Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Københavns Kommune - Børne- og Ungdomsforvaltningen
Vindere
Specialkørsel til Kirsebærhaven skole
(26.07.2019)
Taxa 4x35
Rosenlunds Allé 8
2720 Vanløse
Specialkørsel til Kirsebærhaven skole
Københavns Kommune - Børne- og Ungdomsforvaltningen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
København
Danmark
Kontaktperson: Dorthe A Dornonville de la Cour
E-mail: ZH7Y@kk.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/103891805.aspx
Del II: Genstand
Specialkørsel til Kirsebærhaven skole
Københavns Kommune udbyder specialkørsel til Kirsebærhaven skole i offentligt udbud.
Det er en ny oprettet skoleenhed, som for første gang skal havekørsel. Kontrakten træder i kraft ved begyndelsen på skoleåret 2019/2020 (august 2019). Den endelige opstartsdato kendes senere.
Kontrakten træder i kraft ved begyndelsen på skoleåret 2019/2020 (august 2019). Den endelige opstartsdato kendes senere.
Ordregivers aftalekrav fremgår af udkast til rammeaftale (bilag A), mens de detaljerede krav til levering af kørsel, leverandøren oplysninger om skolen fremgår detaljeret beskrevet i kravspecifikationen (bilag B).
Rammeaftalen vil blive indgået for en periode på 1,5 år med mulighed for forlængelse på 2 x 1 år. Baggrunden for en kortere periode er, at denne kontrakt skal ind i tidsmæssigt flow med de øvrige 23 specialkørselskontrakter i Børne- og Ungdomsforvaltningen.
København
- Det fælles europæiske udbudsdokument ("ESPD"). Skal udfyldes elektronisk i Mercell (ikke vedlagt som bilag, se nærmere i udbudsbetingelserne afsnit 4.1.).
Udbudsbetingelser består udbudsmaterialet af følgende:
. Udbudsbetingelser:
- Bilag A. Udkast til rammeaftale med tilhørende bilag:
- - Arbejdsklausul (bilag 1);
- - Københavns Kommunens CSR-krav (bilag 2);
- - Københavns Kommune krav til faktura og statistik (bilag 3).
- Bilag B. Kravspecifikation, der beskriver de krav, der stilles til leverandøren, kørslerne, samt oplysninger om de enkelte skoler/institutioner (bliver bilag 4 til rammeaftalen);
- Bilag C. Tilbudsskema. (bliver bilag 5 til rammeaftalen);
- Bilag D. Anonymiseret liste over de elever der skal køres, med deres adresser, således at ruter kan planlægges. Da det er nyopstartet tilbud er det usikkert hvilke elever der reelt starter og hvor de bor og om de reelt skal have kørsel. Denne liste er bedste bud;
- Bilag E. Liste over tilbudsgivers køretøjer der bydes ind med på turen. Udfyldes og oploades i Mercell;
- Bilag F. Vejledning til forældre og institutioner vedr. kørsel til skole;
- Bilag G. Tavshedspligt erklæring;
- Bilag H. Anfordringsgarantidokument.
2 x 1 år
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til økonomisk og finansiel formåen:
— Specifik gennemsnitlig omsætning i de 3 seneste afsluttede regnskabsår skal udgøre minimum 950 000 DKK, eller
— Specifik omsætning i det seneste afsluttede regnskabsår skal udgøre minimum 950 000 DKK.
— Erhvervsansvarsforsikring, som pr. forsikringsår har en forsikringsdækning på minimum 10 000 000 DKK.
Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til teknisk og faglig formåen:
— Tilbudsgiver skal have udført mindste 3 tilsvarende opgaver, hvor der er blevet leveret specialkørsel, dvs. kørsel med borgere der har særligt behov herunder behov for at blive hentet hjemme. Ordregiver skal selv have udført kørslen og ikke kun udført opgaven i underentreprise.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk