Fakta om udbudet
Udbyder
Bornholms Regionskommune
Annuleringsbekendtgørelse af udbud af el-personbiler til Bornholms Regionskommune
Bornholms Regionskommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 26696348
Postadresse: Ullasvej 23
By: Rønne
NUTS-kode: DK
Postnummer: 3700
Land: Danmark
Kontaktperson: Mette Rasch Pedersen
E-mail: mette.rasch.pedersen@brk.dk
Telefon: +45 56921041
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/120423870.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.brk.dk/
Del II: Genstand
Annuleringsbekendtgørelse af udbud af el-personbiler til Bornholms Regionskommune
Formålet med udbuddet er at udskifte de i hjemmeplejen leasede biler, hvis leasingkontrakt udløber i 2020.
Udbuddet omfatter indkøb af 5 el-personbiler på hvide plader, leveret i 2020 i henhold til leveringplan, se bilag 1 herfor.
Alle biler skal leveres i primo 2020 i henhold til leveringplan, se bilag 1.
Formålet med udbuddet er at udskifte de i hjemmeplejen leasede biler, hvis leasingkontrakt udløber i 2020.
Udbuddet omfatter indkøb af 5 el-personbiler på hvide plader, leveret i 2020 i henhold til leveringplan, se bilag 1 herfor.
Alle biler skal leveres i primo 2020 i henhold til leveringplan, se bilag 1.
Alle bilerne skal leveres med påmonterede vinterdæk klasse C.
Der er behov for forholdsvis små, men funktionelle biler med god komfort.
Der ønskes kun tilbud på segment klasse B i henhold til Dansk og Europæisk klassificering.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk