Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=262862&B=EVENEX
Udbyder
Næstved Kommune
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 17-03-2020
Time: 00:00
Læses:
Dato: 20-03-2020
Time: 12:00
Yderligere oplysninger
Tilbudsfristen ændres til 20. marts 2020 kl. 12.00 som følge af, at der er offentliggjort supplerende oplysninger.
Udbud af Specialkørsel
Næstved Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189625
Postadresse: Rådmandshaven 20
By: Næstved
NUTS-kode: DK022
Postnummer: 4700
Land: Danmark
Kontaktperson: Rebecca Noer
E-mail: renoer@naestved.dk
Telefon: +45 55885410
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.naestved.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/39787
Del II: Genstand
Udbud af Specialkørsel
Nærværende udbud vedrører indkøb af special kørsel med skole- og daginstitutionsbørn, hvor det ikke er muligt at benytte offentlige transportmidler. Kørslen administreres af Næstved Kommune i samarbejde med skoler og daginstitutioner. Nogle kørselstyper har helt særlige krav til chaufførens indlevelsesevne og forståelse for børns forskellighed og handicaps.. Udbuddet er opdelt i følgende 5 delaftaler:
- Delaftale 1: Kørsel til og fra undervisning af skoleelever til special klasser,
- Delaftale 2: Kørsel af skoleelever efter bevilling af sagsbehandler,
- Delaftale 3: Kørsel af før-skolebørn i daginstitutioner med tale-høre og sproglige vanskeligheder (sproggrupper),
- Delaftale 4: Kørsel af før-skolebørn i daginstitutioner med tale-høre og sproglige vanskeligheder samt et behov for special undervisning (Taleklasser),
- Delaftale 5: Ad-hoc kørsel.
Delaftale 1 - Kørsel til og fra undervisning af skoleelever til specialklasser
Næstved Kommune
Denne kørsel omhandler elever grundet et fysisk/psykisk handicap ikke er i stand til at benytte kollektiv trafik.
Kørselsopgaven består i, at sikre eleverne en daglig og tryg befordring til og fra skole eller i helt særlige tilfælde SFO.
Kørslen omfatter elever på 0. – 10. klassetrin.
Mulighed for forlængelse i op til 12 måneder.
Mulighed for forlængelse i op til 12 måneder.
Delaftale 2 - Kørsel af børn og unge efter bevilling af sagsbehandler
Næstved Kommune
I nogle tilfælde kan der forekomme særlig befordring af et barn eller en ung. Sagsbehandler i CBU kan bevilge befordring af kørsel til og fra SFO i ferieperioder, til terapi/behandling, aflastningssted eller lignende samt til anden forælder, hvis betingelserne i den del af serviceloven, som CBU forvalter, er opfyldt.
Mulighed for forlængelse i op til 12 måneder.
Mulighed for forlængelse i op til 12 måneder.
Delaftale 3 - Kørsel af før-skolebørn i daginstitutioner med tale-høre og sproglige vanskeligheder (sproggrupper)
Næstved Kommune
Kørslen omfatter befordring af førskolebørn mellem sproggruppen og institutionen/hjemmet i lukkede busruter.
Der er i alt 4 sproggrupper med 6 børn i hver gruppe.
Undervisningen i sproggrupperne foregår 2 gange om ugen á 3 timer i lokalerne i Sprogkilden, Kildemarksvej 65, 4700 Næstved.
Mulighed for forlængelse i op til 12 måneder.
Mulighed for forlængelse i op til 12 måneder.
Delaftale 4 - Kørsel af før-skolebørn i daginstitutioner med tale-høre og sproglige vanskeligheder samt et behov for specialundervisning (Taleklasser)
Næstved Kommune
Kørslen omfatter befordring af førskolebørn mellem Taleklassen og hjemmet/institutionen i lukkede busruter.
Børnene afhentes i hjemmet og køres til Taleklassen. Efter undervisningen afhentes børnene i Taleklasserne og køres til institutionen.
Der er i alt 2 Taleklaser med 6 børn i hver gruppe.
Undervisningen i Taleklasserne foregår 3 gange om ugen á 4 timer i lokalerne i Sprogkilden, Kildemarksvej 65, 4700 Næstved.
Mulighed for forlængelse i op til 12 måneder.
Mulighed for forlængelse i op til 12 måneder.
Delaftale 5 - Ad-Hoc kørsel
Næstved Kommune
Ad hoc-kørsel dækker over kørsel på skoledage til undervisning, som ikke er indeholdt i delaftaler 1-4. Der køres fra elevens folkeregisteradresse til skole/uddannelsesinstitution.
Ad-hoc kørsel skal kunne iværksættes med kort varsel. Ved henvendelse til leverandøren inden kl. 12:00, skal kørslen kunne iværksættes fra næste morgen.
Eleverne skal ankomme til folkeskolen/uddannelsesinstitutionen tidligst 10 minutter inden ringetid og afhentes senest 10 minutter efter ringetid.
Mulighed for forlængelse i op til 12 måneder.
Mulighed for forlængelse i op til 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Den udførte kørsel vil kunne udføres af såvel busser, minibusser som taxi. Kørsel med taxi kan ske på baggrund af taxabevilling, mens kørsel med øvrige køretøjer kræver tilladelse til erhvervsmæssig personbefordring jf. lovbekendtgørelse nr. 1050 af 12.11.2012 om buskørsel med senere ændringer.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk