Fakta om udbudet
Udbyder
Københavns Kommune Hjælpemiddelcentret
Udbud af transport af hjælpemidler
Københavns Kommune Hjælpemiddelcentret
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
64942212
Hans Knudsens Plads 3
København Ø
2100
Danmark
Kontaktperson: Johannes Bo Nielsen
Telefon: +45 35306768
E-mail: jw0j@kk.dk
NUTS-kode: DK011
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/95046058.aspx
Del II: Genstand
Udbud af transport af hjælpemidler
Københavns Kommune ønsker tilbud på udbringning og afhentning af hjælpemidler til og fra københavnske borgere samt til lokalt placerede sygeplejedepoter med samtidig service i forbindelse med levering og afhentning, samt montering og klargøring af nødkald hos borgere.
Københavns Kommune ønsker at indgå aftale med én leverandør.
København
Ordregiver ønsker, via nærværende udbud, tilbud på udbringning og afhentning af hjælpemidler til og fra københavnske borgere samt til lokalt placerede sygeplejedepoter med samtidig service i forbindelse med hjælpemidlernes levering og afhentning.
Ordregiver ønsker at indgå aftale med én leverandør.
Ydelsen består i 3 dele:
1) Transport af hjælpemidler mellem Hjælpemiddelcentret og borgers adresse, der består af almindelige, akutte og øvrige kørsler;
2) Opsætning og servicering af nødkaldeanlæg;
3) Montering og klargøring af hjælpemidler hos borgere.
Alle chauffører skal kunne opsætte og nedtage nødkald, udskifte batterier etc.
Kørslen sker til og fra adresser i Københavns Kommune samt i et begrænser omfang til adresser i Region Hovedstaden.
Option: Herudover ønsker ordregiver et tilbud på samme kørsel, i tidsrummet kl. 16:00 - 20:00, i weekender og på helligdage.
Option: Ordregiver ønsker et tilbud på ydelsen i kontraktperionde, i tidsrummet kl. 16:00 til kl. 20:00, i weekender og på helligdage.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af transport af hjælpemidler
Del VI: Supplerende oplysninger
Kære leverandører
Efter tilbudsfristens udløb er Ordregiver blevet opmærksom på en række uhensigtsmæssigheder i det offentliggjorte udbudsmateriale.
Disse uhensigtsmæssigheder omfatter uklare egnetheds- og dokumentationskrav, samt konkurrenceparametre.
Det er Ordregivers vurdering, at der ikke lovligt kan træffes en tildelingsbeslutning på grundlag af det offentliggjorte udbudsmateriale. Ordregiver ser sig derfor nødsaget til at annullere udbuddet.
Ordregiver vil snarest muligt genudbyde kontrakten og forventer, at tilbudsgiverne vil kunne genbruge store dele af tilbuddet.
Ordregiver håber, at I også vil vise interesse for genudbuddet af kontrakten.
Med venlig hilsen
Johannes Bo Nielsen
Hjælpemiddelcentret
Københavns Kommune
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk