23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 083-148099
Offentliggjort
30.04.2015
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Aalborg Universitet

Rammeaftale - Flytteopgave for Aalborg Universitet.


Aalborg Universitet

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Aalborg Universitet
Fredrik Bajers Vej 5 — Postboks 159
Att: Finn Westergaard Pedersen
9100 Aalborg
DANMARK
Telefon: +45 99407424
Mailadresse: fwp@adm.aau.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.aau.dk

Yderligere oplysninger fås her: Aalborg Universitet
Fredrik Bajers Vej 5 — Postboks 159
Kontaktpunkt(er): Aalborg Universitet
Att: Finn Westergaard Pedersen
9100 Aalborg
DANMARK
Telefon: +49 99407424
Mailadresse: fwp@adm.aau.dk

Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Aalborg Universitet
Fredrik Bajers Vej 5 — Postboks 159
Kontaktpunkt(er): Aalborg Universitet
Att: Finn Westergaard Pedersen
9100 Aalborg
DANMARK
Telefon: +49 99407424
Mailadresse: fwp@adm.aau.dk

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Aalborg Universitet
Fredrik Bajers Vej 5 — Postboks 159
Kontaktpunkt(er): Aalborg Universitet
Att: Finn Westergaard Pedersen
9100 Aalborg
DANMARK
Mailadresse: fwp@adm.aau.dk

I.2) Type ordregivende myndighed
Andet: Universitet
I.3) Hovedaktivitet
Uddannelse
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Rammeaftale. Flytteopgave for Aalborg Universitet.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
NUTS-kode
II.1.3) Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
II.1.4) Oplysninger om rammeaftale
II.1.5) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Rammeaftale. Flytteopgave for Aalborg Universitet i Aalborg, Esbjerg og København.
II.1.6) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60000000, 63100000, 60180000, 60183000

II.1.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.1.8) Delaftaler
Kontrakten er opdelt i delaftaler: ja
Der kan afgives bud på en eller flere delaftaler
II.1.9) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2) Kontraktens mængde eller omfang
II.2.1) Samlet mængde eller omfang:
Estimeret volumen/indkøb på aftalen i en 3 årig periode ca. 13 000 000 DKK.
Anslået værdi eksklusive moms: 13 000 000 DKK
II.2.2) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af disse optioner: Rammeaftalen er 3 årig med mulighed for forlængelse i 2 x 12 måneder.
II.2.3) Oplysninger om forlængelse
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 2
II.3) Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse

Oplysninger om delaftaler

Delaftale nr.: 1
1) Kort beskrivelse
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60000000, 63100000, 60180000, 60183000

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 2
1) Kort beskrivelse
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60000000, 63100000, 60180000, 60183000

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 3
1) Kort beskrivelse
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60000000, 63100000, 60180000, 60183000

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:
III.1.2) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
III.1.3) Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
III.1.4) Andre særlige vilkår
III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister
III.2.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: a) Personlige forhold og økonomisk kapacitet:
— Udfyldt og underskrevet tro og love erklæring om, i hvilket omfang Tilbudsgiver har ubetalt, forfalden gæld til det offentlige (jf. Finansministeriets lovbekendtgørelse nr. 336 af 13.5.1997) Fortrykt formular findes som Bilag 2 Tro - og love erklæring.
— Dokumentation for, at Tilbudsgiver ikke er udelukket fra at afgive tilbud i henhold til artikel 45 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv nr. 2004/18/EF af 31.3.2004. Dokumentationen skal være gældende på tilbudsafgivningstidspunktet.
Fortrykt formular findes som bilag 3:
Tilbudsgiver vil ikke komme i betragtning ved skyldig gæld på 100 000 DKK eller mere til det offentlige.
Såfremt der anvendes underleverandører, dog maksimalt 4 for hele kontrakten. Skal hver af disse udfylde bilag 2 og 3, som skal fremsendes sammen med tilbuddet fra hovedtilbudsgiver.
— Kopi af gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring. Forsikringen skal som minimum følge og være jf. DMF's almindelige betingelser. Med gyldig forsikring forstår ordregiver, at der fremsendes dokumentation for, at forsikringen er i kraft og, at der er dækning på denne. AAU er selvforsikret.
— De seneste 3 års afsluttede revisortegnede regnskab, som minimum skal vise en positiv egenkapital pr. år, hvert år.
— De seneste 3 års afsluttede revisortegnede regnskab skal, som minimum skal vise 10 000 000 DKK i omsætning pr. år, hvert år.
Såfremt Tilbudsgiver ikke kan fremlægge årsregnskab for det senest 1 regnskabsår på grund af tidspunktet for Tilbudsgivers etablering, kan Tilbudsgiver blot vedlægge de tilstedeværende årsregnskaber.
Tilbudsgiver skal skriftligt redegøre for, at minimum 80 % pr. år af de sidste 3 års omsætning kommer fra opgaver af flyttemæssig karakter, som nærværende udbudte opgave. Det er et mindste krav. Simple transportopgaver, så som palle-kørsel, daglig distribution ol. Indgår ikke i denne type opgaver.
Eventuel omsætning på opbevaring må gerne fratrækkes ovenstående.
III.2.3) Teknisk kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt:
b) Teknisk kapacitet:
En beskrivelse af tilbudsgivers virksomhedsprofil, herunder ejerforhold, organisationen, antal ansatte og forretningsområder. Tilbudsgiver skal beskrive den tekniske kapacitet. Hvis der gives tilbud på mere end én lokation, bedes den tekniske kapacitet opgøres pr. område.
— Antal flyttefolk
— Antal varebiler
— Antal små flyttebiler

— Antal store flyttebiler (over 24 m3)

— Tilbudsgiver skal oplyse kontaktdata på eventuelle Underleverandør
— Såfremt underleverandørens tekniske kapacitet indgår i oplyste tekniske kapacitet, skal den enkelte underleverandørs tekniske kapacitet synliggøres særskilt
— Beskrivelse af tilbudsgivers kvalitets- og miljøsikringssystem skal medsendes.
— 4) Referenceliste over de seneste 3 år. (Bilag 6)
Følgende oplysninger skal være inkluderet i referencelisten:
— Beskrivelse af sammenlignelige leveringer (timebaseret leverancer) med tilknyttet omsætningstal
— Navn på kunde
— Kontaktperson + kontaktdata ved kunde
— Årstal/tidspunkt/periode for levering af de sammenlignelige leveringer
Der skal om muligt angives minimum 3 tilsvarende referencer og maksimalt 6. Er det ikke muligt at angive 3 referencer — eller referencer overhovedet — skal årsagen hertil fremgå af tilbuddet.
1 af referencerne skal indeholde flytning af laboratoriermøbler, undervisningslokaler og værksteder, som skal dokumenteres i nærværende bilag 6.
Retten til at udøve det pågældende erhverv:
— Kopi af Tilbudsgivers autorisation (køretilladelse fra Færdselsstyrelsen) for udøvelse af erhvervet i form af færdselsstyrelsens gyldige tilladelse til udførelse af erhvervsmæssig befordring for den pågældende tilbudsgiver. (Vognmandserhverv). Tilladelsen skal være gyldig på tidspunktet for tilbudsafgivelse og i mindst 3 måneder efter kontraktudløb.
III.2.4) Oplysning om reserverede kontrakter
III.3) Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter
III.3.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.3.2) Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Offentlig
IV.1.2) Grænse for, hvor mange økonomiske aktører der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
IV.1.3) Reduktion af antallet af økonomiske aktører under forhandlingerne eller dialogen
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier

Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de nedenfor anførte kriterier

1. Pris. Vægtning 50

2. Kvalitet. Vægtning 20

3. Service. Vægtning 30

 

IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed:
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
IV.3.3) Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter
IV.3.4) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
27.7.2015 - 12:00
IV.3.5) Dato for afsendelse til udvalgte kandidater af opfordringer til at afgive bud eller at deltage
IV.3.6) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
dansk.
IV.3.7) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
IV.3.8) Åbning af bud
Der må være personer til stede under åbningen af bud: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
VI.2) Oplysninger om EU-midler
VI.3) Yderligere oplysninger
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Parhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK

Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne

Der er organ for mægling i Danmark
DANMARK

VI.4.2) Indgivelse af klager
VI.4.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence - og Forbrugsstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
27.4.2015

Send til en kollega

0.049