23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 040-090937
Offentliggjort
26.02.2019
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Kerteminde Kommune

EU-udbud af visiteret personbefordring for Kerteminde Kommune


Kerteminde Kommune

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Kerteminde Kommune
00
Hans Schacksvej 4
Kerteminde
5300
Danmark
Kontaktperson: Christian Lindemer
E-mail: cbl@tohv.dk
NUTS-kode: DK031

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.kerteminde.dk

I.2) Information om fælles indkøb
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

EU-udbud af visiteret personbefordring for Kerteminde Kommune

II.1.2) Hoved-CPV-kode
60140000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Kerteminde Kommune udbyder hermed personbefording af kommunens borgere, som er visiteret hertil. Udbuddet omfatter kørsel til flere lokationer, herunder: skoler, specialskole, træningscentre, dagcentre og demenscafeer.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Kørsel til genoptræning

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60120000
60130000
60140000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
Hovedudførelsessted:

Kerteminde Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftalen vedrører kørsel af visiterede borgere til genoptræning, Sundhedens Center. Krav til den specifikke delaftale fremgår af udbudsmaterialets Rammeaftalebilag A1 - Kravspecifikation, delaftale 1.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Pkt. II.2.7 forlængelse af kontrakt uddybes i Udbudsbetingelsernes pkt. 1.5.2 Aftaleperiode.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Kørsel til genoptræning / vedligeholdende træning og aktivitetscenter

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60120000
60130000
60140000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
Hovedudførelsessted:

Kerteminde Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftalen vedrører kørsel af visiterede borgere til genoptræning, vedligeholdende træning og aktivitetscenter, Birkelund. Krav til den specifikke delaftale fremgår af udbudsmaterialets Rammeaftalebilag B1 - Kravspecifikation, delaftale 2.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Pkt. II.2.7 forlængelse af kontrakt uddybes i Udbudsbetingelsernes pkt. 1.5.2 Aftaleperiode.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Kørsel til genoptræning

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60120000
60130000
60140000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
Hovedudførelsessted:

Kerteminde Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftalen vedrører kørsel af visiterede borgere til genoptræning, Aktivhuset. Krav til den specifikke delaftale fremgår af udbudsmaterialets Rammeaftalebilag C1 - Kravspecifikation, delaftale 3.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Pkt. II.2.7 forlængelse af kontrakt uddybes i Udbudsbetingelsernes pkt. 1.5.2 Aftaleperiode.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Kørsel til specialiseret genoptræning

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60120000
60130000
60140000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
Hovedudførelsessted:

Kerteminde Kommune og omkringliggende kommuner.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftalen vedrører kørsel til specialiseret genoptræning (uden for Kerteminde Kommune). Krav til den specifikke delaftale fremgår af udbudsmaterialets Rammeaftalebilag D1 - Kravspecifikation, delaftale 4.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Pkt. II.2.7 forlængelse af kontrakt uddybes i Udbudsbetingelsernes pkt. 1.5.2 Aftaleperiode.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Kørsel til dagcenter

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60120000
60130000
60140000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
Hovedudførelsessted:

Kerteminde Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftalen vedrører kørsel til dagcentre. Krav til den specifikke delaftale fremgår af udbudsmaterialets Rammeaftalebilag E1 - Kravspecifikation, delaftale 5.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Pkt. II.2.7 forlængelse af kontrakt uddybes i Udbudsbetingelsernes pkt. 1.5.2 Aftaleperiode.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Kørsel til specialskole

Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60120000
60130000
60140000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
Hovedudførelsessted:

Kerteminde Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftalen vedrører kørsel af børn tilknyttet Mesingeskolen Krav til den specifikke delaftale fremgår af udbudsmaterialets Rammeaftalebilag F1 - Kravspecifikation, delaftale 6.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Pkt. II.2.7 forlængelse af kontrakt uddybes i Udbudsbetingelsernes pkt. 1.5.2 Aftaleperiode.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Specialskolekørsel

Delkontraktnr.: 7
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60120000
60130000
60140000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
Hovedudførelsessted:

Kerteminde Kommune og omkringliggende kommuner.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftalen vedrører kørsel af børn til specialskoler beliggende ude af kommunen. Krav til den specifikke delaftale fremgår af udbudsmaterialets Rammeaftalebilag G1 - Kravspecifikation, delaftale 7.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Pkt. II.2.7 forlængelse af kontrakt uddybes i Udbudsbetingelsernes pkt. 1.5.2 Aftaleperiode.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Kørsel til specialbørnehave

Delkontraktnr.: 8
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60120000
60130000
60140000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
Hovedudførelsessted:

Kerteminde Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftalen vedrører kørsel af børn til specialbørnehave. Krav til den specifikke delaftale fremgår af udbudsmaterialets Rammeaftalebilag H1 - Kravspecifikation, delaftale 8.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Pkt. II.2.7 forlængelse af kontrakt uddybes i Udbudsbetingelsernes pkt. 1.5.2 Aftaleperiode.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Skolekørsel mv.

Delkontraktnr.: 9
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60120000
60130000
60140000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
Hovedudførelsessted:

Kerteminde Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftalen vedrører kørsel af skolebørn og unge til sygekørsel. Krav til den specifikke delaftale fremgår af udbudsmaterialets Rammeaftalebilag HI - Kravspecifikation, delaftale 9.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Pkt. II.2.7 forlængelse af kontrakt uddybes i Udbudsbetingelsernes pkt. 1.5.2 Aftaleperiode.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2018/S 221-505887
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Ordregiver annullerer udbuddet på grund af uklarheder i udbudsmaterialet, som har medført, at Ordregiver ikke i overensstemmelse med gennemsigtighedsprincippet i udbudslovens § 2, kan gennemføre evalueringen på baggrund af de modtagne tilbud.

Annulleringen gælder samtlige delaftaler.

Det er Kerteminde Kommunes hensigt at kunne offentliggøre et nyt udbud snarest muligt, når revideret udbudsmateriale er udarbejdet.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer (loven er tilgængelig på www.retsinfo.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:

§ 7, stk. 2. Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:

1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;

2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;

3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk.4;

4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. § 7, stk. 3. Har en ordregiver fulgt proceduren i § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med Udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.

Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på klfu.dk

§ 6, stk. 4. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. § 12, stk. 1.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
22/02/2019

Send til en kollega

0.047