Fakta om udbudet
Udbyder
Kerteminde Kommune
EU-udbud af visiteret personbefordring for Kerteminde Kommune
Kerteminde Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
00
Hans Schacksvej 4
Kerteminde
5300
Danmark
Kontaktperson: Christian Lindemer
E-mail: cbl@tohv.dk
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.kerteminde.dk
Del II: Genstand
EU-udbud af visiteret personbefordring for Kerteminde Kommune
Kerteminde Kommune udbyder hermed personbefording af kommunens borgere, som er visiteret hertil. Udbuddet omfatter kørsel til flere lokationer, herunder: skoler, specialskole, træningscentre, dagcentre og demenscafeer.
Kørsel til genoptræning
Kerteminde Kommune
Delaftalen vedrører kørsel af visiterede borgere til genoptræning, Sundhedens Center. Krav til den specifikke delaftale fremgår af udbudsmaterialets Rammeaftalebilag A1 - Kravspecifikation, delaftale 1.
Pkt. II.2.7 forlængelse af kontrakt uddybes i Udbudsbetingelsernes pkt. 1.5.2 Aftaleperiode.
Kørsel til genoptræning / vedligeholdende træning og aktivitetscenter
Kerteminde Kommune
Delaftalen vedrører kørsel af visiterede borgere til genoptræning, vedligeholdende træning og aktivitetscenter, Birkelund. Krav til den specifikke delaftale fremgår af udbudsmaterialets Rammeaftalebilag B1 - Kravspecifikation, delaftale 2.
Pkt. II.2.7 forlængelse af kontrakt uddybes i Udbudsbetingelsernes pkt. 1.5.2 Aftaleperiode.
Kørsel til genoptræning
Kerteminde Kommune
Delaftalen vedrører kørsel af visiterede borgere til genoptræning, Aktivhuset. Krav til den specifikke delaftale fremgår af udbudsmaterialets Rammeaftalebilag C1 - Kravspecifikation, delaftale 3.
Pkt. II.2.7 forlængelse af kontrakt uddybes i Udbudsbetingelsernes pkt. 1.5.2 Aftaleperiode.
Kørsel til specialiseret genoptræning
Kerteminde Kommune og omkringliggende kommuner.
Delaftalen vedrører kørsel til specialiseret genoptræning (uden for Kerteminde Kommune). Krav til den specifikke delaftale fremgår af udbudsmaterialets Rammeaftalebilag D1 - Kravspecifikation, delaftale 4.
Pkt. II.2.7 forlængelse af kontrakt uddybes i Udbudsbetingelsernes pkt. 1.5.2 Aftaleperiode.
Kørsel til dagcenter
Kerteminde Kommune
Delaftalen vedrører kørsel til dagcentre. Krav til den specifikke delaftale fremgår af udbudsmaterialets Rammeaftalebilag E1 - Kravspecifikation, delaftale 5.
Pkt. II.2.7 forlængelse af kontrakt uddybes i Udbudsbetingelsernes pkt. 1.5.2 Aftaleperiode.
Kørsel til specialskole
Kerteminde Kommune
Delaftalen vedrører kørsel af børn tilknyttet Mesingeskolen Krav til den specifikke delaftale fremgår af udbudsmaterialets Rammeaftalebilag F1 - Kravspecifikation, delaftale 6.
Pkt. II.2.7 forlængelse af kontrakt uddybes i Udbudsbetingelsernes pkt. 1.5.2 Aftaleperiode.
Specialskolekørsel
Kerteminde Kommune og omkringliggende kommuner.
Delaftalen vedrører kørsel af børn til specialskoler beliggende ude af kommunen. Krav til den specifikke delaftale fremgår af udbudsmaterialets Rammeaftalebilag G1 - Kravspecifikation, delaftale 7.
Pkt. II.2.7 forlængelse af kontrakt uddybes i Udbudsbetingelsernes pkt. 1.5.2 Aftaleperiode.
Kørsel til specialbørnehave
Kerteminde Kommune
Delaftalen vedrører kørsel af børn til specialbørnehave. Krav til den specifikke delaftale fremgår af udbudsmaterialets Rammeaftalebilag H1 - Kravspecifikation, delaftale 8.
Pkt. II.2.7 forlængelse af kontrakt uddybes i Udbudsbetingelsernes pkt. 1.5.2 Aftaleperiode.
Skolekørsel mv.
Kerteminde Kommune
Delaftalen vedrører kørsel af skolebørn og unge til sygekørsel. Krav til den specifikke delaftale fremgår af udbudsmaterialets Rammeaftalebilag HI - Kravspecifikation, delaftale 9.
Pkt. II.2.7 forlængelse af kontrakt uddybes i Udbudsbetingelsernes pkt. 1.5.2 Aftaleperiode.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Del VI: Supplerende oplysninger
Ordregiver annullerer udbuddet på grund af uklarheder i udbudsmaterialet, som har medført, at Ordregiver ikke i overensstemmelse med gennemsigtighedsprincippet i udbudslovens § 2, kan gennemføre evalueringen på baggrund af de modtagne tilbud.
Annulleringen gælder samtlige delaftaler.
Det er Kerteminde Kommunes hensigt at kunne offentliggøre et nyt udbud snarest muligt, når revideret udbudsmateriale er udarbejdet.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Præcise oplysninger om klagefrist(er):
I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer (loven er tilgængelig på www.retsinfo.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
§ 7, stk. 2. Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk.4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. § 7, stk. 3. Har en ordregiver fulgt proceduren i § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med Udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på klfu.dk
§ 6, stk. 4. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk