23948sdkhjf

Ensartet service hos Palfinger

Palfingers 17 forhandlere i Danmark får et nyt værktøj til at håndtere de stadigt stigende krav fra kunderne.
Der indføres i løbet af foråret og sommeren en række standarder hos Palfingers forhandlere. Hensigten er, at kunderne skal opleve ensartet salg og service, når de køber en Palfinger-kran.

- Vi kalder det Palfinger Partner Standarder, fortæller Palfingers nye servicechef i Danmark, Jesper Mouridsen.

- Danmark er det første land, der indfører standarderne. På den måde er vi et foregangsland.

Ifølge servicechefen forventer moderne kunder en ensartet oplevelse, når de er i kontakt med kranforhandlerne.

Det gælder lige fra

* det første møde med kunden, til

* monteringen,

* overdragelsen og

* den efterfølgende opfølgning på produktet.

- Det gælder også for servicedelen, og på en række andre områder, hvor vi er i kontakt med kunderne, siger Jesper Mouridsen.

- Det er vores mål, at alle arbejder ud fra fælles retningslinjer, så kunderne oplever en ensartet service – uanset om de henvender sig i Hjørring eller Nykøbing Falster.

Konkret betyder det blandt andet, at

* åbningstiderne er tydelige for kunderne,

* der skiltes med Palfinger-logo,

* kunderne er informeret om, hvem der er deres kontaktperson.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.063