Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Hedensted Kommune
Vindere
Vogn 10
(07.05.2019)
PP Busser A/S
Birkegårdsvej 32
8361 Hasselager
Garantivogn 1
(07.05.2019)
PP Busselskab A/S
Birkegårdsvej 32
8361 Hasselager
Vogn 18
(07.05.2019)
PP Busselskab A/S
Birkegårdsvej 32
8361 Hasselager
Vogn 17
(07.05.2019)
PP Busselskab A/S
Birkegårdsvej 32
8361 HAsselager
Opdateringer
III.1.1
I stedet for:
Tilbudsgiver skal for så vidt angår Delaftale 1 kunne dokumentere en gyldig fællesskabstilladelse, i henhold til Lov nr. 1050 af 12.11.2012, eller kunne fremvise bindende tilsagn om opnåelse af en sådan tilladelse.
For øvrige delaftaler (Delaftale 2-23) skal Tilbudsgiver kunne dokumentere at være i besiddelse af enten:
- Gyldig tilladelse til erhvervsmæssig personbefordring, i henhold til lov nr. 1538 af 19.12.2017,
Eller
- Gyldig taxa-tilladelse efter Lov nr. 107 af 30.1.2013,
Eller
- have modtaget bindende tilsagn om at kunne opnå én af disse 2 tilladelser.
Tilbudsgiver skal kunne dokumentere ovenstående tilladelser eller tilsagn om samme overfor Ordregiver.
Læses:
Tilbudsgiver skal for så vidt angår Delaftale 1 kunne dokumentere en gyldig fællesskabstilladelse, i henhold til Lov nr. 1050 af 12.11.2012, eller kunne fremvise bindende tilsagn om opnåelse af en sådan tilladelse.
For øvrige delaftaler (Delaftale 2-23) skal Tilbudsgiver kunne dokumentere at være i besiddelse af enten:
— Gyldig Fællesskabstilladelse (kun hvis opgaven udføres med et køretøj indregistreret til flere end 9 personer) eller have modtaget bindende tilsagn om at kunne opnå denne,
Eller
— Gyldig tilladelse til erhvervsmæssig personbefordring, i henhold til lov nr. 1538 af 19.12.2017,
Eller
— Gyldig taxa-tilladelse efter Lov nr. 107 af 30.1.2013.
Specialkørsel for Hedensted Kommune
Hedensted Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189587
Niels Espes Vej 8
Hedensted
8722
Danmark
Kontaktperson: Jacob Holm Jørgensen
Telefon: +45 76292026
E-mail: jhjo@fikm.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.hedensted.dk/
Del II: Genstand
Specialkørsel for Hedensted Kommune
Hedensted Kommune er lovmæssigt forpligtet til at formidle befordring for visse grupper af kommunens borgere.
Disse forpligtelser søges løftet ved indgåelse af
1) 5 offentlige kontrakter om udførelse af specialkørsel med et garanteret antal ugentlige køretimer (Delaftale 1-5), og
2) 18 rammeaftaler (Delaftale 6-23) med hver én leverandør, der får til opgave at udføre skemalagt såvel som ikke-skemalagt kørsel efter Ordregivers behov.
Der efterspørges forskellige størrelser vogne. Definitionerne og listen for hver delaftale fremgår af udbudsmaterialet.
Ordregiver vælger den kombination af tilbud på garantivogne, der giver Ordregiver den laveste samlede pris set på tværs af delaftalerne for garantivogne, dvs. Delaftale 1-5.
Ordregiver vælger den kombination af tilbud på vogne, der giver Ordregiver den laveste samlede pris set på tværs af delaftalerne for øvrige vogne, dvs. Delaftale 6-23.
Tilbudsgiver kan byde ind på det antal vogne (delaftaler) der ønskes.
Garantivogn 1
Hedensted Kommune
Garantivogn 1 udbydes som separat delaftale med et garanteret antal køretimer pr. uge.
Garantivogn 2
Hedensted
Garantivogn 2 udbydes som separat delaftale med et garanteret antal køretimer pr. uge.
Der er obligatorisk option på ledsagerordning. Se nærmere herom i udbudsmaterialet.
Garantivogn 3
Hedensted Kommune
Garantivogn 3 udbydes som separat delaftale med et garanteret antal køretimer pr. uge.
Garantivogn 4
Hedensted Kommune
Garantivogn 4 udbydes som separat delaftale med et garanteret antal køretimer pr. uge.
Der er obligatorisk option på ledsagerordning. Se nærmere herom i udbudsmaterialet.
Garantivogn 5
Hedensted Kommune
Garantivogn 5 udbydes som separat delaftale med et garanteret antal køretimer pr. uge.
Vogn 6
Hedensted Kommune
Vogn 6 udbydes som separat delaftale i form af en rammeaftale med et estimeret ugentligt timetal.
Vogn 7
Hedensted Kommune
Vogn 7 udbydes som separat delaftale i form af en rammeaftale med et estimeret ugentligt timetal.
Vogn 8
Hedensted Kommune
Vogn 8 udbydes som separat delaftale i form af en rammeaftale med et estimeret ugentligt timetal.
Vogn 9
Hedensted Kommune
Vogn 9 udbydes som separat delaftale i form af en rammeaftale med et estimeret ugentligt timetal.
Vogn 10
Hedensted Kommune
Vogn 10 udbydes som separat delaftale i form af en rammeaftale med et estimeret ugentligt timetal.
Vogn 11
Hedensted Kommune
Vogn 11 udbydes som separat delaftale i form af en rammeaftale med et estimeret ugentligt timetal.
Vogn 12
Hedensted Kommune
Vogn 12 udbydes som separat delaftale i form af en rammeaftale med et estimeret ugentligt timetal.
Vogn 13
Hedensted Kommune
Vogn 13 udbydes som separat delaftale i form af en rammeaftale med et estimeret ugentligt timetal.
Vogn 14
Hedensted Kommune
Vogn 14 udbydes som separat delaftale i form af en rammeaftale med et estimeret ugentligt timetal.
Vogn 15
Hedensted Kommune
Vogn 15 udbydes som separat delaftale i form af en rammeaftale med et estimeret ugentligt timetal.
Vogn 16
Hedensted Kommune
Vogn 16 udbydes som separat delaftale i form af en rammeaftale med et estimeret ugentligt timetal.
Vogn 17
Hedensted Kommune
Vogn 17 udbydes som separat delaftale i form af en rammeaftale med et estimeret ugentligt timetal.
Vogn 18
Hedensted Kommune
Vogn 18 udbydes som separat delaftale i form af en rammeaftale med et estimeret ugentligt timetal.
Vogn 19
Hedensted Kommune
Vogn 19 udbydes som separat delaftale i form af en rammeaftale med et estimeret ugentligt timetal.
Vogn 20
Hedensted Kommune
Vogn 20 udbydes som separat delaftale i form af en rammeaftale med et estimeret ugentligt timetal.
Vogn 21
Hedensted Kommune
Vogn 21 udbydes som separat delaftale i form af en rammeaftale med et estimeret ugentligt timetal.
Vogn 22
Hedensted Kommune
Vogn 22 udbydes som separat delaftale i form af en rammeaftale med et estimeret ugentligt timetal.
Vogn 23
Hedensted Kommune
Vogn 23 udbydes som separat delaftale i form af en rammeaftale med et estimeret ugentligt timetal.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal for så vidt angår Delaftale 1 kunne dokumentere en gyldig fællesskabstilladelse, i henhold til Lov nr. 1050 af 12.11.2012, eller kunne fremvise bindende tilsagn om opnåelse af en sådan tilladelse.
For øvrige delaftaler (Delaftale 2-23) skal Tilbudsgiver kunne dokumentere at være i besiddelse af enten:
Gyldig tilladelse til erhvervsmæssig personbefordring, i henhold til lov nr. 1538 af 19.12.2017,
Eller
Gyldig taxa-tilladelse efter Lov nr. 107 af 30.01.2013,
Eller have modtaget bindende tilsagn om at kunne opnå én af disse 2 tilladelser.
Tilbudsgiver skal kunne dokumentere ovenstående tilladelser eller tilsagn om samme overfor Ordregiver.
Erhvervsansvarsforsikring
Tilbudsgiveren skal dokumentere og opretholde erhvervsansvarsforsikring med en samlet sum på ikke under 5 000 000 DKK/år.
Referenceliste over tidligere udførte opgaver.
Minimum én reference for lignende opgaver skal fremgå af referencelisten.
- Der skal indgås arbejdsklausul samtidig med indgåelse af kontrakt. Arbejdsklausulen fremgår af udbudsmaterialet,
- Der er krav om, at der stilles garanti i form af en anfordringsgaranti i forbindelse med kontraktens indgåelse, og at denne opretholdes gennem hele kontraktperioden. De konkrete summer for garantistillelsen afhænger af hvilken delaftale der er tale om:
For Delaftale 1-5 er der krav om 75 000 DKK pr. delaftale, der opnås kontrakt på.
For Delaftale 6-23 er der krav om 25 000 DKK pr. delaftale, der opnås kontrakt på.
Del IV: Procedure
For Delaftale 6-23 er der tale om rammeaftaler, og løbetiden er fastsat til maksimalt 4 år. Der vil for den enkelte delaftale være tale om én leverandør. For Delaftale 1-5 er der tale om offentlige kontrakter med én leverandør på hver og med en løbetid på op til 8 år.
Horsens
Der er ikke adgang til at overvære åbningen af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
- For Delaftale 1-5 udbydes der for hver delaftale en separat offentlig kontrakt med én leverandør,
- For Delaftale 6-23 udbydes der for hver delaftale en separat rammeaftale med én leverandør.
Spørgsmål/svar og evt. supplerende oplysninger vil fremgå af udbuddets underside i udbudsløsningen TenderKonnect.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Præcise oplysninger om klagefrist(er):
I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer (loven er tilgængelig på www.retsinfo.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
§ 7, stk. 2. Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk.4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens §185, stk. 2, 2. pkt. § 7, stk. 3. Har en ordregiver fulgt proceduren i § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med Udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for udbuds egen klagevejledning kan findes på klfu.dk
§ 6, stk. 4. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk