Fakta om udbudet
Udbyder
Region Syddanmark - Sygehus Sønderjylland
Lagerautomater til Sygehus Sønderjylland — Aabenraa
Region Syddanmark - Sygehus Sønderjylland
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: DK29190909
Postadresse: Kresten Philipsens Vej 15
By: Aabenraa
NUTS-kode: DK032
Postnummer: 6200
Land: Danmark
Kontaktperson: Martin Djørup
E-mail: martin.djorup@rsyd.dk
Telefon: +45 29490347
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.sygehussonderjylland.dk/wm233821
Del II: Genstand
Lagerautomater til Sygehus Sønderjylland — Aabenraa
Levering, montering, idriftsætning og indkøring af lagerautomater.
Sygehus Sønderjylland, Aabenraa.
Udbygning af sygehuset i Aabenraa, som er et projekt under kvalitetsfonden, udføres i 2 faser. Fase 1 blev taget i brug i efteråret 2014. Dette udbud vedrører teknisk udstyr til projektets fase 2. Der henvises i øvrigt til udbudsmaterialet uploadet på https://www.rib-software.dk/udbudsportal/ under tilbudsnummer TN281171.
Udbuddet omfatter optioner på forskellige niveauer af serviceaftaler.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Lagerautomater til Sygehus Sønderjylland - Aabenraa
Postadresse: Bakkegårdsvej 501
By: Humlebæk
NUTS-kode: DK032
Postnummer: 3050
Land: Danmark
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt. Klager over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden.
I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen. Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 20 000 DKK
Postadresse: Carl Jacobsensvej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 33326144
Internetadresse: https://www.kfst.dk