Fakta om udbudet
Udbyder
Aalborg Universitet
Rammeaftale - Flytteopgave for Aalborg Universitet.
Aalborg Universitet
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
Aalborg Universitet
Fredrik Bajers Vej 5 — Postboks 159
Att: Finn Westergaard Pedersen
9100 Aalborg
DANMARK
Telefon: +45 99407424
Mailadresse: fwp@adm.aau.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.aau.dk
Yderligere oplysninger fås her: Aalborg Universitet
Fredrik Bajers Vej 5 — Postboks 159
Kontaktpunkt(er): Aalborg Universitet
Att: Finn Westergaard Pedersen
9100 Aalborg
DANMARK
Telefon: +49 99407424
Mailadresse: fwp@adm.aau.dk
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Aalborg Universitet
Fredrik Bajers Vej 5 — Postboks 159
Kontaktpunkt(er): Aalborg Universitet
Att: Finn Westergaard Pedersen
9100 Aalborg
DANMARK
Telefon: +49 99407424
Mailadresse: fwp@adm.aau.dk
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Aalborg Universitet
Fredrik Bajers Vej 5 — Postboks 159
Kontaktpunkt(er): Aalborg Universitet
Att: Finn Westergaard Pedersen
9100 Aalborg
DANMARK
Mailadresse: fwp@adm.aau.dk
Del II: Kontraktens genstand
NUTS-kode
60000000, 63100000, 60180000, 60183000
Der kan afgives bud på en eller flere delaftaler
Anslået værdi eksklusive moms: 13 000 000 DKK
Beskrivelse af disse optioner: Rammeaftalen er 3 årig med mulighed for forlængelse i 2 x 12 måneder.
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 2
Oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 160000000, 63100000, 60180000, 60183000
60000000, 63100000, 60180000, 60183000
60000000, 63100000, 60180000, 60183000
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
— Udfyldt og underskrevet tro og love erklæring om, i hvilket omfang Tilbudsgiver har ubetalt, forfalden gæld til det offentlige (jf. Finansministeriets lovbekendtgørelse nr. 336 af 13.5.1997) Fortrykt formular findes som Bilag 2 Tro - og love erklæring.
— Dokumentation for, at Tilbudsgiver ikke er udelukket fra at afgive tilbud i henhold til artikel 45 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv nr. 2004/18/EF af 31.3.2004. Dokumentationen skal være gældende på tilbudsafgivningstidspunktet.
Fortrykt formular findes som bilag 3:
Tilbudsgiver vil ikke komme i betragtning ved skyldig gæld på 100 000 DKK eller mere til det offentlige.
Såfremt der anvendes underleverandører, dog maksimalt 4 for hele kontrakten. Skal hver af disse udfylde bilag 2 og 3, som skal fremsendes sammen med tilbuddet fra hovedtilbudsgiver.
— Kopi af gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring. Forsikringen skal som minimum følge og være jf. DMF's almindelige betingelser. Med gyldig forsikring forstår ordregiver, at der fremsendes dokumentation for, at forsikringen er i kraft og, at der er dækning på denne. AAU er selvforsikret.
— De seneste 3 års afsluttede revisortegnede regnskab, som minimum skal vise en positiv egenkapital pr. år, hvert år.
— De seneste 3 års afsluttede revisortegnede regnskab skal, som minimum skal vise 10 000 000 DKK i omsætning pr. år, hvert år.
Såfremt Tilbudsgiver ikke kan fremlægge årsregnskab for det senest 1 regnskabsår på grund af tidspunktet for Tilbudsgivers etablering, kan Tilbudsgiver blot vedlægge de tilstedeværende årsregnskaber.
Tilbudsgiver skal skriftligt redegøre for, at minimum 80 % pr. år af de sidste 3 års omsætning kommer fra opgaver af flyttemæssig karakter, som nærværende udbudte opgave. Det er et mindste krav. Simple transportopgaver, så som palle-kørsel, daglig distribution ol. Indgår ikke i denne type opgaver.
Eventuel omsætning på opbevaring må gerne fratrækkes ovenstående.
b) Teknisk kapacitet:
En beskrivelse af tilbudsgivers virksomhedsprofil, herunder ejerforhold, organisationen, antal ansatte og forretningsområder. Tilbudsgiver skal beskrive den tekniske kapacitet. Hvis der gives tilbud på mere end én lokation, bedes den tekniske kapacitet opgøres pr. område.
— Antal flyttefolk
— Antal varebiler
— Antal små flyttebiler
— Antal store flyttebiler (over 24 m3)
— Tilbudsgiver skal oplyse kontaktdata på eventuelle Underleverandør— Såfremt underleverandørens tekniske kapacitet indgår i oplyste tekniske kapacitet, skal den enkelte underleverandørs tekniske kapacitet synliggøres særskilt
— Beskrivelse af tilbudsgivers kvalitets- og miljøsikringssystem skal medsendes.
— 4) Referenceliste over de seneste 3 år. (Bilag 6)
Følgende oplysninger skal være inkluderet i referencelisten:
— Beskrivelse af sammenlignelige leveringer (timebaseret leverancer) med tilknyttet omsætningstal
— Navn på kunde
— Kontaktperson + kontaktdata ved kunde
— Årstal/tidspunkt/periode for levering af de sammenlignelige leveringer
Der skal om muligt angives minimum 3 tilsvarende referencer og maksimalt 6. Er det ikke muligt at angive 3 referencer — eller referencer overhovedet — skal årsagen hertil fremgå af tilbuddet.
1 af referencerne skal indeholde flytning af laboratoriermøbler, undervisningslokaler og værksteder, som skal dokumenteres i nærværende bilag 6.
Retten til at udøve det pågældende erhverv:
— Kopi af Tilbudsgivers autorisation (køretilladelse fra Færdselsstyrelsen) for udøvelse af erhvervet i form af færdselsstyrelsens gyldige tilladelse til udførelse af erhvervsmæssig befordring for den pågældende tilbudsgiver. (Vognmandserhverv). Tilladelsen skal være gyldig på tidspunktet for tilbudsafgivelse og i mindst 3 måneder efter kontraktudløb.
Del IV: Procedure
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de nedenfor anførte kriterier
1. Pris. Vægtning 50
2. Kvalitet. Vægtning 20
3. Service. Vægtning 30
Del VI: Supplerende oplysninger
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Parhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
Der er organ for mægling i Danmark
DANMARK
Konkurrence - og Forbrugsstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK