Fakta om udbudet
Udbyder
Region Sjælland
Drift af lager ved Universitetshospital Sjælland, Køge
Region Sjælland
Berigtigelse
Bekendtgørelse om ændringer eller supplerende oplysninger
Tjenesteydelser
(Supplement til Den Europæiske Unions Tidende, 2020/S 023-051211)
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
CVR-nummer: 29190658
Postadresse: Alleen 15
By: Sorø
NUTS-kode: DK02
Postnummer: 4180
Land: Danmark
Kontaktperson: Thomas Holm
E-mail: thovh@regionsjaelland.dk
Telefon: +45 23347086
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394
Del II: Genstand
Drift af lager ved Universitetshospital Sjælland, Køge
Udbuddet vedrører indkøb af drift af lager ved Universitethospital Sjælland, Køge. Leverancen omfatter opbevaring, håndtering og transport af sterile engangsartikler og uklassificerede varer. Det forventes, at SUH Køge lager håndterer en årlig omsætning af lagervarer til en værdi ca. 80 000 000 DKK. Dertil kommer varekøb for ca. 25 000 000 DKK af skaffevarer, som håndteres som cross docking på SUH Køge lager. Det forventes, at SUH Køge lager varemodtager varer fra ca. 700 vareleverandører, som enten lagervarer eller skaffevarer. Det forventes, at SUH Køge lager lagerfører ca. 1 600 forskellige varenumre af uklassificerede varer i almindeligt pluklager, samt ca. 1 900 forskellige varenumre af sterile engangsartikler i sterilt pluklager. På nuværende SUH Køge er der ca. 100 brugere. På det fuldt udbyggede SUH Køge vil der være ca. 290 brugere. Udbuddet omfatter udviklingsopgave og med efterfølgende drift.
Del VI: Supplerende oplysninger
Del VII: Ændringer
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:
Der kan opgives indtil 5 referencer, som gerne må være opgaver for samme kunde. Referencer ud over antallet¨vil ikke indgå i vurderingen. Referencerne skal være påbegyndte indenfor de sidste 3 år fra ansøgningsfristen at regne og ikke nødvendigvis være afsluttede ved ansøgningsfristen.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
Mindstekrav til deltagelse:
Minimum 1 reference indenfor lagerdrift indenfor sundheds- og farmaområdet.
Mindstekrav:
Minimum 1 reference skal omfatte et pluk på minimum 50 000 linjer per år.
Tilbudsgiver skal levere en oversigt over de betydeligste leverancer indenfor lagerdrift på sundheds- og farmaområdet. Der kan opgives indtil 5 referencer, som gerne må være opgaver for samme kunde. Referencer ud over de angivne maksimalt 5 referencer vil ikke indgå i vurderingen. Referencerne skal være påbegyndt indenfor de sidste 3 år fra ansøgningsfristen, men ikke nødvendigvis være afsluttede ved ansøgningsfristen. Såfremt en reference ikke er afsluttet kan den dog medtages uanset at den ikke er påbegyndt indenfor de sidste 3 år fra ansøgningfristen.
En reference må ikke fylde mere end 1 A4 side. De dele af en reference der overstiger den nævnte begrænsning på 1 A4 side, vil ikke blive vurderet.
Den enkelte reference skal indeholde følgende oplysninger:
— Navn på kunde og kontaktperson med angivelse af dennes kontaktoplysninger
— Starttidspunkt
— Evt. afslutningstidspunkt
— Antal pluk opgjort for 12 måneders sammenhængende perioder
— Evt. udførelse indenfor farma- og/eller hospitalssektoren
— Opfyldelse af KPI’er
— Evt. udviklingsopgaver indenfor bestillings- og leveringskoncepter.
Mindstekrav: Der kræves mindst én reference.
Mindstekrav: En reference skal omfatte et pluk på minimum 50 000 linjer per år.