Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=264058&B=EVENEX
Udbyder
Næstved Kommune
Vindere
Delaftale A
(19.08.2020)
Egons A/S
4200 Slagelse
Delaftale B
(19.08.2020)
Busselskabet Pletten ApS
2980 Kokkedal
Delaftale C
(19.08.2020)
Ørslev Servicetrafik
Vordingborg
Udbud af tandlæge-, svømme- og lukket skolebuskørsel
Næstved Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189625
Postadresse: Rådmandshaven 20
By: Næstved
NUTS-kode: DK022
Postnummer: 4700
Land: Danmark
Kontaktperson: Rebecca Noer
E-mail: renoer@naestved.dk
Telefon: +45 55885300
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.naestved.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/39787
Del II: Genstand
Udbud af tandlæge-, svømme- og lukket skolebuskørsel
Udbuddet indeholder 3 delaftaler om kørsel af folkeskoleelever til henholdsvis tandlæge og svømmeundervisning samt lukket skolebuskørsel.
Delaftale A
Næstved Kommune
Udbuddet omhandler kørsel af folkeskoleskoleelever mellem skole og kommunens tandlæger.
Kontrakten kan forlænges i op til 12 måneder.
Kontrakten kan forlænges i op til 12 måneder.
Delaftale B
Næstved Kommune
Udbuddet vedrører kørsel af folkeskoleelever til og fra svømmeundervisning.
Kontrakten kan forlænges i op til 12 måneder.
Kontrakten kan forlænges i op til 12 måneder.
Delaftale C
Næstved Kommune
Udbuddet vedrører kørsel af folkeskoleelever i lukkede busruter.
Kontrakten kan forlænges i op til 12 måneder.
Kontrakten kan forlænges i op til 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Den udførte kørsel vil kunne udføres af såvel busser, minibusser som taxi. Kørsel med taxi kan ske på baggrund af taxabevilling, mens kørsel med øvrige køretøjer kræver tilladelse til erhvervsmæssig personbefordring jf. lovbekendtgørelse nr. 1050 af 12.11.2012 om buskørsel med senere ændringer.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk