Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Egedal Kommune
Vindere
EU-udbud af vognmandskørsel
(30.04.2019)
SCT Transport A/S
Stæremosen 21 -23
3250 Gilleleje
EU-udbud af vognmandskørsel
Egedal Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29188386
Dronning Dagmars Vej 200
Ølstykke
3650
Danmark
Kontaktperson: Jens Henriksen
Telefon: +45 72596219
E-mail: jens.henriksen@egekom.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/97074478.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.egedalkommune.dk/
Del II: Genstand
EU-udbud af vognmandskørsel
Egedal Kommune udbyder en rammeaftale på forskellige typer af godsvognmandskørsel, som skal udføres i samarbejde med Kommunens Materialegård, som står for udførelse af diverse vedligehold og tekniske opgaver.
Kørslen udføres typisk med levering inden for Kommunegrænse i Egedal Kommunen. Kommunen har til hensigt at indgå Rammeaftale med 1 Leverandør.
Egedal Kommune
Rammeaftalen omfatter bortkørsel af forskellige affaldselementer såsom Klasse 0-1 jord til kartering, ren asfalt inklusive stabilt grus til genanvendelse, ren uarmeret beton til genanvendelse, ren uarmeret blandet asfalt/beton og have- og parkaffald til behandling og genanvendelse. Affaldet afhentes i Egedal Kommune.
Ordregiver estimerer med forbehold, at volumen for den samlede affaldskørsel, vil være 425 ton årligt.
Rammeaftalen omfatter desuden levering af forskellige typer af grus, sand, muld. Ordregiver estimerer med forbehold, at den samlede årlige volumen for denne type kørsel er 975 ton årligt.
Rammeaftalen omfatter desuden ad-hoc vognmandskørsel. Ordregiver estimerer med forbehold, at denne type kørsel til 190 timer årligt.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der kræves tilladelse til at transportere gods for fremmed regning.
Som dokumentation for at Tilbudsgiver opfylder egnethedskrav til udøvelsen af det pågældende erhverv, skal Tilbudsgiver på Ordregivers anmodning fremsende tilladelse til at transportere gods for fremmed regning.
1) Årsomsætning for seneste disponible regnskabsår;
2) Virksomhedens driftsresultat;
3) Egenkapital.
- Ad 1) Tilbudsgiver skal have en årlig omsætning på mindst 2 000 000 DKK i det seneste disponible regnskabsår,
- Ad 2) Tilbudsgiver skal have en positiv primær drift det seneste disponible regnskabsår,
- Ad 3) Tilbudsgiver skal have en positiv egenkapital i det seneste disponible regnskabsår.
Som dokumentation for at Tilbudsgiver opfylder mindstekravene til økonomisk og finansiel kapacitet, skal Tilbudsgiver på Ordregivers anmodning fremsende seneste disponible årsregnskab. Enkeltmandsvirksomheder, som ikke er i besiddelse af et revisorgodkendt årsregnskab kan, som dokumentation for at denne opfylder kravene til økonomisk og finansiel formåen fremsende en underskreven revisorerklæring.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk