Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=248744&B=REGIONMIDT
Udbyder
Region Midtjylland
Vindere
Delkontrakt 5 Aarhus/Djursland (08.00-24.00)
(22.07.2020)
Dantaxi 4X48 A/S
Virum
Udbud af lægevagtkørsel til Region Midtjylland
(22.07.2020)
Dantaxi 4x48 A/S
Virum
Udbud af lægevagtkørsel til Region Midtjylland
Region Midtjylland
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29190925
Skottenborg 26
Viborg
8800
Danmark
Kontaktperson: Jacob Prange
Telefon: +45 24976018
E-mail: Jacob.Prange@stab.rm.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
Del II: Genstand
Udbud af lægevagtkørsel til Region Midtjylland
Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af lægevagtkørsel. Vagtlægerne aflægger hvert år ca. 64 000 hjemmebesøg hos borgere i Region Midtjylland. Regionen har siden 2007 etableret en kørselsordning for besøgslægerne i vagttiden. Kravspecifikationen, jf. ordregivers udbudsmateriale, indeholder en uddybende beskrivelse af den udbudte ydelse. Der udbydes 9 separate delkontrakter fordelt på geografiske områder.
Det er muligt at afgive tilbud på 1 eller flere delkontrakter.
De enkelte tilbud på delkontrakterne vil blive evalueret for sig og i kombination med eventuelle samlede tilbud på flere delkontrakter. Såfremt det viser sig, at tilbud på flere delaftaler inkl. en eventuel kombinationsrabat vil give den økonomisk mest fordelagtige løsning i form af den laveste pris, vil disse blive foretrukket.
Ringkøbing (08:00-24:00)
Ringkøbing
Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af lægevagtkørsel.
Vagtlægerne aflægger hvert år ca. 64 000 hjemmebesøg hos borgere i Region Midtjylland. Regionen har siden 2007 etableret en kørselsordning for besøgslægerne i vagttiden.
Udbuddet er opdelt i 9 geografiske kontraktområder i 9 delkontrakter. Kørsel over de geografiske grænser må dog påregnes.
Ordregiver har ret til at forlænge kontrakten med op til 24 måneder.
Viborg/Skive (08:00-24:00)
Viborg/Skive
Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af lægevagtkørsel.
Vagtlægerne aflægger hvert år ca. 64 000 hjemmebesøg hos borgere i Region Midtjylland. Regionen har siden 2007 etableret en kørselsordning for besøgslægerne i vagttiden.
Udbuddet er opdelt i 9 geografiske kontraktområder i 9 delkontrakter. Kørsel over de geografiske grænser må dog påregnes.
Ordregiver har ret til at forlænge kontrakten med op til 24 måneder.
Silkeborg (08:00-24:00)
Silkeborg
Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af lægevagtkørsel.
Vagtlægerne aflægger hvert år ca. 64 000 hjemmebesøg hos borgere i Region Midtjylland. Regionen har siden 2007 etableret en kørselsordning for besøgslægerne i vagttiden.
Udbuddet er opdelt i 9 geografiske kontraktområder i 9 delkontrakter. Kørsel over de geografiske grænser må dog påregnes.
Ordregiver har ret til at forlænge kontrakten med op til 24 måneder.
Randers (08:00-24:00)
Randers
Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af lægevagtkørsel.
Vagtlægerne aflægger hvert år ca. 64 000 hjemmebesøg hos borgere i Region Midtjylland. Regionen har siden 2007 etableret en kørselsordning for besøgslægerne i vagttiden.
Udbuddet er opdelt i 9 geografiske kontraktområder i 9 delkontrakter. Kørsel over de geografiske grænser må dog påregnes.
Ordregiver har ret til at forlænge kontrakten med op til 24 måneder.
Aarhus/Djursland (08:00-24:00)
Aarhus/Djursland
Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af lægevagtkørsel.
Vagtlægerne aflægger hvert år ca. 64 000 hjemmebesøg hos borgere i Region Midtjylland. Regionen har siden 2007 etableret en kørselsordning for besøgslægerne i vagttiden.
Udbuddet er opdelt i 9 geografiske kontraktområder i 9 delkontrakter. Kørsel over de geografiske grænser må dog påregnes.
Ordregiver har ret til at forlænge kontrakten med op til 24 måneder.
Horsens (08:00-24:00)
Horsens
Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af lægevagtkørsel. Vagtlægerne aflægger hvert år ca. 64 000 hjemmebesøg hos borgere i Region Midtjylland. Regionen har siden 2007 etableret en kørselsordning for besøgslægerne i vagttiden. Udbuddet er opdelt i 9 geografiske kontraktområder i 9 delkontrakter. Kørsel over de geografiske grænser må dog påregnes.
Ordregiver har ret til at forlænge kontrakten med op til 24 måneder.
Vest (00:00-08:00)
Vestjylland
Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af lægevagtkørsel.
Vagtlægerne aflægger hvert år ca. 76 000 hjemmebesøg hos borgere i Region Midtjylland. Regionen har siden 2007 etableret en kørselsordning for besøgslægerne i vagttiden.
Udbuddet er opdelt i 9 geografiske kontraktområder i 9 delkontrakter. Kørsel over de geografiske grænser må dog påregnes.
Ordregiver har ret til at forlænge kontrakten med op til 24 måneder.
Midt (00:00-08:00)
Midtjylland
Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af lægevagtkørsel.
Vagtlægerne aflægger hvert år ca. 76 000 hjemmebesøg hos borgere i Region Midtjylland. Regionen har siden 2007 etableret en kørselsordning for besøgslægerne i vagttiden.
Udbuddet er opdelt i 9 geografiske kontraktområder i 9 delkontrakter. Kørsel over de geografiske grænser må dog påregnes.
Ordregiver har ret til at forlænge kontrakten med op til 24 måneder.
Øst (00:00-08:00)
Østjylland
Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af lægevagtkørsel.
Vagtlægerne aflægger hvert år ca. 76 000 hjemmebesøg hos borgere i Region Midtjylland. Regionen har siden 2007 etableret en kørselsordning for besøgslægerne i vagttiden.
Udbuddet er opdelt i 9 geografiske kontraktområder i 9 delkontrakter. Kørsel over de geografiske grænser må dog påregnes.
Ordregiver har ret til at forlænge kontrakten med op til 24 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der stilles ikke krav til tilbudsgivers økonomiske og finansielle kapacitet.
Der stilles ikke krav til tilbudsgivers tekniske og faglige kapacitet.
Der henvises til udbudsbekendtgørelsen pkt. VI.3 - Yderligere oplysninger.
Del IV: Procedure
Der vil ikke være adgang til åbning af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
2024-2025
Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede eSourcing-system, CTM fra EU-Supply. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail.
Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i EU-Supply. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger Tilbudsgiver sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud.
Bemærk venligst, at både ordregivers og Tilbudsgivers handlinger logges i systemet.
Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supply's Support på telefon 70 20 80 14 eller mail til dksupport@eu-supply.com
Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via besked-modulet inde i systemet. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle.
Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudsloven finder følgende af udbudslovens frivillige udelukkelsesgrunde anvendelse i nærværende udbud:
- Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet, sociallovgivningsområdet og det arbejdsretlige område, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1,
- Konkurs, insolvens, tvangsakkord uden for konkurs, en situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret, aktiver administreres af en kurator, eller erhvervsvirksomheden er indstillet, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2,
- Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 3,
- Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 4.
I henhold til udbudsbekendtgørelsens pkt. III.2.2 gælder der særlige vilkår for opfyldelse af kontrakten, idet udførelse af lægevagtkørsel forudsætter en taxabevilling eller en limousinetilladelse, jf. kravspecifikationen i Kontraktbilag 2. Herudover gælder følgende særlige vilkår for opfyldelse af kontrakten:
Arbejdsklausul:
Leverandøren skal sikre, at ansatte hos Leverandøren og eventuelle underleverandører, som medvirker til at opfylde Kontrakten i Danmark, er sikret løn (herunder særlige ydelser), arbejdstid og andre arbejdsvilkår i henhold til udkast til kontrakt pkt. 8.3 og kontraktbilag 5.
Socialt ansvar:
Der stilles i kontrakten krav om, at leverandørens ydelser skal leveres med respekt for nationale og internationale love og regler vedrørende menneskerettigheder, arbejdstagerrettigheder, miljø og antikorruption. Der henvises herudover til udkast til kontrakt pkt. 19.
Udfasningsperiode:
Leverandøren skal være indstillet på, at kontrakten vil være gældende på uændrede vilkår i en eventuel udfasningsperiode efter kontraktudløb ved overgang til en anden leverandør i en efterfølgende kontraktperiode. Perioden kan dog ikke overstige 6 måneder. Se yderligere udkast til kontrakt pkt. 4.5.
Straffeattester:
Det er Leverandørens ansvar at sikre, at de medarbejdere, der løser opgaver i henhold til kontrakten, ikke er uegnede til at udføre de pågældende opgaver på betryggende og ansvarlig vis. Leverandøren skal derfor sikre, at de medarbejdere, der anvendes ved udførelsen af kontrakten, ikke har forhold på deres straffeattester, der kan skabe tvivl herom, herunder forhold vedr. vold, trusler om vold, tyveri og lignende. Der henvises til udkast til kontrakt pkt. 8.5.
Nævnenes Hus, Tolboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage skal være modtaget i Klagenævnet inden 45 dage fra dagen efter, at Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0