23948sdkhjf

SAWO-app skaffer hjælp

SAWO, der er Danmarks førende leverandør af hydrauliske lasthåndteringsprodukter til transport- og entreprenørbranchen, lancerer nu en app til brug for kunder, der har brug for akut hjælp ved for eksempel nedbrud af deres materiel.
Man skal blot finde app’en på telefonen og trykke på telefonrøret. Så ringer telefonen op til den nærmeste SAWO-afdeling.

- Det er mobiltelefonens GPS, der registrerer, hvilken SAWO afdeling der ligger nærmest, fortæller Michael Lassen Schmidt, adm. direktør hos SAWO.

- Nemmere kan det næsten ikke blive.

Nærmeste servicevogn

- Målet er at hjælpe kunden videre så hurtigt som muligt, fortsætter direktøren.

- Vi sender straks den nærmeste servicevogn ud for at afhjælpe problemet. Derved minimeres tiden for nedbrud og tabt fortjeneste.

- Vi er de eneste i kranbranchen, der har afdelinger fordelt i hele landet, så den fordel skal vi selvfølgelig benytte os af og lade den komme kunderne til gode.

Flere funktioner

På sigt kan app’en udvikles med mange flere funktioner som for eksempel adgang til en kundeside, hvor man kan se de relevante serviceoplysninger om ens materiel, slutter Michael Lassen Schmidt.

App’en kan downloades fra App Store, Google Play og iTunes. Den kan bruges både på IOS og Android.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.062