23948sdkhjf

GLS gør vaskerikæde landsdækkende

Samarbejde med fremadstormende onlinevaskeri bliver nu rullet ud i hele landet

GLS indgår et samarbejde med onlinevaskeriet Washa. Det oplyser Washa i en pressemeddelelse.

I tre år har renseriet givet københavnerne mulighed for at ordne deres vasketøj på nettet. Fremover kan alle danskere vælge hvor og hvornår, de vil hente det vasketøj, som de 72 timer forinden har indleveret i en af de mere end 1.300 GLS-PakkeShops.

- I stedet for at kunderne skal vælge hvor og hvornår, de vil have afhentet og leveret deres vasketøj, skal de fremover blot tage turen ned forbi en PakkeShop, hvor de efter 72 timer selv kan afhente deres rene tøj – præcis når det passer dem, siger Karim Ben M’barek, direktør i og medstifter af Washa.

Lettere at styre distributionsomkostningerne
Københavnerne har taget godt imod Washa, så drengene bag, Karim Ben M’barek, Jannick Christensen og Max Børglum Stripp, har derfor store ambitioner for den landsdækkende plan.

- Hvis resten af landet tager lige så godt imod os, som københavnerne har gjort det, regner vi med at have en vækst på 1000 procent inden for to år. Det skyldes blandt andet, at samarbejdet med GLS gør det nemmere for os at styre distributionsomkostningerne såsom fragt, kørsel og administration, siger Karim Ben M’barek.

Den landsdækkende service er testet af i enkelte byer, inden den nu bliver rullet ud i hele landet. Det rene tøj bliver pakket og leveret i transportable kasser med håndtag og indbygget bøjlestang, der sammen med skumfyld i kasserne sørger for, at tøjet ikke krøller.

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078