Fakta om udbudet
Udbyder
Lyngby-Taarbæk Kommune
Opdateringer
I stedet for: II.1.5) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene: 4 brandkøretøjer. II.1.5) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene: 5 brandkøretøjer.
I stedet for: IV.3.4) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse: 16.6.2015 (12:00) IV.3.4) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse: 30.6.2015 (12:00)
Udbud af brandkøretøjer.
Lyngby-Taarbæk Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
Lyngby-Taarbæk Kommune
11715311
Rådhuset, Lyngby Torv 17
Att: Jeppe Pedersen
2800 Kongens Lyngby
DANMARK
Telefon: +45 45973000
Mailadresse: jeep@ltk.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.ltk.dk
Internetadresse for køberprofilen: http://eu.eu-supply.com/ctm/Supplier/CompanyInformation/Index/157608
Elektronisk adgang til oplysninger: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=142612&B=LTK
Elektronisk indsendelse af bud og ansøgninger om deltagelse: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=142612&B=LTK
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: ja
Gentofte Kommune
Gladsaxe Kommune
Herlev Kommune
Ballerup Kommune
Lyngby-Taarbæk Kommune
Del II: Kontraktens genstand
Indkøb
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Kongens Lyngby.
NUTS-kode DK012
Kommunerne forventer at have etableret sig som et fælles redningsberedskab efter § 60 i den kommunale styrelseslov med virkning fra den 1.1.2016. Herefter vil kontrakthavers kontraktpart være Beredskab Øst, som udgøres af de 5 kommuner, som hæfter solidarisk over for kontraktshaveren.
34144210, 34144212, 34144213
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Fakturering skal efter nærmere anvisning ske til Kommunens leasingselskab.
2. Tro og love erklæring om at tilbudsgiver ikke har forfalden udbetalt gæld til det offentlige, jf. udbudsmaterialet.
3. Tro og love erklæring om at tilbudsgiver ikke er omfattet af én/flere af udelukkelseskriterierne i art. 45 i Rdir. 20004/18/EF, jf. udbudsmaterialet.
4. Erklæring om arbejdsforhold.
Referenceliste for ydelser, der er udført af tilsvarende karakter jf. udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Skal der betales for dokumenterne?: nej
Del VI: Supplerende oplysninger
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Har en ordregiver iværksat et begrænset udbud, et udbud efter forhandling med forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse eller et udbud efter proceduren konkurrencepræget dialog, efter udbudsdirektivet, skal en virksomheds klage over ikke at være blevet prækvalificeret være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret.
Klage over udbud omfattet af udbudsdirektivet, som ikke er omfattet af ovenstående, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Se nærmere om indgivelse af klager på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: http://www.klfu.dk/
Konkurrence og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk/