Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Københavns Kommune
Vindere
Udbud af transport af hjælpemidler - genudbud
(23.05.2019)
Kurer Transporten Aps
Forhåbningsholms Allé 11
1904 Frederiksberg C
Udbud af transport af hjælpemidler - genudbud
Københavns Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
64942212
Borups Allé 177
København NV
2400
Danmark
Kontaktperson: Johannes Bo Nielsen
E-mail: jw0j@kk.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/100626521.aspx
Del II: Genstand
Udbud af transport af hjælpemidler - genudbud
Ordregiver ønsker, via nærværende udbud, tilbud på udbringning og afhentning af hjælpemidler til og fra københavnske borgere, til lokalt placerede sygeplejedepoter samt monterings- og vejledningsopgaver vedr. hjælpemidler hos borgere, herunder opsætning og servicering af nødkaldeanlæg.
Ordregiver ønsker at indgå aftale med én leverandør.
Option:
- Ordregiver ønsker, som option, tilbud på ovennævnte ydelse i tidsrummet kl. 16:00 - 20:00 i weekender og på helligdage. Disse kørsler vil være identiske med kørsler i dagtimerne på hverdage og kan kræve enten en stor, lille eller en kombibil. Ordregiver ønsker én timepris for ydelsen.
København
Ordregiver ønsker, via nærværende udbud, tilbud på udbringning og afhentning af hjælpemidler til og fra københavnske borgere, til lokalt placerede sygeplejedepoter samt monterings- og vejledningsopgaver vedr. hjælpemidler hos borgere, herunder opsætning og servicering af nødkaldeanlæg.
Ordregiver ønsker at indgå aftale med én leverandør.
Ydelsen består i 3 dele:
1) Transport af hjælpemidler mellem Hjælpemiddelcentret og borgers adresse primært mellem kl. 08:00 og kl. 16:00 på hverdage, der består af alm., akutte og øvrige kørsler, beskrevet i tilbudsskema 2;
2) Opsætning og servicering af nødkaldeanlæg;
3) Monterings- og vejledningsopgaver vedr. hjælpemidler hos borgere.
Alle chauffører skal kunne opsætte og nedtage nødkald, udskifte batterier etc.
Kørslen sker til og fra adresser i Københavns Kommune samt i et begrænser omfang til adresser i Region Hovedstaden.
Option:
- Ordregiver ønsker, som option, tilbud på ovennævnte ydelse i tidsrummet kl. 16:00 - 20:00 i weekender og på helligdage. Disse kørsler vil være identiske med kørsler i dagtimerne på hverdage og kan kræve enten en stor, lille eller en kombibil. Ordregiver ønsker én timepris for ydelsen.
Ordregiveren kan forlænge Aftalen med op til 2 gange 12 måneder.
Option: Ordregiver ønsker et tilbud på ydelsen i kontraktperionde, i tidsrummet kl. 16:00 til kl. 20:00, i weekender og på helligdage.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal være i besiddelse af en vognmandstilladelse og leve op til færdselsstyrelsens uddannelseskrav til varebilskørsel, eller have tilsvarende autorisation eller medlemskab i det land, hvor tilbudsgivers virksomhed er etableret.
1) Omsætning;
2) Soliditetsgrad.
- Ad 1) Tilbudsgivers gennemsnitlige omsætning i de 3 seneste afsluttede regnskabsår skal udgøre minimum 5 000 000 DKK eller tilbudsgivers omsætning i det seneste disponible regnskabsår skal udgøre minimum 5 000 000 DKK. Bemærk: Minimumskravet er alternativt, hvilket indebærer, at tilbudsgiver skal opfylde 1 af de 2 alternativer (men ikke nødvendigvis begge),
- Ad 2) Tilbudsgivers gennemsnitlige soliditetsgrad i de 3 seneste afsluttede regnskabsår skal udgøre mindst 10% eller tilbudsgivers soliditetsgrad i det seneste disponible regnskabsår skal udgøre mindst 10%. Bemærk: Minimumskravet er alternativt, hvilket indebærer, at tilbudsgiver skal opfylde 1 af de 2 alternativer (men ikke nødvendigvis begge).
1) Reference.
- Ad 1) Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver har relevant erfaring i form af mindst 20 000 tilsvarende kørsler inden for de seneste 3 år regnet fra tilbudsfristen.
Med "tilsvarende kørsler" forstås transportopgave(r) som involverer:
(i) kørsel til eller fra borgers hjem, og
(ii) borgerkontakt.
Med borgerkontakt (ii) forstås vejlednings- eller montageopgaver eller hjælp på borgeres opholdsadresse.
En kørsel kan kun betragtes som "tilsvarende kørsel", hvis den indeholder både (i) og (ii) som beskrevet herover.
Ansøger skal oplyse om referenceopgaver i ESPD'et. Ordregiver forventer, at beskrivelsen af referencerne indeholder:
1) Antal tilsvarende kørsler;
2) Beskrivelse af kørslernes indhold (se i og ii herover);
3) Tidspunkt for kørslens udførelse (Ordregiver kan alene tage referencen i betragtning, hvis den er inden for de seneste 3 år regnet fra tilbudsfristen.);
4) Kontaktoplysningen på den kunde som tilbudsgiver har leveret ydelsen for.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
2 til 4 år.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk