Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=231905&B=GREVE
Udbyder
Greve Kommune
Opdateringer
Rammeaftale på flytteydelser
Greve Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
44023911
Rådhusholmen 10
Greve
2670
Danmark
Kontaktperson: Maria Kolby Rasmussen
Telefon: +45 43973931
E-mail: mra@greve.dk
NUTS-kode: DK021
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.greve.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193861
29189374
Torvet 1
Køge
4600
Danmark
Kontaktperson: Maria Kolby Rasmussen
E-mail: mra@greve.dk
NUTS-kode: DK021
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.koege.dk
Del II: Genstand
Rammeaftale på flytteydelser
Rammeaftale på flytteydelser med tilhørende services inkl. opmagasinering til Greve og Køge kommuner.
Rammeaftale på flytteydelser med tilhørende services inkl. opmagasinering i Greve og Køge kommuner.
Option på 12 måneder.
Rammeaftalen kan forlænges med 12 måneder.
Rammeaftalen er ikke opdelt i delaftaler af økonomiske og administrative årsager.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal have en minimumsomsætning på 1 000 000 DKK per år i de 2 seneste regnskabsår. Dette gælder også ved koncernforhold/konsortier.
Positiv egenkapital i hvert af de seneste 3 afsluttede regnskabsår.
Erhvervsansvarsforsikring med forsikringsdækning pr. år på minimum 5 000 000 DKK for person og tingskade.
Tilbudsgiver skal have en minimumsomsætning på 1 000 000 DKK per år i de 2 seneste regnskabsår. Dette gælder også ved koncernforhold/konsortier.
Positiv egenkapital i hvert af de seneste 3 afsluttede regnskabsår.
Erhvervsansvarsforsikring med forsikringsdækning pr. år på minimum 5 000 000 DKK for person og tingskade.
Tilbudsgiver skal vedlægge en referenceliste med mindst 2 referencer over de betydeligste sammenlignelige leveringer, der er udført i perioden 2016-2018.
Referencen skal indeholde en beskrivelse af leverancerne og angivelse af kontaktpersoner. Med sammenlignelig forstås en længerevarende aftale om levering af flytteydelser for en større offentlig eller privat virksomhed med et varierende flyttebehov mellem interne og eksterne lokationer.
Referencer afleveres som et selvstændigt dokument (word/PDF) sammen med tilbuddet. Referencerne kan tilsammen max fylde 4 800 anslag inkl. mellemrum.
Tilbudsgiver skal vedlægge en referenceliste med mindst 2 referencer over de betydeligste sammenlignelige leveringer, der er udført i perioden 2016-2018.
Referencen skal indeholde en beskrivelse af leverancerne og angivelse af kontaktpersoner. Med sammenlignelig forstås en længerevarende aftale om levering af flytteydelser for en større offentlig eller privat virksomhed med et varierende flyttebehov mellem interne og eksterne lokationer.
Referencer afleveres som et selvstændigt dokument (word/PDF) sammen med tilbuddet. Referencerne kan tilsammen max fylde 4 800 anslag inkl. mellemrum.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk