Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=269372&B=GULDBORGSUND
Udbyder
Guldborgsund Kommune
Vindere
Kørsel af børn til og fra børnehuset Solsikken
(14.07.2020)
Nymand A/S
Industriparken 1
4800 Nykøbing F.
Kørsel af børn til og fra børnehuset Solsikken
Guldborgsund Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 2918 8599
Postadresse: PARKVEJ 37
By: Nykøbing Falster
NUTS-kode: DK022
Postnummer: 4800
Land: Danmark
Kontaktperson: Michael Jenne
E-mail: michael@jenne.dk
Telefon: +45 45857520
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://WWW.GULDBORGSUND.DK
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/65802
Del II: Genstand
Kørsel af børn til og fra børnehuset Solsikken
Kørsel af børn til og fra børnehuset Solsikken.
Guldborgsund Kommune
Kørsel af børn til og fra børnehuset Solsikken.
Med op til ialt 24 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Tilbudsgiver har ikke adgang til at overvære åbning af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver skal udfylde og vedlægge det fælles Europæiske udbudsdokument (ESPD) for at kunne deltage i udbudsproceduren.
Ordregiver forbeholder sig ret til at anvende udbudslovens § 137.
Ud over tilbud fra økonomiske aktører, der selv vil udføre tjenesteydelsen, vil konsortier eller samarbejdende økonomiske aktører kunne afgive tilbud, hvis der samtidig afgives erklæring om solidarisk hæftelse for tjenesteydelsens opfyldelse og de kontraktlige krav hertil.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
Postadresse: Carl Jacobsens vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: ktst@ktst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.ktst.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk