Fakta om udbudet
Udbyder
Odense Kommune
Udvidet dialogrunde - lager/logistik stomiprojekt
Odense Kommune
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 35209115
Postadresse: Flakhaven 2
By: Odense S
NUTS-kode: DK0
Postnummer: 5260
Land: Danmark
Kontaktperson: Sandy Lykke Lützen
E-mail: sall@odense.dk
Telefon: +45 29135744
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.odense.dk/
Del II: Genstand
Udvidet dialogrunde - lager/logistik stomiprojekt
Udbud af kontrakt på lager, logistik og distribution af stomiprodukter til borgere i Midtjylland og Syddanmark. Endvidere lager, logistik, distribution samt opsætning/nedtagning af telesundhedsløsninger i den midtjyske landsdel.
Kommuner i Syddanmark og Midtjylland, der tilslutter sig den kommende løsning på stomiområdet.
Der udbydes en samlet aftale på lager, logistik og distributionsydelser for stomiprodukter og andre kropsbårne hjælpemidler til borgere i kommunerne i Syddanmark og Midtjylland. Derudover indeholder aftalen også lager, logistik og distribution samt opsætning af telesundhedsløsninger til borgere i Region Midtjylland samt kommunerne i Midtjylland. Aftalen skal endvidere kunne rumme at nye produktområder tilknyttes løbende, det kan være urologiprodukter, diabeteshjælpemidler, sygeplejeartikler o.l. Der vil være tale om dels en klassisk lager og logistik/distributionsopgave, og dels opgaver relateret til det specifikke produktområde, her kan f.eks. nævnes hulklip i stomiposer og plader, hvis en borger er ikke selv er i stand til at gøre dette. Der indbydes til dialogrunder (2 møder med hver udvalgt leverandør, vi regner med at udvælge 4-5 leverandører), hvor emnet er dels omfang af investeringer, der skal foretages af vindende leverandør, for at kunne udføre opgaven - og dermed hvad er den optimale kontraktlængde. Derudover ønskes en vurdering af, hvor stort omfanget af opgaven er. Hertil vil vi fremsende data på stomiprodukter, der gør, at vi sammen kan anslå hvor stor en opgave det er, der skal løses. Endelig ønskes udvidelsesmuligheder i kontrakten drøftet. Dialogrunderne vil finde sted i Odense, og der er indtilvidere sat flg. dage af: 1. runde: 22. og 28.11.2019. 2. runde: 16. og 17.1.2020. Til mødet vil deltage arbejdsgruppen, der består af folk fra Aarhus Kommune, Odense Kommune, Region Syddanmark og Fælles Servicecenter i Midtjylland. Interesserede skal melde ind til Sandy Lykke Lützen, hvis de ønsker at deltage i dialogrunderne. Hvis der er mere end 4-5 leverandører, der ønsker at deltage, udvælges der udfra en vurdering af erfaringsgrundlag med logistik af medicinsk udstyr samt levering til borgere (til pakkeboks eller dør).
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger