Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/e08e20fe-64e8-44b2-a351-06c175197ba0/publicMaterial
Udbyder
MOVIA
Opdateringer
II.2.4)
I stedet for:
Movias dynamiske indkøbssystem D1 anvendes til indkøb af rutekørsel. Der vil være tale om almindelig rutekørsel i form af supplerende kørsel, ekstrakørsel og dubleringskørsel. Kørslen kan finde sted indenfor hele Movias geografiske område. Kørslen indkøbes indenfor 4 kategorier. De 4 kategorier omfatter kørsel med busser på 12 meter hhv. med eller uden rejsekortudstyr, samt busser over 12 meter hhv. med eller uden rejsekort.
Det første indkøb på systemet forventes udsendt d. 11. maj 2020. Såfremt ansøger er interesseret i at blive inviteret til at afgive tilbud på dette første indkøb, bedes ansøger søge om optagelse i systemet senest d. 7. maj 2020 kl. 14.00.
Læses:
Movias dynamiske indkøbssystem D1 anvendes til indkøb af rutekørsel. Der vil være tale om almindelig rutekørsel i form af supplerende kørsel, ekstrakørsel og dubleringskørsel. Kørslen kan finde sted indenfor hele Movias geografiske område. Kørslen indkøbes indenfor 5 kategorier. De 5 kategorier omfatter kørsel med busser på 12 meter hhv. med eller uden rejsekortudstyr, busser over 12 meter hhv. med eller uden rejsekort, samt busser i forskellige størrelser med rejsekortudstyr.
II.2.4
I stedet for:
Movias dynamiske indkøbssystem D1 anvendes til indkøb af rutekørsel. Der vil være tale om almindelig rutekørsel i form af supplerende kørsel, ekstrakørsel og dubleringskørsel. Kørslen kan finde sted indenfor hele Movias geografiske område. Kørslen indkøbes indenfor 5 kategorier. De 5 kategorier omfatter kørsel med busser på 12 meter hhv. med eller uden rejsekortudstyr, busser over 12 meter hhv. med eller uden rejsekort, samt busser i forskellige størrelser med rejsekortudstyr.
Læses:
Movias dynamiske indkøbssystem D1 anvendes til indkøb af rutekørsel. Der vil være tale om almindelig rutekørsel i form af supplerende kørsel, ekstrakørsel og dubleringskørsel. Kørslen kan finde sted indenfor hele Movias geografiske område. Kørslen indkøbes indenfor 6 kategorier. De 6 kategorier omfatter kørsel med busser på 12 meter hhv. med eller uden rejsekortudstyr, kørsel med busser over 12 meter hhv. med eller uden rejsekort, kørsel med busser i forskellige størrelser med eller uden rejsekortudstyr, samt akut kørsel med busser i forskellige størrelser med eller uden rejsekortudstyr.
I.1
I stedet for:
Læses:
Det af Movia ejede selskab - Lokaltog A/S - tilføjes som ordregivende myndighed:
Lokaltog A/S
Jættevej 50
4100 Ringsted
CVR: 26159040
E-mail: post@lokaltog.dk
Tlf.: 0045 48 29 87 00
II.2.4
I stedet for:
Movias dynamiske indkøbssystem D1 anvendes til indkøb af rutekørsel. Der vil være tale om almindelig rutekørsel i form af supplerende kørsel, ekstrakørsel og dubleringskørsel. Kørslen kan finde sted indenfor hele Movias geografiske område. Kørslen indkøbes indenfor 5 kategorier. De 5 kategorier omfatter kørsel med busser på 12 meter hhv. med eller uden rejsekortudstyr, busser over 12 meter hhv. med eller uden rejsekort, samt busser i forskellige størrelser med rejsekortudstyr.
Læses:
Trafikselskabet Movia og Lokaltogs dynamiske indkøbssystem D1 anvendes til indkøb af rutekørsel. Der vil for Trafikselskabet Movia være tale om almindelig rutekørsel i form af supplerende kørsel, ekstrakørsel og dubleringskørsel. Der vil for Lokaltog være tale om togerstatningskørsel. Kørslen kan finde sted indenfor hele Movia og Lokaltogs geografiske område. Kørslen indkøbes indenfor 7 kategorier. De 6 kategorier omfatter kørsel for Trafikselskabet Movia med busser på 12 meter hhv. med eller uden rejsekortudstyr, med busser over 12 meter hhv. med eller uden rejsekort, med busser i forskellige størrelser med eller uden rejsekortudstyr, samt akut kørsel med busser i forskellige størrelser med eller uden rejsekortudstyr. Den 7. kategori omfatter al kørsel for Lokaltog.
D1 - Dynamisk indkøbssystem til rutekørsel
MOVIA
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/25/EU
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 29896569
Postadresse: Gammel Køge Landevej 3
By: Valby
NUTS-kode: DK01
Postnummer: 2500
Land: Danmark
Kontaktperson: Tinne Stissing Sejer-Nielsen
E-mail: tss@moviatrafik.dk
Telefon: +45 36131532
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/e08e20fe-64e8-44b2-a351-06c175197ba0/homepage
Del II: Genstand
D1 - Dynamisk indkøbssystem til rutekørsel
Movia annoncerer hermed oprettelsen af et dynamisk indkøbssystem til indkøb af rutekørsel. Der vil være tale om almindelig rutekørsel i form af supplerende kørsel, ekstrakørsel og dubleringskørsel.
Movias dynamiske indkøbssystem D1 anvendes til indkøb af rutekørsel. Der vil være tale om almindelig rutekørsel i form af supplerende kørsel, ekstrakørsel og dubleringskørsel. Kørslen kan finde sted indenfor hele Movias geografiske område. Kørslen indkøbes indenfor 4 kategorier. De 4 kategorier omfatter kørsel med busser på 12 meter hhv. med eller uden rejsekortudstyr, samt busser over 12 meter hhv. med eller uden rejsekort.
Det første indkøb på systemet forventes udsendt d. 11. maj 2020. Såfremt ansøger er interesseret i at blive inviteret til at afgive tilbud på dette første indkøb, bedes ansøger søge om optagelse i systemet senest d. 7. maj 2020 kl. 14.00.
Dette dynamiske indkøbssystem starter op medio maj 2020 og vil være uden tidsbegrænsning og løber således indtil det afsluttes med en bekendtgørelse i TED:
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ansøger (for selskaber den ansvarlige leder) skal opfylde de kvalifikationskrav, der følger af lov om buskørsel (lovbekendtgørelse nr. 1050 af 12.11.2012 med senere ændringer) og have tilladelse fra Færdselsstyrelsen til erhvervsmæssig personbefordring (Vognmandstilladelse). Ansøger skal endvidere være optaget i CVR-registeret.
Ansøgere, der befinder sig under omstændigheder som anført i udbudslovens § § 135, 136 og 137, stk. 1, nr. 1, 2 og/eller 5 er udelukket fra at deltage i udbuddet. En ansøger, der på et hvilket som helst tidspunkt under udbuddet bliver omfattet af en af udelukkelsesgrundene § § 135, 136 og 137, stk. 1, nr. 1, 2 og/eller 5 vil blive udelukket fra udbuddet, medmindre den pågældende inden for en af Movia fastsat rimelig frist fremlægger dokumentation, der viser tilbudsgiverens pålidelighed, jf. udbudslovens § 138.
Ansøger kan ansøge om at blive optaget i én eller flere af de 4 kategorier, som det dynamiske indkøbssystem er inddelt i, se nærmere i dokumentet "Beskrivelse af Dynamisk Indkøbssystem, DI). I dette dokument er endvidere beskrevet, hvorledes ansøger kan ansøge om optagelse i systemet og hvilke oplysninger ansøger skal indsende.
Der kan være krav om sikkerhedsstillelse og garantier i de konkrete indkøb under det dynamiske indkøbssystem
Der henvises til udbudsmaterialet for de konkrete indkøb under det dynamiske indkøbssystem
Såfremt ansøger er en sammenslutning af økonomiske enheder, eksempelvis et konsortium, skal ansøger aflevere en konsortium-erklæring.
Der henvises til udbudsmaterialet for de konkrete indkøb under det dynamiske indkøbssystem.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Efter klagenævnsloven § 7 stk. 1 skal klage over manglende prækvalifikation i henhold forsyningsvirksomhedsdirektivet, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter afsendelse af underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt.
Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til Klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Andre klager skal være indgivet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt, jf. klagenævnslovens § 7, stk. 2, nr. 1.
Efter klagenævnslovens § 6, stk. 4, skal klager, senest samtidig med indgivelse af klage over ordregiver til Klagenævnet, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage er indgivet til Klagenævnet.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk