt, ugentligt eller månedsvis, er som udgangspunkt ikke en del af kørslen omfattet af denne aftale, men kan aftales med Leverandøren.
Københavns Kommune anvender ad hoc buskørsel i forbindelse med diverse aktiviteter, hvor personer med tilknytning til Københavns Kommune, herunder bl.a. kommunens ansatte samt børn og voksne, der anvender kommunens forskellige tilbud, skal køres med bus til disse aktiviteter, som fx udflugter, kurser og koloniophold mv.
Kontrakten kan forlænges 2 gange 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal dokumentere sin økonomiske og finansielle formåen ved fremlæggelse af: Kopi af forsikringspolice eller erklæring fra det relevante forsikringsselskab, Revisorpåtegnet årsregnskab eller revisorerklæring om tilbudsgivers samlede omsætning i de 2 seneste disponible regnskabsår, Revisorpåtegnet årsregnskab eller revisorerklæring om tilbudsgivers egenkapital i de seneste 2 disponible regnskabsår.
Tilbudsgivers erhversansvarsforsikring skal have en dækningssum pr. forsikringsår på minimum 10 000 000, DKK. Tilbudsgiver skal have en omsætning på minimum 10 000 000 DKK ekskl. moms i de 2 seneste regnskabsår, Tilbudsgiver skal have en egenkapital på minimum 1 000 000 DKK de seneste 2 disponible regnskabsår.
Tilbudsgiver skal fremvise i alt 2 referencer udført indenfor de seneste 3 år. De 3 år regnes fra tilbudsfristens dato.
Alle referencer skal som minimum have haft en omsætning på 1 500 000 DKK ekskl. moms i kontraktperioden indenfor området buskørsel ad hoc. Referencerne må derfor ikke indeholde andre former for kørsel, som eks. rutekørsel eller turistkørsel.
Kontrakten indeholder en arbejdsklausul vedrørende overholdelse af løn, arbejdstid og andre arbejdsvilkår.
Kontrakten indeholder et bilag med CSR-krav.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver må ikke være omfattet af en eller flere udelukkelsesgrunde nævnt i Udbudslovens § § 135, 136 og 137 nr. 1, 2, 3 og 7 (se herom i udbudbetingelserne).
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk