23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 122-298678
Offentliggjort
27.06.2019
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Odense Kommune

Vindere

(24.09.2019)
Bergholdt.dk A/S
Odense

(24.09.2019)
Taxa Syd a.m.b.a.
Odense

Udbud af specialkørsel (2. genudbud)


Odense Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Odense Kommune
35209115
Flakhaven 2
Odense C
5000
Danmark
Kontaktperson: Charlotte Brønserud Jespersen
Telefon: +45 60898370
E-mail: chbm@odense.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.odense.dk/

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/ed823576-ddc7-426b-a850-70165666c49e/publicMaterial
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/ed823576-ddc7-426b-a850-70165666c49e/homepage
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/ed823576-ddc7-426b-a850-70165666c49e/homepage
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af specialkørsel (2. genudbud)

II.1.2) Hoved-CPV-kode
60130000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet omfatter kørsel af borgere, der alle er visiteret til denne ordning af Odense Kommune, da de ikke er i stand til at foretage transporten med offentligt transportmiddel, egen bil, cykel eller lignende.

Der er tale om kørsel mellem borgerens bopæl eller aflastningsadresse og til aktivitetstilbud, skole, genoptræningscenter eller lignende. Der vil også være tale om kørsel til aktiviteter andre steder end på dagtilbuddene/skolen, f.eks. kørsel til svømning, fysioterapi, fritidsordning og praktikker. Der er tale om visiteret rutekørsel.

Kørselsplanlægningen foretages ligeledes af leverandøren.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 191 296 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
Maksimalt antal delkontrakter, der kan blive tildelt en tilbudsgiver: 8
Den ordregivende myndighed forbeholder sig retten til at tildele kontrakter, der kombinerer de følgende delkontrakter eller grupper af delkontrakter:

Der henvises til udbudsbetingelsernes punkt 9.2 vedrørende kombinationsrabat, og udbudsbetingelsernes punkt 12 og 13 vedrørende evaluering heraf.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Specialkørsel, delaftale 1

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60100000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
Hovedudførelsessted:

Fyn

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftalen omfatter kørsel af borgere, der alle er visiteret til denne ordning af Odense Kommune, da de ikke er i stand til at foretage transporten med offentligt transportmiddel, egen bil, cykel eller lignende.

Der er tale om kørsel mellem borgerens bopæl eller aflastningsadresse og til aktivitetstilbud, skole, genoptræningscenter eller lignende. Der vil også være tale om kørsel til aktiviteter andre steder end på dagtilbuddene/skolen, f.eks. kørsel til svømning, fysioterapi, fritidsordning og praktikker. Der er tale om visiteret rutekørsel.

Kendetegnende for delaftalen er, at der er tale om kørsel med demente, kørsel til genoptræning samt kørsel med specialskolebørn, hvor mange er i kørestol. De omfattede institutioner fremgår af Bilag 2.

Kørselsplanlægningen foretages ligeledes af leverandøren.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 38 748 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Såfremt der i aftaleperioden oprettes en ny institution, der vedrører borgere, der visiteres til kørsel omfattet af rammeaftalen, har ordregiver mulighed for at beslutte, at kørsel til denne institution skal omfattes af rammeaftalen.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Ordregiver vil i dette udbud stille krav om opfyldelse af alle de frivillige udelukkelsesgrunde i Udbudsloven. Der henvises i øvrigt til udbudsbetingelsernes punkt 8.1.

Den af ordregiver i punkt II.2.6) oplyste anslåede værdi for delaftale 1 er udelukkende ordregivers bedste estimat på udbudstidspunktet, og kan således ændres i både op- og nedadgående retning under rammeaftalens løbetid.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Specialkørsel, delaftale 2

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60100000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
Hovedudførelsessted:

Fyn

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftalen omfatter kørsel af borgere, der alle er visiteret til denne ordning af Odense Kommune, da de ikke er i stand til at foretage transporten med offentligt transportmiddel, egen bil, cykel eller lignende.

Der er tale om kørsel mellem borgerens bopæl eller aflastningsadresse og til aktivitetstilbud, skole, genoptræningscenter eller lignende. Der vil også være tale om kørsel til aktiviteter andre steder end på dagtilbuddene/skolen, f.eks. kørsel til svømning, fysioterapi, fritidsordning og praktikker. Der er tale om visiteret rutekørsel.

Kendetegnende for delaftalen er, at der er tale om kørsel med ældre til dagcentre, kørsel til genoptræning samt kørsel med specialskolebørn, hvor flere er i kørestol. De omfattede institutioner fremgår af Bilag 2.

Kørselsplanlægningen foretages ligeledes af leverandøren.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 34 652 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Såfremt der i aftaleperioden oprettes en ny institution, der vedrører borgere, der visiteres til kørsel omfattet af rammeaftalen, har ordregiver mulighed for at beslutte, at kørsel til denne institution skal omfattes af rammeaftalen.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Ordregiver vil i dette udbud stille krav om opfyldelse af alle de frivillige udelukkelsesgrunde i Udbudsloven. Der henvises i øvrigt til udbudsbetingelsernes punkt 8.1.

Den af ordregiver i punkt II.2.6) oplyste anslåede værdi for delaftale 8 er udelukkende ordregivers bedste estimat på udbudstidspunktet, og kan således ændres i både op- og nedadgående retning under rammeaftalens løbetid.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Specialkørsel, delaftale 3

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60100000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
Hovedudførelsessted:

Fyn

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftalen omfatter kørsel af borgere, der alle er visiteret til denne ordning af Odense Kommune, da de ikke er i stand til at foretage transporten med offentligt transportmiddel, egen bil, cykel eller lignende. Der er tale om kørsel mellem borgerens bopæl eller aflastningsadresse og til aktivitetstilbud, skole, genoptræningscenter eller lignende. Der vil også være tale om kørsel til aktiviteter andre steder end på dagtilbuddene/skolen, f.eks. kørsel til svømning, fysioterapi, fritidsordning og praktikker. Der er tale om visiteret rutekørsel.

Kendetegnende for delaftalen er, at der er tale om kørsel med senhjerneskadede og voksne autister. De omfattede institutioner fremgår af Bilag 2.

Kørselsplanlægningen foretages ligeledes af leverandøren.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 28 052 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Såfremt der i aftaleperioden oprettes en ny institution, der vedrører borgere, der visiteres til kørsel omfattet af rammeaftalen, har ordregiver mulighed for at beslutte, at kørsel til denne institution skal omfattes af rammeaftalen.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Ordregiver vil i dette udbud stille krav om opfyldelse af alle de frivillige udelukkelsesgrunde i Udbudsloven. Der henvises i øvrigt til udbudsbetingelsernes punkt 8.1.

Den af ordregiver i punkt II.2.6) oplyste anslåede værdi for delaftale 8 er udelukkende ordregivers bedste estimat på udbudstidspunktet, og kan således ændres i både op- og nedadgående retning under rammeaftalens løbetid.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Specialkørsel, delaftale 4

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60100000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
Hovedudførelsessted:

Fyn

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftalen omfatter kørsel af borgere, der alle er visiteret til denne ordning af Odense Kommune, da de ikke er i stand til at foretage transporten med offentligt transportmiddel, egen bil, cykel eller lignende. Der er tale om kørsel mellem borgerens bopæl eller aflastningsadresse og til aktivitetstilbud, skole, genoptræningscenter eller lignende. Der vil også være tale om kørsel til aktiviteter andre steder end på dagtilbuddene/skolen, f.eks. kørsel til svømning, fysioterapi, fritidsordning og praktikker. Der er tale om visiteret rutekørsel.

Kendetegnende for delaftalen er, at der er tale om kørsel med hjerneskadede (medfødt) og udviklingshæmmede. De omfattede institutioner fremgår af Bilag 2.

Kørselsplanlægningen foretages ligeledes af leverandøren.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 26 732 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Såfremt der i aftaleperioden oprettes en ny institution, der vedrører borgere, der visiteres til kørsel omfattet af rammeaftalen, har ordregiver mulighed for at beslutte, at kørsel til denne institution skal omfattes af rammeaftalen.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Ordregiver vil i dette udbud stille krav om opfyldelse af alle de frivillige udelukkelsesgrunde i Udbudsloven. Der henvises i øvrigt til udbudsbetingelsernes punkt 8.1.

Den af ordregiver i punkt II.2.6) oplyste anslåede værdi for delaftale 4 er udelukkende ordregivers bedste estimat på udbudstidspunktet, og kan således ændres i både op- og nedadgående retning under rammeaftalens løbetid.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Specialkørsel, delaftale 5

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60100000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
Hovedudførelsessted:

Fyn

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftalen omfatter kørsel af borgere, der alle er visiteret til denne ordning af Odense Kommune, da de ikke er i stand til at foretage transporten med offentligt transportmiddel, egen bil, cykel eller lignende. Der er tale om kørsel mellem borgerens bopæl eller aflastningsadresse og til aktivitetstilbud, skole, genoptræningscenter eller lignende. Der vil også være tale om kørsel til aktiviteter andre steder end på dagtilbuddene/skolen, f.eks. kørsel til svømning, fysioterapi, fritidsordning og praktikker. Der er tale om visiteret rutekørsel.

Kendetegnende for delaftalen er, at der er tale om kørsel med autister, kørsel til genoptræning og kørsel med specialbørnehavebørn. De omfattede institutioner fremgår af Bilag 2.

Kørselsplanlægningen foretages ligeledes af leverandøren.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 22 960 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Såfremt der i aftaleperioden oprettes en ny institution, der vedrører borgere, der visiteres til kørsel omfattet af rammeaftalen, har ordregiver mulighed for at beslutte, at kørsel til denne institution skal omfattes af rammeaftalen.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Ordregiver vil i dette udbud stille krav om opfyldelse af alle de frivillige udelukkelsesgrunde i Udbudsloven. Der henvises i øvrigt til udbudsbetingelsernes punkt 8.1.

Den af ordregiver i punkt II.2.6) oplyste anslåede værdi for delaftale 5 er udelukkende ordregivers bedste estimat på udbudstidspunktet, og kan således ændres i både op- og nedadgående retning under rammeaftalens løbetid.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Specialkørsel, delaftale 6

Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60100000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
Hovedudførelsessted:

Fyn

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftalen omfatter kørsel af borgere, der alle er visiteret til denne ordning af Odense Kommune, da de ikke er i stand til at foretage transporten med offentligt transportmiddel, egen bil, cykel eller lignende. Der er tale om kørsel mellem borgerens bopæl eller aflastningsadresse og til aktivitetstilbud, skole eller lignende. Der vil også være tale om kørsel til aktiviteter andre steder end på skolen/institutionen, f.eks. kørsel til svømning, fysioterapi, fritidsordning og praktikker. Der er tale om visiteret rutekørsel.

Kendetegnende for delaftalen er, at der er tale om kørsel med specialskolebørn (Odense N og NV). De omfattede institutioner fremgår af Bilag 2.

Kørselsplanlægningen foretages ligeledes af leverandøren.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 17 840 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Såfremt der i aftaleperioden oprettes en ny institution, der vedrører borgere, der visiteres til kørsel omfattet af rammeaftalen, har ordregiver mulighed for at beslutte, at kørsel til denne institution skal omfattes af rammeaftalen.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Ordregiver vil i dette udbud stille krav om opfyldelse af alle de frivillige udelukkelsesgrunde i Udbudsloven. Der henvises i øvrigt til udbudsbetingelsernes punkt 8.1.

Den af ordregiver i punkt II.2.6) oplyste anslåede værdi for delaftale 6 er udelukkende ordregivers bedste estimat på udbudstidspunktet, og kan således ændres i både op- og nedadgående retning under rammeaftalens løbetid.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Specialkørsel, delaftale 7

Delkontraktnr.: 7
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60100000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
Hovedudførelsessted:

Fyn

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftalen omfatter kørsel af borgere, der alle er visiteret til denne ordning af Odense Kommune, da de ikke er i stand til at foretage transporten med offentligt transportmiddel, egen bil, cykel eller lignende. Der er tale om kørsel mellem borgerens bopæl eller aflastningsadresse og til aktivitetstilbud, skole eller lignende. Der vil også være tale om kørsel til aktiviteter andre steder end på skolen/institutionen, f.eks. kørsel til svømning, fysioterapi, fritidsordning og praktikker. Der er tale om visiteret rutekørsel.

Kendetegnende for delaftalen er, at der er tale om kørsel med specialskolebørn (Odense S og SV). De omfattede institutioner fremgår af Bilag 2.

Kørselsplanlægningen foretages ligeledes af leverandøren.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 13 020 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Såfremt der i aftaleperioden oprettes en ny institution, der vedrører borgere, der visiteres til kørsel omfattet af rammeaftalen, har ordregiver mulighed for at beslutte, at kørsel til denne institution skal omfattes af rammeaftalen.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Ordregiver vil i dette udbud stille krav om opfyldelse af alle de frivillige udelukkelsesgrunde i Udbudsloven. Der henvises i øvrigt til udbudsbetingelsernes punkt 8.1.

Den af ordregiver i punkt II.2.6) oplyste anslåede værdi for delaftale 7 er udelukkende ordregivers bedste estimat på udbudstidspunktet, og kan således ændres i både op- og nedadgående retning under rammeaftalens løbetid.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Specialkørsel, delaftale 8

Delkontraktnr.: 8
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60100000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
Hovedudførelsessted:

Fyn

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftalen omfatter kørsel af borgere, der alle er visiteret til denne ordning af Odense Kommune, da de ikke er i stand til at foretage transporten med offentligt transportmiddel, egen bil, cykel eller lignende. Der er tale om kørsel mellem borgerens bopæl eller aflastningsadresse og til aktivitetstilbud, skole eller lignende. Der vil også være tale om kørsel til aktiviteter andre steder end på skolen/institutionen, f.eks. kørsel til svømning, fysioterapi, fritidsordning og praktikker. Der er tale om visiteret rutekørsel.

Kendetegnende for delaftalen er, at der er tale om kørsel med specialskolebørn (Odense N og NØ samt udenbys specialskoler). De omfattede institutioner fremgår af Bilag 2.

Kørselsplanlægningen foretages ligeledes af leverandøren.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 9 292 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Såfremt der i aftaleperioden oprettes en ny institution, der vedrører borgere, der visiteres til kørsel omfattet af rammeaftalen, har ordregiver mulighed for at beslutte, at kørsel til denne institution skal omfattes af rammeaftalen.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Ordregiver vil i dette udbud stille krav om opfyldelse af alle de frivillige udelukkelsesgrunde i Udbudsloven. Der henvises i øvrigt til udbudsbetingelsernes punkt 8.1.

Den af ordregiver i punkt II.2.6) oplyste anslåede værdi for delaftale 8 er udelukkende ordregivers bedste estimat på udbudstidspunktet, og kan således ændres i både op- og nedadgående retning under rammeaftalens løbetid.

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Tilbudsgiver skal i hele aftaleperioden have en garanti.

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Garantien skal svare til 8% af den årlige forventede omsætning for de(n) delaftale(r), som tilbudsgiver tildeles, jf. rammeaftalens § 22. I forbindelse med tilbudsafgivelsen skal tilbudsgiver således vedlægge en erklæring fra tilbudsgivers garantistiller indeholdende et forhåndstilsagn om, at der kan stilles en garanti svarende til 8% af den forventede årlige omsætning for de(n) delaftale(r), som der afgives tilbud på.

Ved tilbudsafgivelsen indestår tilbudsgiver således for, at garantistillers forhåndstilsagn omfatter, at der kan stilles en garanti svarende til 8% af summen af den forventede årlige omsætning på de(n) delaftale(r), som tilbudsgiver afgiver tilbud på. Garantibeløbet for hver enkelt delaftale er anført herunder:

Delaftale 1: 774 960 DKK (8% af forventet årlig omsætning på 9 687 000 DKK).

Delaftale 2: 693 040 DKK (8% af forventet årlig omsætning på 8 663 000 DKK).

Delaftale 3: 561 040 DKK (8% af forventet årlig omsætning på 7 013 000 DKK).

Delaftale 4: 534 640 DKK (8% af forventet årlig omsætning på 6 683 000 DKK).

Delaftale 5: 459 200 DKK (8% af forventet årlig omsætning på 5 740 000 DKK).

Delaftale 6: 356 800 DKK (8% af forventet årlig omsætning på 4 460 000 DKK).

Delaftale 7: 260 400 DKK (8% af forventet årlig omsætning på 3 255 000 DKK).

Delaftale 8: 185 840 DKK (8% af forventet årlig omsætning på 2 323 000 DKK).

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Tilbudsgiver skal i Ethics angive mindst 3 sammenlignelige referencer, der ikke er mere end 3 år gamle. Alderen på referencen regnes i forhold til referencens slutdato og tilbudsfristen for dette udbud. Referencens slutdato må således ikke være ældre end 23.4.2016. Der kan også være tale om referencer, som tilbudsgiver - ved tilbudsafgivelsen - er ved at udføre, altså en gældende aftale. De angivne referencer (aftaler) skal have været i drift i min. 6 måneder på datoen for tilbudsfristen, og skal således være påbegyndt senest d. 23.10.2018. De pågældende opgaver skal være udført for en offentlig ordregiver. Der må ikke være tale om enkeltstående kørsler, og der skal således være tale om en fast aftale om gentagende kørsler. Dette bør fremgå af beskrivelsen af referencen. Der stilles ikke yderligere krav til størrelsen/økonomien på den anførte reference, hvilket medfører, at tilbudsgiver ikke behøver oplyse en omsætning for referencen.

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Referencerne skal overordnet vedrøre opgaver af samme art, som den udbudte. Det betyder, at: Mindst 1 reference skal indeholde kørselsplanlægning. Mindst 2 referencer skal vedrøre lukket og visiteret kørsel. Dog skal minimum én af disse referencer vedrøre det specifikke område, som delaftalens kørsel hovedsageligt vedrører. Dette fremgår herunder: Tilbudsgiver til delaftale 1-2 skal have minimum én reference, der vedrører enten 1) kørsel med specialbørnehave eller skolebørn eller 2) kørsel med demente eller personer med demenslignende adfærd. Der skal således være tale om kørsel med borgere, der har brug for en stor grad af guidens. Tilbudsgiver til delaftale 3 skal have minimum én reference, der vedrører kørsel med senhjerneskadede. Tilbudsgiver til delaftale 4 skal have minimum én reference, der vedrører kørsel med psykisk udviklingshæmmede. Tilbudsgiver til delaftale 5 skal have minimum én reference, der vedrører kørsel med autister. Tilbudsgiver til delaftale 6-8 skal have minimum én reference, der vedrører kørsel med specialskolebørn, der har brug for en stor grad af struktur og genkendelighed.

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

Der henvises til det i udbudsmaterialet vedlagte aftaleudkast, som vil udgøre aftalegrundlaget for den endelige rammeaftale mellem ordregiver og de(n) valgte leverandør(er).

III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med en enkelt aktør
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2019/S 053-122407
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 01/08/2019
Tidspunkt: 09:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 01/08/2019
Tidspunkt: 09:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: ja
Skønnet tidsplan for offentliggørelse af yderligere bekendtgørelser:

Ultimo 2022

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse: www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
25/06/2019

Send til en kollega

0.064