23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 105-191853
Offentliggjort

Udbyder

Vejtransport


Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed

Direktiv 2004/17/EF

Del I: Ordregiver

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

DONG Energy Power A/S
Kraftværksvej 53
Att: Peter Aaquist Ostenfeld
7000 Fredericia
DANMARK
Telefon: +45 99557747
Mailadresse: peoje@dongenergy.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for ordregiveren: http://www.dongenergy.dk

I.2) Hovedaktivitet
Produktion, transport og distribution af gas og varme
Elektricitet
I.3) Kontrakt indgås på andre ordregiveres vegne
Ordregiveren indkøber på andre ordregiveres vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten
Rammeaftale vedr. containertransport af affald til måbjergværket fra vojens.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser

NUTS-kode DK0

II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene:
Containertransport af affald til måbjergværket fra vojens.
II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60100000

II.1.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: nej
II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Forhandling med udbud
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos ordregiveren:
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Udbudsbekendtgørelse

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 15-023767 af 22.1.2015

Del V: Kontrakttildeling

V.1) Tildeling og kontraktens værdi
Kontrakt nr.: 15-2-317 / WK00016126
Betegnelse: Rammeaftale vedr. containertransport af affald til måbjergværket fra
V.1.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
8.5.2015
V.1.2) Oplysninger om tilbud
V.1.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Bakkegården ApS
Bakkegårdsvej 11
6070 Christiansfeld
DANMARK

V.1.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.1.5) Oplysninger om underentreprise
V.1.6) Pris, der er betalt for lejlighedskøb

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævn for Udbud
Kampmannsgade 1
1780 København V
DANMARK
Telefon: +45 33307700

VI.3.2) Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): Fristerne fremgår af lov nr. 492 af 12.5.2010 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v.
Klager over ikke at være blevet prækvalificeret skal indgives inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
Klager over udbud skal indgives inden 6 måneder efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. Klager over udbud af en rammeaftale skal indgives inden 12 måneder efter at ordregiveren har indgået rammeaftalen regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden.
I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.
VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Telefon: +45 72268000

VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
29.5.2015

Send til en kollega

0.047